Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Samat sanat, jos autojen apurungot kestävät näissä oloissa suolaliejussa vuosikymmeniä, niin eikö se nyt ole jo ihan riittävä aika muutaman satasen osalle?
 
Maali on yleensä pulverimaali, joka on erittäin kestävää.
Tiedän, mutta osa ei ole pulverimaalattu, vaan ns. varastomaali. Jos olisi pulverimaalattu, en kysyisi.
Samat sanat, jos autojen apurungot kestävät näissä oloissa suolaliejussa vuosikymmeniä, niin eikö se nyt ole jo ihan riittävä aika muutaman satasen osalle?
Alkuperäiset kestävät kyllä, mutta halvoista tarvikeosista ei voi sanoa samaa.
 
Tiedän, mutta osa ei ole pulverimaalattu, vaan ns. varastomaali. Jos olisi pulverimaalattu, en kysyisi.

Alkuperäiset kestävät kyllä, mutta halvoista tarvikeosista ei voi sanoa samaa.
No en silti hirveästi siitä olisi huolissaan. Enintään jonkun kotelosuoja-aineen sinne voisi ruiskia sisälle. Tietty jos auto on harraste ja se on tarkoitus lapsille antaa perinnöksi niin sitten voisin panostaa enemmän. Mutta väitän että jos nyt vaihdat apurungon, niin kyllä se paaliin asti kestää ja paaliin ei varmasti mene apurungosta johtuvista syistä.
 
Sisäpuolen saumoista se ruoste lähtee lähes kaikessa, kun kosteus muhii hiekkapölyn seassa. Eli paripurkkia ML:ää sinne joka tuutista ja sitten paikalleen.
 
Pitäisi vaihtaa autoon apurunko. Jos joku on pintakäsitellyt tarvikeosia, niin mitä olette laittaneet? Ei kyllä uskalla jättää pelkän varastomaalin varaan, ja kun apurunko oli useamman satasen, niin mieluusti tekisi kunnolla.

Lähistöllä on sinkityspaja, (sähkö-)sinkillä saisi varmaan parhaan keston. Osa on sitten sinkin värinen mutta jää piiloon.

Maston Modena. Pensselillä pintaan paksu kerros. 20€ ja pari päivää kun maalailee ja kuivattaa. Ripustin tallin katosta naruilla roikkumaan ja maalailin siinä.

Sisäpuolella on laitettu Tecty ML:ää niin paljon kuin vain sai laitettua 360 asteen suutinta käyttäen.

DSC_0015.JPG
 
Maston Modena. Pensselillä pintaan paksu kerros. 20€ ja pari päivää kun maalailee ja kuivattaa. Ripustin tallin katosta naruilla roikkumaan ja maalailin siinä.
Kiitos, ensimmäinen vastaus, missä ei pohdita käsittelyn järkevyyttä tai osan kestoikää.

Kun osa kerran on valmiina pöydällä, niin samalla vaivalla laittaa jonkun parin kympin maalin päälle. Tarvikeosat lahoaa kokemuksen mukaan nopeasti tai tosi nopeasti käyttöautossa, joten kaikki lisäaika pienellä vaivalla on bonusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 264
Viestejä
4 953 508
Jäsenet
79 612
Uusin jäsen
Kusna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom