Työkalut ja muut vehkeet

Käyttäjästä ja käyttötarkoituksesta paljon kiinni. Jos harrastaa yllämainittua "satunnaista taulujen ja hyllyjen asentelua", perinteinen vesivaaka lienee parempi ostos.

Suurin ero ammattilaitteisiin taitaa olla fyysinen toimivuus ja kestävyys. K-raudan prof-kiinanlasereita hajosi työmailla useita vuodessa. Toissijaisena sitten kirkkaus, viivan paksuus, tarkkuus ja muut ominaisuudet.

Mutta koti/sisäkäytössä ihan toimivia pelejä, ei se muutaman millimetrin heitto siinä käytössä vaikuta mihinkään ja aikaakin yleensä on varmistella ennen vaaituksia, pitääkö laser tänään paikkansa vaiko ei.
Aliexpressin vihreä 40 eur 4 laserin(”16 viivan”) on ainakin niin kirkas että lähinnä huolestuttaa kuinka vaarallinen se on silmille.

Mikäs olisi hyvä edullinen yleismittari?
En tiedä mitä edelliselle kävi, kun on ilmeisesti oikkarissa. Nimittäin jännitettä mitattaessa alkaa piuhat kuumenemaan eikä näytä mitään.

Ja kyllä, tarkistin pariinkin kertaan että mittasin oikealla asetuksella ja napaisuuskin on oikein. Eiköhän tuo vanha biltemalainen ole jo palvellut kun on minulla ollut varmaan ainakin 20 vuotta =D

Eli haetaan jotain perus yksinkertaista ja toimivaa.

En tiedä mitä edelliselle kävi, kun on ilmeisesti oikkarissa. Nimittäin jännitettä mitattaessa alkaa piuhat kuumenemaan eikä näytä mitään.

Ja kyllä, tarkistin pariinkin kertaan että mittasin oikealla asetuksella ja napaisuuskin on oikein. Eiköhän tuo vanha biltemalainen ole jo palvellut kun on minulla ollut varmaan ainakin 20 vuotta =D

Jos paikallisessa Lidlissä on Parksiden mittaria n. 12e pintaan, niin se toimiva kampe ja lisänä tulee vielä lämpötila-anturi.

Julasta sopiva UNI-T yleismittari, on halpa, ja jossain oli testiä fluken kanssa, niin näytti samoja arvoja. itsellä tämä, johdot on hyvät ja muutenkin laadukkaan tuntuinen: https://www.jula.fi/catalog/sahko-j...006281][7595a9ac-9c03-471b-ba98-04b417379591]

Ja juu olen käyttänyt flukea yms. ei tuo niitä häpeä harrastekäytössä.

Melkeinpä ihan mikä tahansa mittari ajaa asiansa perusjutuissa. Jos enemmän haluaa tarkkuutta tai ominaisuuksia suosittelen UNI-T mittareita.

E: toi linkitetty Julan mittari on muuten todella sopivan hintainen tuolla, tarviikin käydä poistamassa yksi tuollainen lisää.

Olen näköjään totaalisen kujalla kun näin googlettamatta ajattelin että auttavasti toimivatkin ovat vähintään 50-100e luokassa.
Jos noin edukkaasti saa nykyään toimivia vehkeitä niin ei tarvitse paljon kyllä vertailua tehdä, vaan joku tuollainen sitten hakuun ja kovaa käyttöä.

Olen näköjään totaalisen kujalla kun näin googlettamatta ajattelin että auttavasti toimivatkin ovat vähintään 50-100e luokassa.
Jos noin edukkaasti saa nykyään toimivia vehkeitä niin ei tarvitse paljon kyllä vertailua tehdä, vaan joku tuollainen sitten hakuun ja kovaa käyttöä.
Bilteman mittari oikein hyvä nykyäänkin, heittää vaan ostaessa johdot roskiin ja tilaa fluken aidon johtosarjan. Toimii lähes kaikessa hyvin. Jos verkkovirta hommia niin aivan ehdoton tuo johtosarjan vaihto jo turvallisuuden takia.

Bilteman mittari oikein hyvä nykyäänkin, heittää vaan ostaessa johdot roskiin ja tilaa fluken aidon johtosarjan. Toimii lähes kaikessa hyvin. Jos verkkovirta hommia niin aivan ehdoton tuo johtosarjan vaihto jo turvallisuuden takia.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 532
Jäsenet
80 897
Uusin jäsen
matias09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom