Miten kävi viimeksi kun annettiin ilmatilamme Saksan käyttöön ?
Vai sellaisia lähteitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten kävi viimeksi kun annettiin ilmatilamme Saksan käyttöön ?
Säilyimme itsenäisinä.Miten kävi viimeksi kun annettiin ilmatilamme Saksan käyttöön ?
Ja toisekseen kun oli tiedotustilaisuudessa, että viikon sisään työnnetty satoja drooneja Venäjän puolelle ja jos pari sattui harhautumaan Suomeen, niin ei vahvinpienkaan punaviherlasien läpi voi todeta, että Suomen ilmatilaa hyödynnettäisiin Venäjälle iskemiseen.No jos noita nyt jonossa rupeaa Suomen kautta lentämään Pietariin niin olen 99.9 prosenttisen varma että Suomi alkaisi niitä ampua alas
Melko hyvin kävi, enkä uskaltaisi muuttaa sen ajan historiasta mitään. Sellaisella voisi olla arvaamattomia seurauksia.Miten kävi viimeksi kun annettiin ilmatilamme Saksan käyttöön ?
Itse asiassa tuosta pitäisi syyttää ryssää koska niitten häirintä on aiheuttanut sen että hyvään tarkoitukseen tarkoitettu drone että eksyi Suomen puolelle,eli oikeastaan ryssä hyökkäsi tänne.Jotain suhteellisuudentajua nyt. Jos Ukraina ampuu noihin satamiin esimerkiksi 300 dronea kerralla, ja sieltä joskus joku yksittäinen eksyy naapurimaihin, niin se on aika pientä, eikä Ukraina välttämättä mitenkään voi näitä realistisesti estää.
Toi on sellainen riskitaso, että sen kanssa kannattaa nyt Suomessa oppia pärjäämään.
Nojoo mutta ei se poissulje sitä että Ukraina niitä droneja on tähän ilmansuuntaan lähettänyt. Ei tässä tosiaankaan kannata ruveta ylireagoimaan, mutta siinä vaiheessa jos tuollainen drone aiheuttaisi siviiliuhreja niin väkisinkin alkaisi ihan toisen luokan keskustelu kuin mitä tästä tapauksesta.Itse asiassa tuosta pitäisi syyttää ryssää koska niitten häirintä on aiheuttanut sen että hyvään tarkoitukseen tarkoitettu drone että eksyi Suomen puolelle,eli oikeastaan ryssä hyökkäsi tänne.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.