Valokuitusen avoin valokuitu, erot palveluntarjoajien välillä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dekke
  • Aloitettu Aloitettu
Sunnuntaina alkoi ensimmäiset Localnetin pätkimiset ja jatkuivat lyhyesti maanantaina. Juuri nyt toimii normaalisti.

Puoli vuotta ehti olla ilman katkoksia, en nyt tämän perusteella vielä vaihda operaattoria mutta aika monelle päivälle jakautuivat ongelmat.

Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
Kun kerran valinnanvaraakin on.
On irtisanottu mutta tämä viikko vielä jäljellä. Juuri sopivasti alkoi hajota pakka firmalla. Tätä ennen yhteys on toiminut tyydyttävästi varsinkin ilmaiseen tarjoushintaan. Ruuhka-aikaista hidastumista on ollut jo tovi.

Viimeksi muokattu:
Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
Kun kerran valinnanvaraakin on.
Juu, olen ollut itse asiakas niin lyhyen aikaa että "jatkuvaa nikottelua" en ole vielä päässyt näkemään. Minulla on näköjään määräaikainen sopimus, niin ilmeisesti uuteen vaihtaminen ei ole kuin että tilaa jonkun toisen ja ilmoittaa noille että purkavat sopimuksen?

Onhan tämä hauska kun vaihdoin kuituun DNAn 5G ulkomodeemista että tämä olisi luotettavampi, mutta ei siinä 5Gssä ollut näin pitkiä katkoksia koskaan.

Nopeudet on luvattua Turun suunnalla, mutta packet lossia tuntuu olevan.

No, toivottavasti saavat infransa kuntoon. Ei ole mitään mielenkiintoa lähteä mihinkään operaattorinvaihtorumbaan..

Lounea louvutti kaikki asiakkaansa Localnetille tuossa tammikuun lopussa, kun lopettivat Valokuitusella operoinnin.

Uskoisin, että tämä asiakasmäärä ja sen myötä kasvanut liikennemäärä on nyt yllättänyt ja verkosta on muutenkin löytynyt kaikkea jännää. Siirtokaan ei mennyt putkeen ja toisaalta siirron jälkeen ei ole oikeastaan ollut yhtään päivää, jolloin yhteys olisi ollut hyväksyttävällä tasolla.

Turun suunnalla tuosta Lounean luovutuksesta lähtien Localnetillä ongelmia, 1G/1G-nopeudet tippuivat merkittävästi ja sitten alkoivatkin nämä katkot ja verkon pimeänä pysyminen, vaikka kaiken piti ollakin kunnossa. Firmassa kai työskentelee se kolme ihmistä, niin voi olla vähän liian iso pala haukattu. Palveluntarjoajan vaihto tässä vakavasti pohdinnassa.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 120
Jäsenet
81 768
Uusin jäsen
Cader

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom