Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:20 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Dreame tuntuu olevan sen suhteen kyllä aika hanuristien näköinen / nettisivuston supportit yms. harvinaisen persiin näkösiä. Roborockilla sentään suomalainen aspa ja puhelin jne. joskin nettisivun alareunassakin "Finalnd"Ja kai näissä takuu toimii ihan normaalisti
Onks Dreamella joku paikallishuolto Vantaalla vai?Minä sain ainakin uuden mukisematta ja olis antaneet jonkun eri mallinkin. Tosin Vantaalla huolto ensin katsoi sen voiko korjata.
Näin sanoivat Gigantissa.Onks Dreamella joku paikallishuolto Vantaalla vai?
Gigantti huoltaa "elcaressa".Onks Dreamella joku paikallishuolto Vantaalla vai?
Vaikea kyllä sanoa mitä eroa näillä kun DNA:n sivujen ja Roborockin omien verkkosivujen vertailussa on ristiriitaista tietoa.Mitä enemmän näitä foorumeita tonkii ja käyttäjien kokemuksia lukee niin sitä vaikeemmaksi päätös tulee siitä mikä robo-imuri olis ittelle se paras ja tietysti halvin vaihtoehto.
Aattelin että jos ottais robon pyörimään yläkertaan (3mh + aula = 70m2, kaikki laminaattia ei kynnyksiä) niin että se vaan imuroi ja tyhjää itsensä telakkaan. Robon moppausta en tartte kun voin sitten välillä lattiat pyyhkiä joskus ja jouluna ihan manuaalisesti.
Ei varmaan kovin mettään mene ton Roborockin Q7 BF+ kanssa (249€ DNA)
![]()
Roborock Q7 BF+ -robotti-imuri, Valkoinen | DNA
Tilaa Roborock Q7 BF+ -robotti-imuri DNA:lta. Kuluton ja koroton DNA Maksuaika. Toimitus jopa päivässä. Palautus aina ilmainen. Tutustu!kauppa.dna.fi
Tietysti jos sijoittaa rapia satkun lisää niin saa Q10 BF+ version (369€ DNA) mut antaako se sit mun tarpeisiin mitään lisäarvoa ?
![]()
Roborock Q10 PF+ -robotti-imuri, Valkoinen | DNA
Tilaa Roborock Q10 PF+ -robotti-imuri DNA:lta. Kuluton ja koroton DNA Maksuaika. Toimitus jopa päivässä. Palautus aina ilmainen. Tutustu!kauppa.dna.fi
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.