OLED ei tosiaan tuo urheilun katsomiseen sinänsä mitään lisäarvoa. Itse katson ylipäätään urheilua hyvin vähän, mutta oma näkemys on, että urheilussa merkitsee lähinnä kuvan koko ja katselutilaan riittävä määrä kirkkautta. Toki liiketoisto ei saisi olla niin huono, että se häiritsee katselua. Kontrastilla ym. ei ole juuri mitään väliä urheilussa.
Itse katson ylipäätään aika vähän urheilua, ja ainoa 25fps urheilulähetys jota olen ikinä joutunut katsomaan, oli hiihto YLE Areenasta katsottuna, kun TV-kanavan kanssa oli ongelmaa. Hirveältähän urheilu 25fps kanssa näyttää ihan millä näyttötekniikalla tahansa, ja tuossa tilanteessa voi liikepehmennyksen käyttö olla paikallaan. Ne vähän NHL:t ja mestarien liigat mitä jostain katsonut streamina, ovat aina olleet 50fps, kuin myös kaikki TV:n urheilulähetykset. Ja ne näyttävät OLEDilla oikein hyviltä, mutta niin näyttävät muillakin telkkareilla. Taitaa kuitenkin aika poikkeus olla tuo, että 25fps nykimisellä urheilua lähetettäisiin.
Jos TV menee pääasiassa urheilun katsomiseen, niin silloin kuvanlaatuhifistely on aika turhaa. Isoa ruutua kehiin vaan. OLED ei tuo urheilun katsomiseen lisäarvoa, mutta ei haittaakaan. Jos joutuu 25fps hirvityksiä urheilussa katsomaan, niin sitten joku sellainen valmistaja, jolla on hyvät liikkeenpehmennysalgoritmit.