VR-keskustelua (Oculus Rift, HTC Vive, GearVR ja PSVR)

Yritin etsiä, että miten saisi blokattua pornon pois pojan käyttäjällä tuosta Oculus Quest 2 mallista. Empä löytänýt mitään asetusta. En myöskään keksinyt, miten saisi koko selaimen disaploitua.

Osaako kukaan auttaa.
 


Semmonen julkistus. Elikkä htc vive pro 2+ index ohjaimet on seuraava meta ootellen mitä valve tekee.
 
Ei aiheuta isompaa värinää täällä nuo htc:n julkaisut. Ulkoiset sensorit ja kaapelit, ei kiitos. Focus3 on kiinnostava, mutta hinta on laitettu tasolle, joka takaa ettei käy kaupaksi pelaajien keskuudessa. Tosin yrityksillehän tuo focus3 on tarkoitettu.

Voi olla, että tässä joutuu pyörtämään puheet ja pysymään facebookin kelkassa. Quest 2 pro:ta odotellessa.
 
Itse pidän edelleen tuota HTC/Valven käyttämää trackingia ylivoimaisesti parhaana. Tarkin, pienin viive ja ohjainten toiminta kaikkein varminta. Vaatii kuitenkin sen tilan, jossa majakat saavat olla, eivät oikein sovi siirtelyyn. Jos tila löytyy, niin ylivoimaisesti paras tracking - jos taas pitää usein uudelleen asentaa tai siirtää, niin eittämättä ei ehkä kovin kelpo ratkaisu. Langattomastihan nuo saa toimimaan, mutta edelleen ongelmaksi tullee se tilan tarve.
 
Simuharrastajille kova setti, mutta muuten johdottomaan settiin tottuneelle ei oikeen innosta.
Hintakin on suht raju jos koko setin hommaa 1500€?
Kyllä Oculus on näyttänyt tulevaisuuden suunnan selvästi. Quest 2 pro:ta odotellessa…
 
Eipä tämän kyöstin kaa pitäny kilpaillakkaan. Pimaxille kuulostas vaihtoehdolta :tup:
 
Voi olla että pico neo 3 perusversio tulee joskus eurooppaan suht kohtuuhintaisena tosin onko kiinalainen valmistaja sitten sen parempi kuin Facebook?

Saa nähdä tuleeko Googlelta tai Microsoftilta vastausta Questille vai hyppäävätkö suoraan ar laseihin.

Onko muuten suoraan sanottu Quest 2 pro olevan tulossa? Ettei tulisi samaan aikaan Quest 3 ja Quest 3 pro sitten joskus.
 
Jotenkin HTC:lle tyypilliseen tapaan aika absurdeja ratkaisuja/julkaisuja taas. Pro 2:n osalta resoluutio saatiin pumpattua mutta hinnat taivaissa ja typerät ratkaisut kuten surkea mikki sekä keskinkertaiset ohjaimet jäivät. Focus 3:n osalta oli mahdollisuus tuoda ainut kilpailija Quest 2:lle ja olisi varmaan mennyt kaupaksi erityisesti FB-vihaajille. Hinnassa tuskin oltais päästy lähellekään Quest 2:sta ilman FB:n data-alennusta mutta kun vaihtoehtoja ei tällä hetkellä ole ollenkaan niin olisi voinut silti myydä vähän korkeammallakin hinnalla. Sen sijaan missattiin sitten sekin ja myydään vain yrityksille.
 
Taas surkeat Fovit, harmi ku pimax on ainut joka edes yrittää kasvattaa fovia.

Tuo 120 astetta nurkasta nurkkaa on niin retroa. :(
 
Ylipäätään millä näyttikseltä tuota 2 Pro resoluutiota ajetaan sen 120Hz (tai edes 90Hz), jos katseenseurantaa ei ole foveated renderingiä varten?

Vaikuttaa checkbox releaselta, pitäny saada vain isot luvut taululle.
 
Ylipäätään millä näyttikseltä tuota 2 Pro resoluutiota ajetaan sen 120Hz (tai edes 90Hz)
Ei toistaiseksi millään, mutta enemmän se on optimointi kysymys kuin teho. 3080 hieman haukottelee monissa peleissä Indexillä, mutta silti 120hz ei lähde.
Kepeämmissä (hyvin optimoiduissa?) lähtee vaikka 144hz.
 
