Soundbar

Moi, oliko suosituksia soundbarista, ostin tuossa LQ C5 ja sen kaveriksi aluksi Samsung HW-Q810F, itse pötkön äänet todella hyvät, mutta subbari umpisurkea, tämä F mallin uusittu malli ei ole hirvesti saanut kehuja, otin testiin myös JBL Bar 800, bassoa taas tästä löytyy riittävästi, mutta itse soundbar taas välttävä, mietin olisiko joku suositus vielä mitä testaisi? takakaiuttimet ei pakolliset, mutta saa olla nekin, käyttö musiikki, perus tv katselu ja suoratoisto
No tuossa on tuo Samsung edelleen vanhalla subilla tarjolla: Samsung HW-Q930D 9.1.4 Dolby Atmos Soundbar -äänijärjestelmä 599,00

Ainakin itse jouduin bassoa säätämään nollasta alaspäin tuon kanssa.

Voi käyttää takakaiuttimilla tai ilman tai laittaa takakaiuttimet myös eteen.

Miinuksena että takakajarit on kyllä todella rumat pöntöt.

Moi, oliko suosituksia soundbarista, ostin tuossa LG C5 ja sen kaveriksi aluksi Samsung HW-Q810F, itse pötkön äänet todella hyvät, mutta subbari umpisurkea, tämä F mallin uusittu malli ei ole hirvesti saanut kehuja, otin testiin myös JBL Bar 800, bassoa taas tästä löytyy riittävästi, mutta itse soundbar taas välttävä, mietin olisiko joku suositus vielä mitä testaisi? takakaiuttimet ei pakolliset, mutta saa olla nekin, käyttö musiikki, perus tv katselu ja suoratoisto
Jos löytyy jostain vielä Samsungin D malleja (2024), niin ovat pitkälti samat kuin F, mutta vanhan mallin subilla.
Q995D olen ollut varsin tyytyväinen, sai kohtuulliseen hintaan aiemmin työsuhde-etu-kaupasta ja tosiaan tuo subi oli ilmeisesti takapakkia uudemmassa.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 316
Jäsenet
80 874
Uusin jäsen
_Ile_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom