Suosittelisin kyllä ehdottomasti mielummin 256GB:n kokoa, sillä mitä olen käyttäjäkokemuksia lukenut, niin aika moni sellaisenkin on päivittänyt esim. siihen Switchin kohdalla suosittuun Sandisk Ultraan 400GB:n koossa (on usein Saksan Amazonissa tarjouksessa). Yleensähän suosin itse muistikorteissa Samsungia, mutta Switchin kohdalla lienee selkein suositus juuri Sandiskin Ultra-sarjalainen (suurin osa taitaa sitä käyttää ja ongelmitta). Itselläni on juuri 256GB:n muistikortti ja onhan se jo kohta täynnä, vaikka olen ostellut digitaalisia pelejäkin suhteellisen rajatusti (muutama retropeli, Doom, Splatoon 2, Smash Ultimate ja Resident Evil Rev 2). Suosittelen kyllä muistikortin ostopaikaksi Saksan Amazonia, kun sieltä sen saa ilmaisella toimituksellakin (mikäli hinta on 39 euroa tai enemmän).
Mitä tulee siihen Pro-ohjaimen kopioon (oletan että ajattelet asiaa nimenomaan sillä, ettet raaski ostaa noita 45-70 euron versioita SN30 Pro+:sta viralliseen Pro-ohjaimeen), niin ainakin AliExpressin arviot ovat todella lupaavia. Tässä kohtaa pitänee ehkä vaan kysyä itseltään, millä pelaa enemmän, tateilla vai D-Padillä. Jos ensimmäisellä, niin tuo Pro-ohjaimen kopio voisi olla kokeilemisen arvoinen (huomaa siis ettei sillä halvemmalla saa Switchiä auki), mutta jos yhtään tarvit D-Pädiä niin antaisin suoran suosituksen tuohon SN30 Pro+:aan (jonka senkin saa AliExpressistä, josta sen itsekin ostin).