Ei toistaiseksi millään, mutta enemmän se on optimointi kysymys kuin teho. 3080 hieman haukottelee monissa peleissä Indexillä, mutta silti 120hz ei lähde.
Kepeämmissä (hyvin optimoiduissa?) lähtee vaikka 144hz.
Tarkoitat siis että pelien pitäisi olla optimoidumpia? Vähän hankalampaa kyllä kehittäjän kannalta optimoida peliengineä/piirtoa kuin lisätä jotain ajuritason päivityksiä kuten DLSS tai foveated rendering.
 
Tarkoitat siis että pelien pitäisi olla optimoidumpia? Vähän hankalampaa kyllä kehittäjän kannalta optimoida peliengineä/piirtoa kuin lisätä jotain ajuritason päivityksiä kuten DLSS tai foveated rendering.
Jossain mielessä tuo DLSS olisi tähän optimointiin kuuluvaa, ja ottaisin mielelläni käyttöön myös VR puolella.
Foveated renderingistä lienee aika turha vieläkin huudella, ei ole tulossa kovinkaan pian.
 
Taas surkeat Fovit, harmi ku pimax on ainut joka edes yrittää kasvattaa fovia.

Tuo 120 astetta nurkasta nurkkaa on niin retroa. :(
Tehot eivät riitä joten joutuu yhä tasapainoilemaan fovin ja tarkkuuden välillä. Reverb antaa minusta jos tarpeeksi tarkan reson, siitä on hyvä pikkuhiljaa levittää fovia. Tosin aiempi kokemus Rift S:stä mikä oli jo paljon huonompi tarkkuudeltaan.

Nyt kun saisi seuraavaksi ainakin Quest 2 veroisen tarkkuuden asteelleen,150 asteen fovin ja langattomuuden silmikko menisi vaihtoon. On nuo 120 asteen HTC:t kanssa houkuttelevia mutta tilaa ei ole tällä hetkellä keiloille ja Focus 3 on vain yrityksille. Lisäksi kalliita noi ovat.

Mitä tulee tehoihin niin 1080ti on kyennyt aika hyvin pyörittämään VR:ää poislukien lentosimut. DSC kaipaisi lisää tehoja ruudunpäivitykseen, ei ole lähelläkään edes 90fps. FS2020 on sitten oma lukunsa, puolitetulla resolla ja silti 25-50fps. 3000 sarjan näytönohjaimia ei ole pahemmin saatavissa.
 
Voisi harkita tuota Vive Pro 2:ta Indexin tilalle, kun kerta majakat ja Indexin ohjaimet käy sen kanssa yhteen :think: Arvostelut pitää toki ensin lukea.
 
Näköjään kuitenkin tuohon Vive Pro 2 on mahdollista saada katseenseuranta jatkossa. Pientä lisämaksua vastaan tietenkin.
vive-droolon-f2-focus-3.jpg
 
Mikäs Indexissä on vikana kun kerta harkitset Vive pro 2:sta tilalle? Paremman resoluution takia? En usko että hyppy olisi niiden eurojen arvosta.
Ainakin indexistä Quest 2 laseihin oli aika iso hyppy resoluutiossa, varsinkin teksti on todella paljon luettavampaa resoluution takia ja tuossa se pitäisi olla vielä selkeästi parempi ja indexissä myös iso ongelma "glaren" takia, mahdollista että ongelma korjattu htc:ssä, jää nähtäväksi.
 
Mikäs Indexissä on vikana kun kerta harkitset Vive pro 2:sta tilalle? Paremman resoluution takia? En usko että hyppy olisi niiden eurojen arvosta.
Suurempi resoluutio houkuttaa. Ainoa huono puoli olisi sitten vain se, miten pelit pyörisivät suurella resolla ja hyvällä ruudunpäivityksellä. DLSS:n yleistyminen VR-peleissä korjaisi tilanteen, mutta yleistyykö se niissä ja milloin?
 
Itse pidän edelleen tuota HTC/Valven käyttämää trackingia ylivoimaisesti parhaana. Tarkin, pienin viive ja ohjainten toiminta kaikkein varminta. Vaatii kuitenkin sen tilan, jossa majakat saavat olla, eivät oikein sovi siirtelyyn. Jos tila löytyy, niin ylivoimaisesti paras tracking - jos taas pitää usein uudelleen asentaa tai siirtää, niin eittämättä ei ehkä kovin kelpo ratkaisu. Langattomastihan nuo saa toimimaan, mutta edelleen ongelmaksi tullee se tilan tarve.

Omalla kohdalla totesin, että kaapelit ja ulkoiset sensorit luovat kitkaa. Ei tullut pelattua niin paljon kaapelisysteemillä kuin langattomalla. Langaton varsinkin, jos voi helposti piirtää pelialueen on ihan huippujuttu. Mieluummin siis käytän huonompaa langatonta kuin parempaa langallista. Hyvä langaton on jo nykypäivänä melkoisen riittävä useimpiin peleihin. Loputkin ongelmat saisi ratkaistua, jos olisi kalliimpaa rautaa, missä olisi takapuolellakin kamerasensorit.
 
Mulla tais noin 2kk sitten mennä 1kk että uusi kaapeli tuli.

Ei meinanneet uskoa et vika on kaapelissa. Eka tuli uusi potta mutta vasta kaapeli pelasti tilanteen

Eli pyydä et kaapeli eka
Mulle tarjosivat suoraan kaapelia....ainoa vaan että ei niillä ole varastossa mitään niin lupasivat että saan uuden kaapelin kuuden viikon kuluttua, ehkä juhannuksena pääsee sitten kokeilemaan seuraavan kerran. VMP
 
Ainakin indexistä Quest 2 laseihin oli aika iso hyppy resoluutiossa, varsinkin teksti on todella paljon luettavampaa resoluution takia ja tuossa se pitäisi olla vielä selkeästi parempi ja indexissä myös iso ongelma "glaren" takia, mahdollista että ongelma korjattu htc:ssä, jää nähtäväksi.

Omasta mielestäni myös HTC/Valven linssit ovat olleet huonommat kuin Oculuksen linssit alusta asti. HTC/Valven linsseissä näkee hyvin selvästi ne rinkulat, jotka sitten aiheuttavat just mm glarea.

Ja edelleenkin, vaikka kaikki inhoavat Facebookkia, niin Quest 2 on silti uskomaton laite ja on tehnyt VR:stä mainstriimiä. Kukapa ei haluaisi langatonta ja viiveetöntä PCVR pelaamista 120hz paneelista sen verran tarkalla paneelilla että pienenkin tekstin lukeminen on helppoa. Jos saisin valita Indexin vs Quest 2 samaan hintaan, ottaisin Quest 2. Pienempään resoluutioon ja langallisuuteen ei vain ole yksinkertaisesti paluuta.
 
Onko kellään kokemusta sellasesta kombosta, että olisi parit VR lasit samassa tietokoneessa. Kun itseäni himottaisi tilata tuo kyösti, ja pelata määrättyjä pelejä steam vr:n kautta.
Entuudesta löytyy Valve Index minkä samalla jättäisin tuohon simupenkkiin ajopeleille, ihan sen takia että isompi FOV ja 144....
Periaatteessahan sen pitäisi toimia, mutta kun tuon steam vr:n käyttöön ei löydy kauheaa luottoa, että se toimisi.
Niin kysynkin täältä muilta, että onko kellään kokemuksia 2 eri VR lasien käyttö samassa koneessa, (tietysti eri aikaan) ja sekoileekon silloin tuo steamvr.
 
Onko kellään kokemusta sellasesta kombosta, että olisi parit VR lasit samassa tietokoneessa. Kun itseäni himottaisi tilata tuo kyösti, ja pelata määrättyjä pelejä steam vr:n kautta.
Entuudesta löytyy Valve Index minkä samalla jättäisin tuohon simupenkkiin ajopeleille, ihan sen takia että isompi FOV ja 144....
Periaatteessahan sen pitäisi toimia, mutta kun tuon steam vr:n käyttöön ei löydy kauheaa luottoa, että se toimisi.
Niin kysynkin täältä muilta, että onko kellään kokemuksia 2 eri VR lasien käyttö samassa koneessa, (tietysti eri aikaan) ja sekoileekon silloin tuo steamvr.
Käytin aikoinaan Riftiä ja Viveä rinnakkain ja en muista että olisi mitään ongelmia ollut. Tosin muistaakseni käytin niin että Rift oli Oculus Homen kautta ja pelasin sillä enimmäkseen Oculus Exclusive pelejä. SteamVR oli konffattu Vivelle jolla sitten pelasin muita. Vähän muistelen että jotain ristiinkäyttökin olisi ollut ilman ongelmia mutten nyt muista enää miten ne vedin.
 
Mulle tarjosivat suoraan kaapelia....ainoa vaan että ei niillä ole varastossa mitään niin lupasivat että saan uuden kaapelin kuuden viikon kuluttua, ehkä juhannuksena pääsee sitten kokeilemaan seuraavan kerran. VMP

Jahas, liityin sitten minäkin Error code 4-1:n saaneiden joukkoon. Peli otti ja kaatui ja lasit pimeni, ja kun rupesin tutkimaan että mikäs vialla niin alkoi 4-1-herjaaminen. Oikeastaan kaikki vippaskonstit käytetty BIOS-päivitystä lukuunottamatta (ajattelin sen vielä tehdä), ja lasit on kiinni X570-emoon USB headerin kautta.

Lasit tilattu viime vuoden puolella Bestwaresta, mutta olittekos suoraan Suomen HP:hen yhteydessä? Tuntuisi helpommalta ratkaisulta kuin alkaa hoitamaan asiaa Saksan kautta.
 
Onko täällä joku tehnyt/hankkinut fov-modeja Reverb G2:lle? Kokemuksia? Lähinnä sweetspotin suurentaminen kiinnostaisi itseä.
 
Jahas, liityin sitten minäkin Error code 4-1:n saaneiden joukkoon. Peli otti ja kaatui ja lasit pimeni, ja kun rupesin tutkimaan että mikäs vialla niin alkoi 4-1-herjaaminen. Oikeastaan kaikki vippaskonstit käytetty BIOS-päivitystä lukuunottamatta (ajattelin sen vielä tehdä), ja lasit on kiinni X570-emoon USB headerin kautta.

Lasit tilattu viime vuoden puolella Bestwaresta, mutta olittekos suoraan Suomen HP:hen yhteydessä? Tuntuisi helpommalta ratkaisulta kuin alkaa hoitamaan asiaa Saksan kautta.
Juu, soitin suoraan Suomen HP:lle 09 81 710 005 (HP-yhteystiedot: tekninen tuki ja palvelupyynnöt | HP® Suomi)

Ne tarvitsee headsetin sarjanumeron niin kannattaa ottaa se ylös ennen kun soittaa, se löytyy lasien ylälaidasta/yläkulmasta tosi pienellä kirjoitettuna. Se S/N alkuinen numerosarja.
 
Kiitos!:thumbsup:

edit: Tukeen soitettu ja hyvässä hengessä saatiin uusi piuha tilaukseen. Varastossa ei ollut tällä hetkellä, saas nähdä kauanko kestää saapua.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, liityin sitten minäkin Error code 4-1:n saaneiden joukkoon. Peli otti ja kaatui ja lasit pimeni, ja kun rupesin tutkimaan että mikäs vialla niin alkoi 4-1-herjaaminen. Oikeastaan kaikki vippaskonstit käytetty BIOS-päivitystä lukuunottamatta (ajattelin sen vielä tehdä), ja lasit on kiinni X570-emoon USB headerin kautta.

Lasit tilattu viime vuoden puolella Bestwaresta, mutta olittekos suoraan Suomen HP:hen yhteydessä? Tuntuisi helpommalta ratkaisulta kuin alkaa hoitamaan asiaa Saksan kautta.

Mulla kävi sama joku aika sitten ja kiroilin jo voimallisesti tilanteen johdosta. Sitten huomasin että piuha olikin löysällä headsetin puoleisesta päästä. Oot varmasti jo kokeillut tämän mutta kerroin kuitenkin.
 
Mikäs Indexissä on vikana kun kerta harkitset Vive pro 2:sta tilalle? Paremman resoluution takia? En usko että hyppy olisi niiden eurojen arvosta.

Simuilijan vinkkelistä on sanottava, että kun g2 kuvaan tottuneena testaa indexiä niin kuva on sellaista suttua ettei pystyisi enää. Ja kun huomioidaan että tuossa olisi vielä yli 20% enemmän pikseliä/silmä vs g2 niin väitän että tuo hyppy on joka pennin arvoinen ja suorastaan halpa.

Index OLI kuningas ja on kelpo setti vieläkin mutta loiston päivät takana päin. Uudet sukupolvet jyllää eikä indexin paneeli ole enää tätä päivää. Tämä on minun mielipiteeni.

Mulle tuo Vive pro 2 näyttää ihanteelliselta melkeinpä, jos fov on oikeasti sen 120 astetta vaakatasossa.
 
Kiitos!:thumbsup:

edit: Tukeen soitettu ja hyvässä hengessä saatiin uusi piuha tilaukseen. Varastossa ei ollut tällä hetkellä, saas nähdä kauanko kestää saapua.
Antoiko ne sulle mitään arviota edes? Mulle lupailivat viime viikolla että saisin juhannukseksi.

Tämä MRTV:n mainostama FrankenFOV oli ainakin itselle liian lähellä silmiä. FOV kyllä kasvoi, mutta modi sopii sellaisille, joilla ei ole lainkaan silmäripsiä.

Nyt tilauksessa Danol´s Designin Gasket, voin kirjailla tänne sitten kokemuksia kunhan itse laite taas toimii...
Tuohon Danol´s Designin Gasketiin ilmeisesti kannattaa ostaa suorilta se "PU HTC VIVE" cushion mukaan jotta sitten ei tarvitse itse alkaa säätää mitään ja vaihtaa tuon vaan tilalle? Sori jos on tyhmä kysymys, jotenkin muistelisin että muuten pitäisi just hajottaa se alkuperäinen HP:n versio että saa ne pehmusteet jne. ja tuntuisi kyllä säätämiseltä vs. 7€ hintaeroon. Eikös tuo ole kuitenkin vain 20€ ilman mitään vs. 27€ sen HTC:n palikan kanssa. Tuntuu vaan oudolta tuo HTC:n nimi tuossa.
 
Viimeksi muokattu:
Simuilijan vinkkelistä on sanottava, että kun g2 kuvaan tottuneena testaa indexiä niin kuva on sellaista suttua ettei pystyisi enää. Ja kun huomioidaan että tuossa olisi vielä yli 20% enemmän pikseliä/silmä vs g2 niin väitän että tuo hyppy on joka pennin arvoinen ja suorastaan halpa.

Index OLI kuningas ja on kelpo setti vieläkin mutta loiston päivät takana päin. Uudet sukupolvet jyllää eikä indexin paneeli ole enää tätä päivää. Tämä on minun mielipiteeni.

Mulle tuo Vive pro 2 näyttää ihanteelliselta melkeinpä, jos fov on oikeasti sen 120 astetta vaakatasossa.

Fov ei ole 120 vaakassa. Se tais olla jo netin tiedoissa.

120 diagonal.


-edit- ON Vaakassa. Näemmä jääny väärä muistikuva
 
Muistakaa nyt vielä, että tarvitaan ne hyvät linssitkin hyvään kokemukseen jne. Siihen asti Vive Pro 2 on vasta komeita numeroita paperilla. Esim. G2 tarvitsi lisävirtaa kirkkauteen ja kontrastiin tjms. Ja muistaakseni viime aikoina HTC ei ole loistanut tällä saralla. Joten odotellaan ja toivotaan laatujulkaisua siihen asti, mutta pysytään housuissa. Ainoa varma asia HTC:n kanssa on aina kallis hinta.
 
Mulla kävi sama joku aika sitten ja kiroilin jo voimallisesti tilanteen johdosta. Sitten huomasin että piuha olikin löysällä headsetin puoleisesta päästä. Oot varmasti jo kokeillut tämän mutta kerroin kuitenkin.

