Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mä oon sit kai taas porukan kummajainen kun pääasiallinen selain on toi Edge, oon itte tykännyt ja sanonu monesti et antakaa ihan oikeasti sille reilu tilaisuus, se on pätevä vekotin nykyään.
Firefox varalla sitten.
En ihmettele, jos tulevaisuudessa on ihan peruskauraa, että selaimissa on lokaalit kielimallit.
Itselle aiheuttaa Braven krypto sekä affiliate linkkisekoilut näppylöitä. Aloin itse käyttämään Heliumia joka on hyvin lähellä Bravea mutta ilman mitään krypto, ai tai muuta sekoilua.Brave on voittajan valinta. Chromium alla ja mukana tulee mm. automaattinen mainossuodatus. Firefox on vanha ja ongelmallinen kehäraakki. Chromen ongelmista ei tarvitse edes puhua ja Edge on samaa sarjaa, mutta MS-twistillä.
Mitkä sekoilut? Jos niitä affiliate-linkkejä tarkoitat vuosikausien takaa, niin se oli hetkellinen ongelma, jota pyysivät anteeksi. Muutenhan siinä ei mitään kryptoihin (tai tekoälyyn) liittyvää ominaisuutta tarvitse käyttää.Itselle aiheuttaa Braven krypto sekä affiliate linkkisekoilut näppylöitä. Aloin itse käyttämään Heliumia joka on hyvin lähellä Bravea mutta ilman mitään krypto, ai tai muuta sekoilua.
Työpaikoilla Microsoft-ekosysteemissä mm. juuri Edge on ihan perusteltu monestakin syystä, eikä vähiten keskitetyn hallinnan ja tietoturvan vuoksi, mutta se on eri asia. Chromium siinäkin on pohjana ja se on selaimena ihan toimiva, mutta kotioloissa ja mobiililaitteissa valitsen mieluummin juuri Braven.Työpaikalla vaan ei chromea pääse pakoon, taitaa olla isossa osassa firmoja, toki edge myös, "pakotettu" selain
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.