Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
Kun kerran valinnanvaraakin on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
On irtisanottu mutta tämä viikko vielä jäljellä. Juuri sopivasti alkoi hajota pakka firmalla. Tätä ennen yhteys on toiminut tyydyttävästi varsinkin ilmaiseen tarjoushintaan. Ruuhka-aikaista hidastumista on ollut jo tovi.Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
Juu, olen ollut itse asiakas niin lyhyen aikaa että "jatkuvaa nikottelua" en ole vielä päässyt näkemään. Minulla on näköjään määräaikainen sopimus, niin ilmeisesti uuteen vaihtaminen ei ole kuin että tilaa jonkun toisen ja ilmoittaa noille että purkavat sopimuksen?Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
14.1.Milloin tarkalleen Lounean asiakkaat siirtyivät?
Kysyin tätä telialta mutta siellä ei selkeästikään ymmärretty mitä tarkoitan, kyse on siis siitä että voinko tilata nyt vaikka Telian, kytkeä sen ja localnet vaan olisi käyttämättä sen 14 päivän irtisanomisajan? Vai seisooko localnet nyt sen 14 päivää minun liittymän päällä niin, että sinne ei voi laittaa uutta? olen valmis ottamaan tappiona sen summan mitä minulla olisi Localnetin liittymä jouten 14 päivää, tappio on huomattavasti isompi kaikille, minulle, työnantajalle ja asiakkaille jos ja kun en pysty tekemään töitä.Minulla on näköjään määräaikainen sopimus, niin ilmeisesti uuteen vaihtaminen ei ole kuin että tilaa jonkun toisen ja ilmoittaa noille että purkavat sopimuksen?
"Palvelusi siirto LocalNetille alkaa 27.1.2026 n. klo 23, jolloin internetyhteys katkeaa. Yhteys palautuu keskiviikkona 28.1.2026 klo 16 mennessä."Milloin tarkalleen Lounean asiakkaat siirtyivät?
Itse ainakin annan vielä hetken luottoa Localnetille. Sen verran hyvin se on tämän 1,5v toiminut.Miksette vaihda firmaa, moinen jatkuva nikottelu on peruste purkaa sopimus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.