Olen joo renkannut kaikki liittimet kauttaaltaan, kiitoksia toki :)
 
Antoiko ne sulle mitään arviota edes? Mulle lupailivat viime viikolla että saisin juhannukseksi.

Ei antanut arviota enkä tullut kysyneeksi, jotenkin aattelin että se kuukausi minkä mainitsit on varmaan realistinen jos sitä pitää jostain tilata.

Tuohon Danol´s Designin Gasketiin ilmeisesti kannattaa ostaa suorilta se "PU HTC VIVE" cushion mukaan jotta sitten ei tarvitse itse alkaa säätää mitään ja vaihtaa tuon vaan tilalle? Sori jos on tyhmä kysymys, jotenkin muistelisin että muuten pitäisi just hajottaa se alkuperäinen HP:n versio että saa ne pehmusteet jne. ja tuntuisi kyllä säätämiseltä vs. 7€ hintaeroon. Eikös tuo ole kuitenkin vain 20€ ilman mitään vs. 27€ sen HTC:n palikan kanssa. Tuntuu vaan oudolta tuo HTC:n nimi tuossa.

Joo tuo tuli kanssa samalla tilattua tuo cushion, ihan hyvä varmaan muutenkin et voi vaihtaa noita pehmukkeita, kun ovat pitkiä aikoja ihoa vasten.
 
Antoiko ne sulle mitään arviota edes? Mulle lupailivat viime viikolla että saisin juhannukseksi.


Tuohon Danol´s Designin Gasketiin ilmeisesti kannattaa ostaa suorilta se "PU HTC VIVE" cushion mukaan jotta sitten ei tarvitse itse alkaa säätää mitään ja vaihtaa tuon vaan tilalle? Sori jos on tyhmä kysymys, jotenkin muistelisin että muuten pitäisi just hajottaa se alkuperäinen HP:n versio että saa ne pehmusteet jne. ja tuntuisi kyllä säätämiseltä vs. 7€ hintaeroon. Eikös tuo ole kuitenkin vain 20€ ilman mitään vs. 27€ sen HTC:n palikan kanssa. Tuntuu vaan oudolta tuo HTC:n nimi tuossa.

Itsellä ollut käytössä tuo Danolin kehikko HTC VIVE pehmusteilla reilun kuukauden. FOV paranee ihan kivasti, sweet spotista en oikein osaa sanoa - kaipa sekin pikkiusen suurenee. Omaan naamaan ei tuo kehikko suoraan istunut (VIVE pehmuste ohuempi verrattuna vakioon) ja tuli sivuilta sekä nenän kohdalta valoa sisälle. Muokkasin tuota kehikkoa lisäämällä velcroa niihin kohtiin missä kehikko ei tullut naamaan kunnolla kiinni ja leikkelin nenä läpräkettä pienemmäksi. Velcrolla saa helposti myös linssejä kauemmaksi silmistä, jos ripset hierovat liikaa niitä. Kehikossa on itsessään pehmusteen kiinnittämiseksi tarrat valmiiksi liimattuna, joten kerros-pari velcroa niihin kiinni.
 
Simuilijan vinkkelistä on sanottava, että kun g2 kuvaan tottuneena testaa indexiä niin kuva on sellaista suttua ettei pystyisi enää. Ja kun huomioidaan että tuossa olisi vielä yli 20% enemmän pikseliä/silmä vs g2 niin väitän että tuo hyppy on joka pennin arvoinen ja suorastaan halpa.

Index OLI kuningas ja on kelpo setti vieläkin mutta loiston päivät takana päin. Uudet sukupolvet jyllää eikä indexin paneeli ole enää tätä päivää. Tämä on minun mielipiteeni.

Mulle tuo Vive pro 2 näyttää ihanteelliselta melkeinpä, jos fov on oikeasti sen 120 astetta vaakatasossa.

Totta kyllä tuo että Indexin resoluutio on "gen 1.5"sta. Jopa 350€ Quest 2:ssa on tarkempi paneeli kuin Indexissä ja helpompi lukea pientä tekstiä Questilla, siihen päälle vielä langaton PCVR + 120hz mitkä löytyvät Quest 2:sta jo niin Indexi jää kyllä hyllyyn tekniikka tietoisella ja on fiksumpaa valita joko Quest 2 tai Vive Pro 2 noilla spekseillä mitä tullut ilmi.

Toki Vive wandit on omasta mielestäni aivan kuraa eikä sovellu muuhun kuin beat saberiin.
 
No Man's Sky tukee ja on vanhempi peli.


Ei kait se vielä tue? Eikös tuo DLSS päivitys tule vasta joskus tulevina viikkoina No Man's Skyihin.
Ja olihan jo olemassa joku Stalkerin tapainen VR shooring missä DLSS tuki oli jo olemassa, eli ei ole edes ensimmäinen "VR" peli joka tuota tukee.

Edit: mutta jooh, tätä pitää ehdottomasti testaa heti kun ominaisuus löytyy. Ainut syy miksi jengi ei pelaa No Man Sky'ta VR:ssä on paska FPS, mutta tämä voi hyvin muuttaa tilannetta.
 
Ei kait se vielä tue? Eikös tuo DLSS päivitys tule vasta joskus tulevina viikkoina No Man's Skyihin.
Ja olihan jo olemassa joku Stalkerin tapainen VR shooring missä DLSS tuki oli jo olemassa, eli ei ole edes ensimmäinen "VR" peli joka tuota tukee.
Pointti oli, että vanhoihin vr-peleihinkin voi tulla DLSS :giggle: Skyrim VR:ään ja Project Cars 3:een kun tulisi, niin alkaisi Vive Pro 2 kiinnostamaan toden teolla :drool:
 
Pointti oli, että vanhoihin vr-peleihinkin voi tulla DLSS :giggle: Skyrim VR:ään ja Project Cars 3:een kun tulisi, niin alkaisi Vive Pro 2 kiinnostamaan toden teolla :drool:

Totta. Skyrimiin tuskin on tulossa koska peli ei ole aktiivisessa kehityksessä kuten esim No Man Sky etc. Skyrimi toimii onneksi kuitenkin paljon paremmin joten se ei ole pelikelvoton tälläkään hetkellä, toisin kuin No Man Sky.
 
Viimeksi muokattu:

Windows Mixed Reality for SteamVR Beta has been updated to build 1.3.6. This build contains the following changes:
  • Adds support for titles that submit frames using alternate poses (e.g. GTA V R.E.A.L. mod).
  • Adds support for an upcoming Steam feature to override the visible field of view for individual titles.
  • Reworks how graphics buffers are shared with SteamVR, reducing overall GPU memory utilization in most cases.
  • Introduces a setting to enable correction of the hidden area to fix potential sources of light bleed. The setting is listed as
    Apply hidden area stencil correction to cure visual artifacts in the periphery.


In addition to the changes listed above, this build also contains changes or additions to the default input profiles for HP Motion Controllers for the following titles:
  • Alien Isolation
  • Astraeus
  • Carly and the Reaperman - Escape from the Underworld
  • Contagion VR - Outbreak
  • Darknet
  • Dash Dash World
  • Don't Knock Twice
  • Dungeon Escape VR
  • HoloBall
  • Immortal Legacy: The Jade Cipher
  • Kittypocalypse
  • LA Noire - The VR Case Files
  • Megaton Rainfall
  • Noda
  • Pavlov VR
  • PAYDAY 2
  • Rise of the Tomb Raider
  • Roblox
  • Sharknado VR - Eye of the Storm
  • Skylight
  • Spacescape
  • Tetris Effect
  • The Curious Study of Dr. Blackwood
  • The Orville - Interactive Fan Experience
  • The Walking Dead
  • Transference
  • Vox Machine
  • VRChat
  • WAR DUST - 32 vs 32 Battles

Oliko jo? Itsellä parani ainaski suorituskyky sw squadronissa.
 
Tuli tilattua rillit Valve Indexille, 75 euroa postikuluineen.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


edit: 13vrk tilauksesta sai hakea Postista, ovat oikein hyvät :cool2:
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
296 088
Viestejä
5 062 459
Jäsenet
81 025
Uusin jäsen
Smell

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom