Kyllä valittevasti luen.
Olen niin tyhmä, että en kykene kertomaan miten olisi syntynyt, en tieteellä, enkä scifillä, kuten aikaisemmin sanoin, mutta sen voin sanoa, että kyseenalaistan alkuräjähdyksen sellaisenaan miten tiede sen kertoo. Kait sitä saa tämän kyseenalaistaa, vaikka ei vaihtoehtoista teoriaa osaakaan selittää. En osaa selittää sen takia, koska en tiedä ainakaan tieteellisesti mitään järkevää selitystä, mutta uskon vain vahvasti, että tämä koko maailmankaikkeus ei ole sitä miten tiede ja uskonnot sen katsoo olevan. Ei minulla ole mitään muita uskomuksia, eli olenko sitten ateisti? En ole ateisti, koska uskon, että on asioita mitä emme pysty selitäämään tämän päivän tieteellä, saatika uskonnoilla.
Riittääkö nämä selitykset teille? Ettei tarvitse alkaa viisastelee ja osoittamaan sormella, ettenkö lue linkkejä ym. Te tässä menette henkilökohtaisuuksiin jatkuvasti.
Eli elät ihan täydellisessä epätietoisuudessa ilman mitään mielipidettä tai käsitystä miten asiat mahdollisesti on mennyt? Mutta mikään tarjottu vaihtoehto ei myöskään kelpaa.
Millä perusteella noin väität? Ja mitä ne "tarjotut" vaihtoehdot ovat. Onko sillä väliä uskooko mihinkä teoriaan, kerta ei tiedetä miten maailmankaikkeus on oikeasti syntynyt? Olen jo sanonut monet kerrat omat mielipiteeni, niin pitääkö sitä väkisten johonkin mielipiteewseen uskoa mitä on tarjottu?