Usko (Jeesus Kristus ynnä muut)

Ja luonut myös kaiken pahan ja olisi sen voinut estää. Me uskossamme heikot emme koskaan tule ymmärtämään millainen aivonyrjäytys pitää tehdä, että kuulostaa loogiselta näiden rangaistusten tulevat rakastavalta taholta, joka itse on nämä puutteet ja virheet luonut
Tämähän on tilapäinen langennut ja kirottu todellisuus ihmiskunnan lankeemuksen tähden, kuin eräänlainen aikansa pyöritettävä virtuaalikone. Jeesus on tullut tarjoamaan ikuista elämää eli pääsyä pois täältä, isossa kuvassa.

Matteus 25:31:

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle. Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne; minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'"

Statistiikka

Viestiketjuista
281 657
Jäsenet
78 275
Uusin jäsen
leipe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom