Valokuvaus, kameroiden käyttö, valokuvien editointi ja muu yleisthreadi valokuvaukseen

Auts, ilmeisesti pitäisi kuvata hämärä toimisto kotisivuile, jotain vinkkejä? Ei oo vielä kovin laajaa obiskaa, vain 50 mm 1.8 aukolla. Käytetäänkö salamaa tai jatkuvaa valaistusta tuollaiseen?
Jalusta ja pieni aukko niin on jotakin muutakin terävää kuin tarkennuspiste, 50mm voi olla turhan kapea sisätilakuvaukseen.

Jos aikaa on niin valaisee tilan vaikka osissa niin näyttääkin joltain.

Jatkuva valaistus, mutta 50mm ei sovellu toimiston kuvaukseen. Ellet ole jo itse asiaa todennut.

En sulkisi kännykkää pois tuollaisessa kuvauksessa. Jalustalla tai ilman, vallitseva valaistus.
Jalusta ja pieni aukko niin on jotakin muutakin terävää kuin tarkennuspiste, 50mm voi olla turhan kapea sisätilakuvaukseen.

Jos aikaa on niin valaisee tilan vaikka osissa niin näyttääkin joltain.

Kiitos vinkeistä. Jo sitä vähän pelkäsinkin, oo kyllä muualla todennut tuon 50 sisätilakuvauksiin hankalaksi entä miten onko 24 liian pitkä? Mulla on tarkoitus täs kesän korvilla ostaa 24-70 mm S z-mountilla niin pitäisikö tuon hankintaa aikaistaa vai sekin liian pitkä? Se tosin olisi sit 2.8 aukolla

Kiitos vinkeistä. Jo sitä vähän pelkäsinkin, oo kyllä muualla todennut tuon 50 sisätilakuvauksiin hankalaksi entä miten onko 24 liian pitkä? Mulla on tarkoitus täs kesän korvilla ostaa 24-70 mm S z-mountilla niin pitäisikö tuon hankintaa aikaistaa vai sekin liian pitkä? Se tosin olisi sit 2.8 aukolla
24mm piisaa toimistotiloihin kyllä ja jos tuntuu ahtaalta niin kääntää kameran pystyyn ja tekee kolmen kuvan panoraamoina

Statistiikka

Viestiketjuista
300 157
Jäsenet
81 771
Uusin jäsen
Aguero_XX

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom