Windows 11 keskustelu

Suomenkielisessä wintoosassa näistä ominaisuuksista explorer käyttää nimiä "Luotu", "Muutettu" ja "Käytetty". Englanniksi "Created", "Modified", "Accessed". Mikä tässä on epäselvää, typerää tai harhauttavaa? Mikä ei täsmää?

Varmaan juurikin se kun nuo ei millään tapaa täsmää. Itse asiaa.

Onkos muut huomannut et ohjelmia on vaikea poistaa? eli eilen ärsyynnyin kun poistin jotain niin piti ensin päivittää launcher et sain poistettua.. Noh äsken poistin Purple/Aion2 ja se halusi ensin päivittää itsensä, sit piti kirjautua googleen, 2 vahvaa tunistautumista, vitun gaptcha ja lopulta sain viestin että google on poistanut mun tilin, haluanko valittaa... ei ilmeisesti tykännyt kun olin olevinani koreassa vaikka oon suomessa... Noh nyt en sit pysty poistaa tuota kusista peliä muuten kuin painamalla delete kansioon, eli kaikki roskat jää ympäri konetta :(
Eikö vaan voitaisi palata siihen et Uninstall.exe poistaa asennuksen ilman että pitää kirjautua mihinkään

Ps.
Onneksi olin sen verran järkevä et tein oman gmail tilin tolle pelille, niin en menettänyt oikeaa google tiliä...

Statistiikka

Viestiketjuista
301 320
Jäsenet
81 972
Uusin jäsen
JM24

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom