Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Oisko tietoa mistä kaupasta voisi vielä saada konsolin julkaisupäivänä Suomesta? Lieneekö ihan Prisma, CM, Power ja Gigantti parhaat potentiaaliset vaihtoehdot?

Hauskaa tässä tosiaan on se, että Nintendon kaupassa on olemassa tuo saldo ominaisuus, mutta se ei tietenkään toimi MyNintendo kaupan puolella. 😀

Itse en lähde maksutapaa enää muuttamaan ja jään seuraamaan meneekö kortti toistamiseen lukkoon ja tilaus peruutukseen.

Onneksi jätin puolenkuun peleihin noutotilauksen roikkumaan varmuuden vuoksi, vaikka siitä nyt sen 60€ enemmän joutuisi maksamaan 😅

Menikö kortti lukkoon vai oliko kortin turvarajat ok? Vai jokin muu syy?
Ei mennyt lukkoon. Ei tullut minnekään merkintää että olisi edes yrittänyt tehdä ostosta. Paypal on toiminut kyllä ihan moitteetta kaikkeen muuten tässä.

Mutta mietin myös tuossa, että jos vain laittaisi paypaliin suoraan tuon rahan ja käyttäisi sitä ensisijaisena maksutapana niin eikö sillä suoraan kiertäisi tämän mahdollisen pankin blockin.

Oisko tietoa mistä kaupasta voisi vielä saada konsolin julkaisupäivänä Suomesta? Lieneekö ihan Prisma, CM, Power ja Gigantti parhaat potentiaaliset vaihtoehdot?
Uskon että Prisman hyllyille tulee julkaisussa laitteita. Huomasin paikallisen Prisman hyllyssä Switchin vierelle ilmestyneen suurehkon tyhjän tilan niin kuvittelisin että hyllyyn laittavat julkaisussa ainakin jotain.

Uskon että Prisman hyllyille tulee julkaisussa laitteita. Huomasin paikallisen Prisman hyllyssä Switchin vierelle ilmestyneen suurehkon tyhjän tilan niin kuvittelisin että hyllyyn laittavat julkaisussa ainakin jotain.
"Valitettavasti tuotteella toimitusvaikeuksia"-kyltti? :rofl:

Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi? 🤔
Itselläni pop pankki ja siirsin sieltä 500e paypal tilille, kun en itsekään ollut kovin varma siitä että salliiko pankki kyseisen maksun. Viime yönä oli sit Nintendo ottanu kyseisen summan.:)

Tuliko tuosta jotain vahvistussähköpostia, jos maksu hyväksytty ja tilaus lähtemässä postitukseen tai lähetetty jo? Ei ole kuulunut mitään ja latasin tuon PostNord-sovelluksenkin mielenkiinnosta ja sielläkin aika hiljaista.

Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi? 🤔
Täältä ainakin oli Paypal napannut OP:ltä sovitun summan ihan ekalla kerralla.

Jos nyt menee maksu toisenkin kerran vituiksi ja tilaus peruuntuu, niin voikohan tuolta julkaisupäivän jälkeen tehdä tilauksen ns. normaalisti siten, että maksaa sen suoraan maksukortilla? Silloin yleensä esim. Nordealla maksu hyväksytään samoin tein Nordean ID -sovelluksella.

Jos nyt menee maksu toisenkin kerran vituiksi ja tilaus peruuntuu, niin voikohan tuolta julkaisupäivän jälkeen tehdä tilauksen ns. normaalisti siten, että maksaa sen suoraan maksukortilla? Silloin yleensä esim. Nordealla maksu hyväksytään samoin tein Nordean ID -sovelluksella.
Nordealla meni heittämällä maksu Paypalin kautta.

Mulle tuli Nintendolta sähköposti että luottokortin veloitus ei ollut onnistunut. En tiiä miksi mutta siirsin sitten rahat paypal tilin saldoksi ja vaihdoin nintendo storesta maksutavaksi paypalin niin maksu meni sitten sieltä läpi samana päivänä.(sähköpostissa oli virheellinen tieto että yrittäisivät veloitusta uudelleen vasta 4 päivän päästä.)

Nintendolta ei tullut mitään viestiä että maksu onnistui mutta paypalista tuli sähköposti siitä maksusta.

Nyt huomasin oudon jutun. Kun meen sinne storen My account / My orders sivulle ja painan View order status -nappia niin siellä ei ole order statusta. On vain tilauspäivämäärä, lukumäärä 1, osoite, lähetystapa, maksutapa ja yhteenveto hinnasta mutta ei mitään statusta 🫤

Viimeksi muokattu:
Mulle tuli Nintendolta sähköposti että luottokortin veloitus ei ollut onnistunut. En tiiä miksi mutta siirsin sitten rahat paypal tilin saldoksi ja vaihdoin nintendo storesta maksutavaksi paypalin niin maksu meni sitten sieltä läpi samana päivänä.(sähköpostissa oli virheellinen tieto että yrittäisivät veloitusta uudelleen vasta 4 päivän päästä.)

Nintendolta ei tullut mitään viestiä että maksu onnistui mutta paypalista tuli sähköposti siitä maksusta.

Nyt huomasin oudon jutun. Kun meen sinne storen My account / My orders sivulle ja painan View order status -nappia niin siellä ei ole order statusta. On vain tilauspäivämäärä, lukumäärä 1, osoite, lähetystapa, maksutapa ja yhteenveto hinnasta mutta ei mitään statusta 🫤
Itsellä ei ole maksua yritetty uudelleen ainakaan vielä, mutta en kyllä paypaliin vaihtanutkaan.

Onko kellään muulla veloitettu heti jotka maksutapaa on vaihtanut koska jos on niin sittenhän täytyy itsekkin käydä vaihtamassa?

Tuleeko Switch 2:een Netflix, Disney+ yms saataville? Viimeksi kun olin ostamassa käsikonsolia niin Switch karsiutui juuri näiden puutteen vuoksi pois, kun reissun päällä tulee katsottua hotellin telkkarin kautta paljon suoratoistoa.

Status pitäisi näkyä noiden listaamiesi tietojen alapuolella.

No ei sitä statusta siinä nyt kuitenkaan ole. Riipasenpa Nintendon tuelle kysymyksen että mitä se tarkoittaa kun ei statusta näy. Tämä oli siis Nintendon Irlannin storesta tilattu. Teoria on että johtuisi jotenkin joko ekan maksuyrityksen hylsystä, maksutavan vaihdosta tai aiemmasta ac adapterin vaihtojumpasta.

Itsellä ei ole maksua yritetty uudelleen ainakaan vielä, mutta en kyllä paypaliin vaihtanutkaan.

Onko kellään muulla veloitettu heti jotka maksutapaa on vaihtanut koska jos on niin sittenhän täytyy itsekkin käydä vaihtamassa?
Itsellä vaihdettu maksu Paypaliin eilen 1730 ja ei ole vielä veloitettu.

Minulla myös puuttuu tuo order status.

Tuleeko Switch 2:een Netflix, Disney+ yms saataville? Viimeksi kun olin ostamassa käsikonsolia niin Switch karsiutui juuri näiden puutteen vuoksi pois, kun reissun päällä tulee katsottua hotellin telkkarin kautta paljon suoratoistoa.
Ei ole mielestäni mitään sanottu noista. Nyt kun laite pystyy 4K HDR ulostuloon niin ehkä isompi mahdollisuus saada moiset mutta en löisi vetoa.

Rankasti OT, mutta itse käytän tähän ipadia (pro) ja hdmi adapteria. Välillä olen pelannut myös sillä telkkarin ja xboxin ohjaimen kanssa, kun en ole jaksanut lyhyemmälle reissulle ottaa Switchiä mukaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 720
Jäsenet
77 793
Uusin jäsen
NurmiNiina

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom