Missä tälläinen teksti on? En löytänyt mistäänMullakin on waiting to be shipped, vaikka maksu estyi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä tälläinen teksti on? En löytänyt mistäänMullakin on waiting to be shipped, vaikka maksu estyi.
My orders / Order details, scrollaa alas, siinä hintojen alapuolella.Missä tälläinen teksti on? En löytänyt mistään
Kai tuo status muuttuu completed tilaan sitten kun ovat sen lähettäneet. Ei kai tuohon voi mitään vakio aikaa olla milloin se muuttuu. Ja miksi ihmeessä kaikki tilaukset olisivat jäihin laittaneetVaikka itsellä ei maksu mennyt läpi niin tuo status vaihtui silti tuohon waiting for shippingiin. Muualta oon saanu kuvan että tuon pitäisi olla vain pari tuntia maksimissaan kunnes vaihtuu completed statukseen eli ovatkohan laittaneet kaikki Suomeen lähtevät tilaukset jäihin kun niin suuri prosentti hylättiin![]()
Todennäköisestihän se menee niin että Waiting for Shipment odottaa lähetystarraa paketin kylkeen ja sitten kun sen maksun jälkeen siihen länttäävät niin paketti menee varastoon odottamaan. Ne joilla maksu menee uudelleenprosessointiin (tulee ns. Credit Check) saavat tarran pakettiin hiukan myöhemmin, mutta toivottavasti silti ehtivät samaan varastoon odottamaan kerralla lähetystä kuin aiemmin prosessoidut tilauksetkin.Kai tuo status muuttuu completed tilaan sitten kun ovat sen lähettäneet. Ei kai tuohon voi mitään vakio aikaa olla milloin se muuttuu. Ja miksi ihmeessä kaikki tilaukset olisivat jäihin laittaneet
Tilaus siis kyllä löytyy mutta status teksti kadonnut kokonaan siitä tilauksesta, Irlannin kaupassa olin.@Tunarit Ootko varma että olet vielä oikean Nintendokaupan puolella? Itse tarkistelin äsken omaa tilausta ja tyhjää näytti kunnes tajusin että olinkin UK:n kaupan sivuilla. Vaihdoin Irlantiin niin sieltähän se löytyi.
Tämäpä se. Jos OP pettää taas, peruuntuuko tilaus kokonaan vai tuleeko vain todella myöhässä? Todella turhauttava järjestelmä, perinteisellä järjestelmällä kun voisi vain itse yrittää sitä veloitusta ja vaihtaa jos ei lähde toimimaan.Nyt arvelluttaa uskaltaako vaihtaa maksutavaksi paypalin vai sekoittaako enemmän pakkaa
Sieltäpä vastattiin aika sukkelaan, joskin aika geneerisellä vastauksella. Erikseen mainitsin että nyt on pankin osalta kunnossa niin siitä huolimatta tuollainen.Laitoin Nintendolle palautetta kysellen tuosta aiheesta että siirtyykö lähetys nyt tuon blokin takia vai riittääkö tuo 4 päivän kuluttua tehty uusintalaskutus siihen ettei lähetys viivästy.
Unohdin kyllä kysyä että saavatko manuaalisesti kokeiltua uudelleenlaskutusta, mutta ehkä osaavat lukea rivien välistä sen kun mainitsin että ongelma oli pankin päässä ja tilapäinen ja nyt jo korjattu.
Jos ehtivät tässä kiireessä vastailla ajallaan niin voin kyllä päivitellä tänne heidän vastauksensa jos siitä mitään hyötyä on.
@Tunarit Ootko varma että olet vielä oikean Nintendokaupan puolella? Itse tarkistelin äsken omaa tilausta ja tyhjää näytti kunnes tajusin että olinkin UK:n kaupan sivuilla. Vaihdoin Irlantiin niin sieltähän se löytyi.
Hieman tuota epäilin, että jos toistamiseen tämä epäonnistuu, niin koko ennakkotilaus myös perutaan :/Sieltäpä vastattiin aika sukkelaan, joskin aika geneerisellä vastauksella. Erikseen mainitsin että nyt on pankin osalta kunnossa niin siitä huolimatta tuollainen.
En tiedä onko tuo "de" tuolla niiden vastauksessa ".de" vai "the" vai jotain muuta. Saksasta en kuitenkaan tilannut vaan Irlannista.
Mutta ei tosiaan pitkälle päästy tuolla vastauksella.
![]()
Kyllä tässä tekisi mieli alkaa vaatimaan pankilta korvauksia, jos joutuu heidän takia maksamaan korkeamman Bergsala hinnan.Juttuvinkki Iltalehteen, niin tulee julkiseksi miten pankki terrorisoi Nintenson tilaajia.
Minulla lukee: ”waiting for shipping”.Itsellä meni Paypallilla veloitus läpi (OP) ja tilauksen status: completed. Sitten jännäämään millon kilahtaa haettavaksi.
Tietää joku tuovatko ihan ovelle kuten Amazonista?Itsellä meni Paypallilla veloitus läpi (OP) ja tilauksen status: completed. Sitten jännäämään millon kilahtaa haettavaksi.
Ainakin aiemmat tilaukset kyllä, PostNord toimittaa Suomen puolellaTietää joku tuovatko ihan ovelle kuten Amazonista?
Samasta Irlannin kaupasta on pienempää kamaa tullut tilattua ja aina tosi hienosti ovelle asti. Oletan että näin myös tämän kanssa.Tietää joku tuovatko ihan ovelle kuten Amazonista?
Älä sano että mä lupasin varmaksi, mutta kyllä OP:n edustaja puhelimessa sanoi mulle että hän on tuon merkannut kyllä luvalliseksi nyt ja aikoi reklamoida tuosta asiasta kun ei millään muotoa pitäisi mennä heidän haaviinsa. Lieneekö tosiaan ollut syynä kuten joku aiemmin arveli tuo että monelta tililtä yritetään samassa hetkessä ottaa paljon rahaa. Eivät olleet perillä siitä että tällainen isompi keissi olisi nyt tuloillaan kuin Switchin julkistus.Hieman tuota epäilin, että jos toistamiseen tämä epäonnistuu, niin koko ennakkotilaus myös perutaan :/
50/60 jaksaako enää tässä kohtaa vaivautua päivittämään maksutavaksi PayPalia tai S-pankin korttia.
Tarkoittaneeko tämä nyt, että minun "Completed" paketti olisi jo laitettu matkaan?Minulla lukee: ”waiting for shipping”.
Olin yhteydessä Osuuspankin Chat-tukeen, josta vielä ohjattiin kysymys korttiasioihin perehtyneelle taholle. Alla hänen vastaus:Älä sano että mä lupasin varmaksi, mutta kyllä OP:n edustaja puhelimessa sanoi mulle että hän on tuon merkannut kyllä luvalliseksi nyt ja aikoi reklamoida tuosta asiasta kun ei millään muotoa pitäisi mennä heidän haaviinsa. Lieneekö tosiaan ollut syynä kuten joku aiemmin arveli tuo että monelta tililtä yritetään samassa hetkessä ottaa paljon rahaa. Eivät olleet perillä siitä että tällainen isompi keissi olisi nyt tuloillaan kuin Switchin julkistus.
Sinällään jännä kyllä kun samaa korttia on Nintendon eShopista päin nyljetty vuosien mittaan useampaankin kertaan, enkä varmaan ole ainoa.
Toivotaan nyt ettei venähdä, kun yksi kesälomaviikko oli juuri julkaisua varten siirretty hiukan aiemmaksi.
Mä nyt tätä lähdin haastamaan OP:n korttipalvelun chatista. Vastaus oli: "Korttiturvallisuusjärjestelmän lukittaessa kortin, kortin avaamisen jälkeen tieto maksun oikeellisuudesta päivittyy järjestelmään, jolloin maksun tulisi onnistua seuraavalla maksukerralla."Olin yhteydessä Osuuspankin Chat-tukeen, josta vielä ohjattiin kysymys korttiasioihin perehtyneelle taholle. Alla hänen vastaus:
"Whitelistaus on voimassa vain muutaman tunnin, eli jos veloitus tapahtuu 4 päivän päästä, ei kortin whitelistaaminen nyt ikävä kyllä auta. Lähtökohtaisesti kortin lukkiutumista etukäteen ei voida estää. Kortin whitelistaaminen ennen tapahtumaa saattaa kuitenkin joskus auttaa, ja parantaa todennäköisyyttä sen läpi menemiselle. Jos tiedät tarkalleen, koska myyjä yrittää uudelleen veloittaa tapahtuman, suosittelen soittamaan korttiturvallisuuspalveluumme p. 0100 0530 (24/7) noin tuntia ennen, niin tehdään whitelistaus."
Toki myös tämä(kin) pitää ottaa varauksella, koska varmasti paljon tuollakin on porukkaa töissä eikä ymmärrettävästi kaikesta pysty olla perillä. Olisi kyllä aika erikoista, jos OP:n puolella -ei- tehdä mitään tämän eteen etukenossa, koska muutoin samat yhteydenotot tulee toistamiseen alkuviikosta.
Sehän on linkitetty sun luottokorttiin, eli ei tarvitse mitään saldoa siirtää sinne.Jos Paypalia käyttää pitäisikö sinne siirtää tuo summa etukäteen vai riittääkö että kortti on tilissä kiinni?
Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi?Sehän on linkitetty sun luottokorttiin, eli ei tarvitse mitään saldoa siirtää sinne.
Muutenkin toi paypal paras ja turvallisin maksu vaihtoehto jos vasn se on käytettävissä.
Pohdin tuota samaa itse. Itellä Nordea joka linkitetty paypaliin ja maksu ei onnistunut.Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi?![]()
Menikö kortti lukkoon vai oliko kortin turvarajat ok? Vai jokin muu syy?Pohdin tuota samaa itse. Itellä Nordea joka linkitetty paypaliin ja maksu ei onnistunut.
Ei mennyt lukkoon. Ei tullut minnekään merkintää että olisi edes yrittänyt tehdä ostosta. Paypal on toiminut kyllä ihan moitteetta kaikkeen muuten tässä.Menikö kortti lukkoon vai oliko kortin turvarajat ok? Vai jokin muu syy?
"Nintendo-lompakossa" on 250€ maksimi. Limits to the maximum amount of funds on Nintendo eShopHauskaa tässä tosiaan on se, että Nintendon kaupassa on olemassa tuo saldo ominaisuus, mutta se ei tietenkään toimi MyNintendo kaupan puolella.![]()
Uskon että Prisman hyllyille tulee julkaisussa laitteita. Huomasin paikallisen Prisman hyllyssä Switchin vierelle ilmestyneen suurehkon tyhjän tilan niin kuvittelisin että hyllyyn laittavat julkaisussa ainakin jotain.Oisko tietoa mistä kaupasta voisi vielä saada konsolin julkaisupäivänä Suomesta? Lieneekö ihan Prisma, CM, Power ja Gigantti parhaat potentiaaliset vaihtoehdot?
"Valitettavasti tuotteella toimitusvaikeuksia"-kyltti?Uskon että Prisman hyllyille tulee julkaisussa laitteita. Huomasin paikallisen Prisman hyllyssä Switchin vierelle ilmestyneen suurehkon tyhjän tilan niin kuvittelisin että hyllyyn laittavat julkaisussa ainakin jotain.
Itselläni pop pankki ja siirsin sieltä 500e paypal tilille, kun en itsekään ollut kovin varma siitä että salliiko pankki kyseisen maksun. Viime yönä oli sit Nintendo ottanu kyseisen summan.Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi?![]()
Erittäin todennäköistä."Valitettavasti tuotteella toimitusvaikeuksia"-kyltti?![]()
Täältä ainakin oli Paypal napannut OP:ltä sovitun summan ihan ekalla kerralla.Sitä tässä nyt vain pelkään, että OP blockkaa sen Paypal veloituksen jos yrittää keskellä yötä taas nykäistä sen 500€. Eli olisiko viisaampaa vain laittaa se summa suoraan Paypal saldoksi?![]()
Nordealla meni heittämällä maksu Paypalin kautta.Jos nyt menee maksu toisenkin kerran vituiksi ja tilaus peruuntuu, niin voikohan tuolta julkaisupäivän jälkeen tehdä tilauksen ns. normaalisti siten, että maksaa sen suoraan maksukortilla? Silloin yleensä esim. Nordealla maksu hyväksytään samoin tein Nordean ID -sovelluksella.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.