Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voi sanoa ettei ketään kiinnosta jos täällä useampi ihminen keskustelee asiasta keskenään.Nyt puheet pakettien seurannasta seis ja lisää kokemuksia kehiin! Niin peleistä kuin itse laitteesta. Ei ketään kiinnosta missä kenenkin paketti seikkailee ja koska kotiutuu![]()
Tämä kannattaa vielä varmistaa. Mulla on mielikuva että joku tubettaja puhui jotakin puolesta vuodesta (ei välttämättä ostosta) ja siitä että vanhentunee jossakin välissä.
Jos pitää paikkansa, niin on taas kyllä hyvä esimerkki siitä, miksi vähä-älyisiä ei pitäisi palkata mihinkään töihin, vaikka kuinka tuntuisi että työtä voisi tehdä kuka tahansa
Ovat siis kaupassa niitanneet kuitin pakettiin niin, että niitti on painanut kolon Switch 2:n näyttöön.
Tämä kannattaa vielä varmistaa. Mulla on mielikuva että joku tubettaja puhui jotakin puolesta vuodesta (ei välttämättä ostosta) ja siitä että vanhentunee jossakin välissä.
Nyt en kyllä saa millään päähäni että mistä lähde tuolle, mutta että pienellä varauksella kannattaa asiaa valmistella vielä.
Fnac tulossa Tanskassa. Ohjainta kattellu, ilmeisesti tuolla switch 1 ohjaimella pärjäisi? Ei löysy valmiiksi, ja arpoo kumman hommaisi.
Omasta MKW lipukkeesta koitin ihan katsoa, mutta ei ole mitään aikaa mainittu missään, ainoastaan "this code can only be redeemed once".Tämä kannattaa vielä varmistaa. Mulla on mielikuva että joku tubettaja puhui jotakin puolesta vuodesta (ei välttämättä ostosta) ja siitä että vanhentunee jossakin välissä.
Nyt en kyllä saa millään päähäni että mistä lähde tuolle, mutta että pienellä varauksella kannattaa asiaa valmistella vielä.
Jos virallisesta Pro Controllerista kyse niin Switch 1 ohjaimessa on yksi pieni mutta samaan aikaan mahdottoman suuri ongelma Switch 2 kanssa: sillä ei voi käynnistää Switch 2 konsolia. Jotain muitakin eroja toki löytyy, mutta tämän pienen typerän ongelman vuoksi tuli ostettua Switch 2 Pro Controller vaikka löytyy jo moitteettomasti toimiva ekan Switchin ohjain.
Omasta MKW lipukkeesta koitin ihan katsoa, mutta ei ole mitään aikaa mainittu missään, ainoastaan "this code can only be redeemed once".
Edit: ketjuun vielä yleisesti, niin YouTube alkaa täyttymään eri testivideoista S1 vs S2, esim. tässä muutama peli käyty läpi miten pyörii ja hieman latausaikojakin:
Itellä postnordilla tilattu fyysinen mario eilen saapunut tampereelle ja näyttää toimitusta maanantaiksiJuu, kyllä tuo DHL express ihan omaa luokkaansa nopeudessa, alle 24h lähetyksestä toimitus perillä. Plussaa mahdollisuudesta itse jouduttaa kuljetusta sovelluksessa. Samaa ei voi sanoa Suomen päässä Postnordista. Lisätarvikkeet saapuneet yöllä 1.30 varastoon 40 km päähän ja toimitus onnistuu vasta maanantaiksi
Konsolihan vaikuttaa alkukokemusten perusteella erinomaiselta. Näyttö ihan omaa luokkaansa, kun vertailu on original Switch ykköseen. Tatit paremmat, kiinnitys helpompi, kaikki toimii. Dockattuna tuota tosin pääosin tulee käytettyä, 4k hdr näyttää hyvältä ja 60 fps ainakin Kartissa riittää ja näytön jaossa kaksinpelissä ei pätkimistä ole.
Olen sekoittanut varmaankin tähän keissiin, eli DLC-koodit saattavat vanheta.
![]()
Nintendo Switch 2 Game Key DLC Codes Could Expire If Unclaimed
You can't call this a physical edition at all.www.thegamer.com
En usko, että jenkkikassalla saa paljon sooloilla, ei se itse sitä nitojaa liene ostanut, mutta joo, osavaltiosta riippuen hyvinkin saa kenkää. Ehdotan jotain muuta threadia keskustelulle vähä-älyisten työllistymisen estämiselle.
On. Tuore julkaisu. Sisältää DLC:n. Ei varmaan mitään ihmeellistä PS5:lla pelanneelle, mutta itselläni menee kyllä hankintaan kun tuli PS4:llä pelattua julkaisussa se ennen kuin iso fixi tuli peliin.Onko muuten cyberpunk vasta julkaistu nyt switch 2:selle vai minkätakia porukka ostelee tuota Nintendolle? Itsellä tuo pleikkari vitosella niin onko jotain uutta Nintendon versiossa?
En ole aiemmin tilannut fnac:in puolelta, niin en tiedä minkälainen varastotilanne heillä on oikeasti tällä hetkellä tai miten kauan toimituksessa kestää (Ships from 09/06/2025), onko mahdollista että oikeasti ei ole mitään lähetettäväksi ja joutuu odottelemaan. Olisi sinällään kiva tehdä kaikki Nintendo-ostokset kerralla.Kiitos tästä fnacin tiedosta. Mites eroaa tuohon Nintendon saksan kautta tilattuun? Tai siis miksi odottaisit täydennystä ?
Jotenkin lämmittää mieltä, että Prismat/Powerit/Gigantit täynnä konsoleita. Ei sillä aika hyvä saatavuus taitaa olla ulkomaillakin, mutta erityisesti Suomen hinnoittelulla saakin jäädä hyllyihin mätänemään. Katsotaan missä vaiheessa oman raaskii tilata![]()
Yhdysvalloissa vähän toisenlaiset hulinat. Ei ole ainoa jonotusvideo mitä tullut vastaan.
Yhdysvalloissa vähän toisenlaiset hulinat. Ei ole ainoa jonotusvideo mitä tullut vastaan.
Juuri tuli redditissä vastaan kuva, meanwhile in Staples, jossa oli konsoleita saatavilla. Samoin walmarttien hyllyillä. En usko saatavuusongelmaa olevan kun yleisimmät pelikaupat mistä porukka tietää tilata. Harva ajattelee perusmarketeissa olevan.Trumplandia onkin oma lukunsa![]()
Onkohan Saksan DHL ohitettu tuolla (koska lakko) että lähellään Puolasta ja lentojen mukana sitten kulkee mukavasti.15 tunnissa paketti liikkunut Puola -> Saksa -> Helsinki -> Tampere ja tunti sitten lähti kohti Jyväskylää. Jospa tuo tänään vielä tulis![]()
Pelimakunsa kullakin. Täällä Mario Kart World tuli bundlen mukana ja Cyberpunk 2077 ostin fyysisenä siihen rinnalle peliaikaa kuluttamaan. Lisäksi asennettuna ovat Fortnite ja Splatoon 3. Nämä olivat itselle ne ”pakolliset” tähän aloitukseen.Onko raadilla ehdotuksia must have peleiksi?
En ole alkuperäisen DS:n jälkeen omistanut muuta nintendo konsolia eli aika heikko tuntuma nykyiseen nintendon ja 3rd party pelivalikoimaan.
Mariokart bundle tuli napattua
Kyse lienee vaan siitä, että nuo Nintendon varastot sijaitsevat Puolassa, Englannissa ja Espanjassa, ja tilaajan maan mukaan valitaan noista kolmesta se lähetyspaikka.Onkohan Saksan DHL ohitettu tuolla (koska lakko) että lähellään Puolasta ja lentojen mukana sitten kulkee mukavasti.
Oma venähtää tiistaille vaikka on jo tänään lähtenyt, mutta on tuo hurja vauhti kyllä.
Zelda: Breath of the Wild on aika lailla kaikkien aikojen suosikkipelini, joten sanoisin että sillä ei mene vikaan.Onko raadilla ehdotuksia must have peleiksi?
En ole alkuperäisen DS:n jälkeen omistanut muuta nintendo konsolia eli aika heikko tuntuma nykyiseen nintendon ja 3rd party pelivalikoimaan.
Jos metroidvania-tyyliset pelit iskee niin Metroid Dread on kyseisessä genressä omalla top 3 -listalla. Tasoloikista tietysti Mariot; Odyssey, 3D World (+ Bowser's Fury) ja Wonder on kaikki hyviä ja kaikki eri tyylisiä. 3D-Zeldoista suosittelen pelaamaan ensin Breath of the Wildin ja sitten Tears of the Kingdomin.Onko raadilla ehdotuksia must have peleiksi?
Jos uutta ostaa niin hommaisin suoraan Switch 2 -ohjaimen vaikka hinta onkin kova. Hieman parempi yhteensopivuus (jo mainittu konsolin käynnistäminen ja chattinappi), takanapit ja oletettavasti korjattu ristiohjain. Uuden ohjaimen tatteja on myös kehuttu.Fnac tulossa Tanskassa. Ohjainta kattellu, ilmeisesti tuolla switch 1 ohjaimella pärjäisi? Ei löysy valmiiksi, ja arpoo kumman hommaisi.
Taisi liitty vaihteleviin hertseihin 120Hz asti jne, joka ei taida OLED:issa olla kovin hyvin mahdollista. Mutta eiköhän sellainenkin näyttö muutaman vuoden päästä nähdä ja ns. keskikauden päivitysversio. Itse pärjään kyllä tällä näytöllä mainiosti.
Ja kannattaa myös muistaa että kun myydään miljoonia laitteita niin yhtäkään riskaabelia osaa ei kannattHöpöjuttuja, kyllä OLED kykenee VRR:ään. Kyse on vain hinnasta. Tuon kokoinen OLED 120hz paneli VRR-tuella olisi maksanut enemmän. Todennäköisesti merkittävästi enemmän (tasoa helposti satanen lisää laitteen hintaan) ja Nintendo katsoi että perusmalliin tämä on liikaa. Lienee aika selvää että vaihtoehtoisia malleja (OLED, käsikonsoli-only) tästäkin jollain aikataululla tehdään ihan samoin kuin Switch 1:stä.
Jos metroidvania-tyyliset pelit iskee niin Metroid Dread on kyseisessä genressä omalla top 3 -listalla. Tasoloikista tietysti Mariot; Odyssey, 3D World (+ Bowser's Fury) ja Wonder on kaikki hyviä ja kaikki eri tyylisiä. 3D-Zeldoista suosittelen pelaamaan ensin Breath of the Wildin ja sitten Tears of the Kingdomin.
Kyllä Oledin ja VRR teknologioiden kanssa taitaa oikeesti olla jotain ongelmia. Mun ymmärtääkseni ei ole olemassa yhtäkään PC-käsikonsolia josta löytyy Oled-näyttö ja VRR tuki.Höpöjuttuja, kyllä OLED kykenee VRR:ään. Kyse on vain hinnasta. Tuon kokoinen OLED 120hz paneli VRR-tuella olisi maksanut enemmän. Todennäköisesti merkittävästi enemmän (tasoa helposti satanen lisää laitteen hintaan) ja Nintendo katsoi että perusmalliin tämä on liikaa. Lienee aika selvää että vaihtoehtoisia malleja (OLED, käsikonsoli-only) tästäkin jollain aikataululla tehdään ihan samoin kuin Switch 1:stä.
Nyt tuli mulle spaghettiautomaattiin vaikka oli 9.6. vasta merkattu. JJJE!Oho. Eilen oli vielä Saksan Nintendon DHL Express paketti jumissa Saksan lakoissa. Tänään oli kuitenkin tunti sitten kuriiri ovella (Tampereella). Olin jo ihan varautunut siihen, että menee ensi viikkoon.
Onhan tuo Tears suora jatko-osa tarinaltaan, toki näiden pelien tarinat ovat sen verran kevyitä että varmasti toimii itsenäisenäkin. Noin muuten lähinnä ajattelen että jos aikoo koskaan Breathia pelata niin siihen voi olla hankala mennä takaisin Tearsin jälkeen.MIelenkiinnosta miksi suosittelet BotWia ennen Tears of the Kingdomia? Itse ajattelin, että en varmaan jaksa pelata molempia niin ajattelin pelata vain jälkimmäisen. SItä nyt useampi tunti takana (Switch OLEDilla tosin). Mielellään ilman spoilereita jos liittyy jotenkin tarinaan![]()
Vaikka tämä ei kauheasti kiinnosta, niin ehti sittenkin jo perjantaiksi Ouluun. Onhan tämä fyysisesti huomattava parannus ja varsinki kun on pienet kädet niin tuntuma erinomainen. Asensin ensin Spigen:n panssarilasin, jonka olin tilannu ennakkoon Amazonista ja sitten aloitin siirron vanhasta Switchistä. Nyt sitten uusi Mario Kart pyörimäänDHL:n arvio on että maanantaiksi ehtii Ouluun.
BOTW on mielestäni noista kokonaisuutena onnistuneempi peli, ja jos tahtoo pelata vain yhden niin se on näistä se suurempi merkkitapaus. TOTK taas parantaa käyttöliittymän tuntuvia osa-alueita (menut, pikamenut, ym.) tavoilla jotka ei olisi BOTWille eduksi jos ne pelaisi käänteisessä järjestyksessä.MIelenkiinnosta miksi suosittelet BotWia ennen Tears of the Kingdomia? Itse ajattelin, että en varmaan jaksa pelata molempia niin ajattelin pelata vain jälkimmäisen. SItä nyt useampi tunti takana (Switch OLEDilla tosin). Mielellään ilman spoilereita jos liittyy jotenkin tarinaan![]()
Tuliko ns. ylläri-ilmoitus että tässäpä paketti, vai pyysitkö itse aikaistettua toimitusta?Vaikka tämä ei kauheasti kiinnosta, niin ehti sittenkin jo perjantaiksi Ouluun. Onhan tämä fyysisesti huomattava parannus ja varsinki kun on pienet kädet niin tuntuma erinomainen. Asensin ensin Spigen:n panssarilasin, jonka olin tilannu ennakkoon Amazonista ja sitten aloitin siirron vanhasta Switchistä. Nyt sitten uusi Mario Kart pyörimään![]()
Laitoin että perjantaiksi, en tiedä oliko vaikutusta. Melko nopeaa sen jälkeen jatkui matka Tampereelta.Tuliko ns. ylläri-ilmoitus että tässäpä paketti, vai pyysitkö itse aikaistettua toimitusta?
Mistä ostit panssarilasin? Nintendon virallinen näyttää olevan muovikalvo...Itsellä oli kanssa sinetti rikki, ihmettelin sitä mutta ei varmaankaan itse laatikkoa oltu kuitenkaan avattu. Itse lätkäisin ennen käyttöönottoa panssarilasin päälle niin kuin edellisessäkin Switchissä ja se on vieläkin hyvin siinä kiinni
Piti sitten tilata 256Gt kortti tuohon ettei tila lopu kesken.