Tyhmät ihmiset

No miksiköhän? Olet varmaan kuullut sponsoreista, jotka maksavat siitä että saavat tuotteillensa näkyvyyttä.
Ei tässä ollut kyse miksi pitävät arskoja päällä, vaan siitä että se on välillä tyhmää, tyhmännäköistä ja epäkohteliasta.

Automainoksilla varustetun lippalakin pitäminen hattuhylylläkin on fiksumpaa :) Osaako joku selittää tätä vanhaa ilmiöta ?
 

Olisi hauska tietää, onko tässä tarkoituksella kirjoitettu Linkediniin klikkiotsikkomainen postaus vai onko tuossa käynyt niin että vastaava postaus on tehty alunperin jollakulla muulla kielellä ja joku kääntänyt sen nopeasti suoraan suomeksi tajuamatta että meni metsään.

Tuossa jo yksi alan toimija ennätti kyselemään että oliko auton softassa joku bugi, sillä sähköauton latausta koskevassa iec-standardissa on vaatimus, että autolla ei saa olla mahdollista lähteä liikkeelle, jos latauskaapeli on kiinni autossa. Tähän joku Intercontrolin myyjä sitten täsmensi että kaapeli oli jätetty vetokoukkuun roikkumaan.
 
Viimeksi muokattu:
kaapeli oli jätetty vetokoukkuun roikkumaan
Tähän ja tyhmyyteen liittyen: Ihan liikaa olen nähnyt lämmittimien liitäntäjohtoja roikkumassa autoissa ajon aikana. Siis joillain on tapana jättää esilämmittimen johto koko talveksi auton vastakkeeseen kiinni ja kietoa toinen pää esimerkiksi kuskin peiliin, eikä muuta kuin kovaa ajoa. Ihan helvetin venäläistä touhua, en ole koskaan pystynyt ymmärtämään moista perseilyä.
 
Tähän ja tyhmyyteen liittyen: Ihan liikaa olen nähnyt lämmittimien liitäntäjohtoja roikkumassa autoissa ajon aikana. Siis joillain on tapana jättää esilämmittimen johto koko talveksi auton vastakkeeseen kiinni ja kietoa toinen pää esimerkiksi kuskin peiliin, eikä muuta kuin kovaa ajoa. Ihan helvetin venäläistä touhua, en ole koskaan pystynyt ymmärtämään moista perseilyä.
Kerran jouduin tekemään näin, kun oli jäätynyt kiinni. Kilsan verran parkkihalliin odottelemaan sulamista.
 
Kerran jouduin tekemään näin, kun oli jäätynyt kiinni. Kilsan verran parkkihalliin odottelemaan sulamista.
Olen myös joskus joutunut sitomaan volkkarin oven kiinni narulla, mutta sekin oli hätätapaus eikä normaali toimintatapani. Samoin olen avannut tiivisteestä ja lukosta jumiin jäätyneen oven lämmittämällä sitä kuumalla vedellä täytetyllä jätesäkillä. Sitäkään en tehnyt toistuvasti päivittäin. Jotkut oikeasti pitävät näppäränä niksinä roikottaa sitä johtoa koko talvi, tai vaihtoehtoisesti se on hitsannut kiinni auton liitäntään. Helppoa, kivaa ja turvallista. :sholiday:
 
sillä sähköauton latausta koskevassa iec-standardissa on vaatimus, että autolla ei saa olla mahdollista lähteä liikkeelle, jos latauskaapeli on kiinni autossa.
Tätä joskus sivuttu muissa ketjuissa, eli tuo osaltaan estää liikkuvan auton lataamisen. No tyypillisesti jo se latausliitinkin on paikassa mikä estäisi käytännön sovellukset. (kyljessä, nokassa, harvoin takana)

(esim laturi koukussa kiinni, tai avolavalla, tavaratilassa)

InterControl Oy
Mitä tapahtuu, kun latauskaapeli unohtuu autoon kiinni ja auto lähtee liikkeelle?
Tässä tapauksessa kaapeli irtosi latauslaitteesta auton mukana ja lopputuloksena latauslaitetta ei voinut enää käyttää.
Onneksi tämä ei kuitenkaan tarkoita koko latauslaitteen uusimista, sillä meidän huollossamme:
tarkastamme laitteen kunnon
korjaamme vioittuneet osat
testaamme toimivuuden
teemme tarvittavat mittaukset ja testaukset turvallisuuden varmistamiseksi
Lopputuloksena latauslaite saatiin takaisin toimintakuntoon nopeasti ja kustannustehokkaasti. Tavoitteemme on pitää lataus sujuvana ilman pitkiä katkoksia!
Mutta itse mainoksesta, niin ensin tuli mieleen että nyt joku rinne parkki ja P "jarrut" luistaneet, sen jälkeen nämä liitäntä ongelmat, se kahva on mutta ei ole kiinni, kolmantena siirtokehoitus unohtunut, ja hinuri vähän nyppässyt.

Peräkärryn aisa tullut mieleen, mutta voin kuvitella, ihan luonollinen vs edelliset.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
287 479
Viestejä
4 930 815
Jäsenet
79 371
Uusin jäsen
Jkankkunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom