Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Eikös se kameratekniikka ole sama kuin Highlandissa? Ne ovat kyllä nähneet jo reilusti huonoja kelejä.

Tuo kommentti oli lähinnä siihen, jos Juniperissa ei likaantuisi kamera niin helposti. Ainakin itsellä toisella merkillä ei kameroihin tarvitse koskea suurimman osan vuodesta missään vaiheessa, mutta sitten sopivassa kelissä loka-maaliskuun välissä saisi kyllä putsailla perästä aivan sama millä tekillä tai sijainnilla kamera olisi (jos ilman pesijää).
 
Viimeksi muokattu:
Riippuu paikallisista säännöistä ja softan toimivuudesta.

Kaliforniassa on operaattori kuskin paikalla valmiina ottamaan auton hallintaan. Sama tapaus kuin ajaisit omaa autoa fsd:lla, kuski/operaattori vastuussa.

Austinissa operaattori on pelkääjän paikalla(ei kuskina) varmistamassa, että jos auto yrittää pöljäillä niin pelkääjän paikalta painetaan abort.

Teslan takseiksi muutetuissa autoissa on extra modeemit+nettikaista joiden avulla autoa voidaan etäoperoida tarpeen vaatiessa(saadaan live 360 kuva siirrettyä intiaan ihmiselle tms.). Varmaan jossain kohtaa kun sekä softa paranee, että luvat heltiävät niin autot ajavat ilman operaattoria. Etäoperaattori hanskaa jos tulee perätila mitä auto itse ei osaa. Kauanko tähän etäoperaattorivaiheeseen pääsemiseen menee, ehkä joskus, ehkä joissain maissa ei koskaan.

Eli sinne etupenkille ?

Tainnut mennä mulla uutiset sekaisin, tuon Austinin osala, kun oli mielikuva että siellä oli etupenkin heppu että se etäoperaattori.

Tuota en ihan sisäistänyt miksi autossa oleva operoija istuu repsikan paikalla, kun kuskin paikalla ei kuitenkaan matkustajia. Toki jos kortittimoa, taitamattomia, niin ei kai voi laittaa kuskin paikalle ihan lisenssi syistä...

Austinissa ilmeisesti luvitus takautuva, tarkoitan sellainen että rohkeasti kadulle ja perästä katselleen menenkin viranomaisten mielestä hyvin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 381
Viestejä
4 867 424
Jäsenet
78 650
Uusin jäsen
Golden_dawn

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom