- Liittynyt
- 09.12.2016
- Viestejä
- 2 055
Ei oikein eri korkuisia ja muotoisia autoja voi verrata kameran likaantumisen osalta.Eikös se kameratekniikka ole sama kuin Highlandissa? Ne ovat kyllä nähneet jo reilusti huonoja kelejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oikein eri korkuisia ja muotoisia autoja voi verrata kameran likaantumisen osalta.Eikös se kameratekniikka ole sama kuin Highlandissa? Ne ovat kyllä nähneet jo reilusti huonoja kelejä.
Eikös se kameratekniikka ole sama kuin Highlandissa? Ne ovat kyllä nähneet jo reilusti huonoja kelejä.
Riippuu paikallisista säännöistä ja softan toimivuudesta.
Kaliforniassa on operaattori kuskin paikalla valmiina ottamaan auton hallintaan. Sama tapaus kuin ajaisit omaa autoa fsd:lla, kuski/operaattori vastuussa.
Austinissa operaattori on pelkääjän paikalla(ei kuskina) varmistamassa, että jos auto yrittää pöljäillä niin pelkääjän paikalta painetaan abort.
Teslan takseiksi muutetuissa autoissa on extra modeemit+nettikaista joiden avulla autoa voidaan etäoperoida tarpeen vaatiessa(saadaan live 360 kuva siirrettyä intiaan ihmiselle tms.). Varmaan jossain kohtaa kun sekä softa paranee, että luvat heltiävät niin autot ajavat ilman operaattoria. Etäoperaattori hanskaa jos tulee perätila mitä auto itse ei osaa. Kauanko tähän etäoperaattorivaiheeseen pääsemiseen menee, ehkä joskus, ehkä joissain maissa ei koskaan.