Kysyisin osaako joku sanoa kun minulla Asus Rog Strix Z790-E Gamming Wifi emolevyllä M.2 socket 1 paikassa Kingston Fury Renegade G5 PCIe 5.0 x4 NVMe ssd levy ja biosissa on valikko Advanced / Advanced\System Agent (SA) Configuration\PCI Express Configuration / PCIEX 16(G5) ja M.2_1 Link Speed noissa kummassakin on asetus vaihtoehdot auto tai Gen1 - Gen 5 niin kannattaako minun pitää auto asennossa vai Gen5 , tuolla Advanced\System Agent (SA) Configuration VMD Setup menu kannattaako toi asetus pitää päällä vai pois päältä olevana , näytön ohjain on minulla RTX 5090 voiko esim nuo asetukset vaikuttaa tuon näyttiksen alivoltitukseen kun en ole sitä saanut msi afterburnerilla alivoltitusta tehtyä ohjeilla joita löytyy youtubesta rtx 4090 onnistui alivoltitus ihan helposti , jollain jos ois hyvä ohje tuon näyttiksen alivoltitukseen tolla msi afterburnerilla tai gpu tweak 3 ohjelmalla niin olisin kiitollinen teille , tuon Kingston Fury Renegade G5 PCIe 5.0 x4 NVMe ssd 2 Tb M.2 socket 1 paikkaan asennuksen jälkeen ja siihen Windows 11 300 Gt puhdas asennuksen jälkeen on t - koneeni ruennut - tekemään että sammuu itsestään ja sammuttelee/käynnistelee itseään monia kertoja vaikka sammutan niin saattaa itsestään käynnistää tuon koneeni , emolevylläni on uusin bios 3001 ja tuohon kiintolevyyn olen kans ladannut uusimman firmwaren SGW00110