Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022

No jos noita nyt jonossa rupeaa Suomen kautta lentämään Pietariin niin olen 99.9 prosenttisen varma että Suomi alkaisi niitä ampua alas
Ja toisekseen kun oli tiedotustilaisuudessa, että viikon sisään työnnetty satoja drooneja Venäjän puolelle ja jos pari sattui harhautumaan Suomeen, niin ei vahvinpienkaan punaviherlasien läpi voi todeta, että Suomen ilmatilaa hyödynnettäisiin Venäjälle iskemiseen.

Miten kävi viimeksi kun annettiin ilmatilamme Saksan käyttöön ?
Melko hyvin kävi, enkä uskaltaisi muuttaa sen ajan historiasta mitään. Sellaisella voisi olla arvaamattomia seurauksia.

En edes tiedä uskaltaisinko Hitleriä tai Staliniakaan tapattaa, jos voisin sen nappia painamalla tehdä.. Ellen sitten tylsyyksissäni painaisi kuitenkin. =)

Jotain suhteellisuudentajua nyt. Jos Ukraina ampuu noihin satamiin esimerkiksi 300 dronea kerralla, ja sieltä joskus joku yksittäinen eksyy naapurimaihin, niin se on aika pientä, eikä Ukraina välttämättä mitenkään voi näitä realistisesti estää.

Toi on sellainen riskitaso, että sen kanssa kannattaa nyt Suomessa oppia pärjäämään.
Itse asiassa tuosta pitäisi syyttää ryssää koska niitten häirintä on aiheuttanut sen että hyvään tarkoitukseen tarkoitettu drone että eksyi Suomen puolelle,eli oikeastaan ryssä hyökkäsi tänne.

Itse asiassa tuosta pitäisi syyttää ryssää koska niitten häirintä on aiheuttanut sen että hyvään tarkoitukseen tarkoitettu drone että eksyi Suomen puolelle,eli oikeastaan ryssä hyökkäsi tänne.
Nojoo mutta ei se poissulje sitä että Ukraina niitä droneja on tähän ilmansuuntaan lähettänyt. Ei tässä tosiaankaan kannata ruveta ylireagoimaan, mutta siinä vaiheessa jos tuollainen drone aiheuttaisi siviiliuhreja niin väkisinkin alkaisi ihan toisen luokan keskustelu kuin mitä tästä tapauksesta.

Statistiikka

Viestiketjuista
304 072
Jäsenet
82 436
Uusin jäsen
sasesi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom