Yleistä keskustelua autoista

Sormuksellahan nuo kahvojen ympäristöt autoista saa aina pilalle, mutta tuo Teslan kahva on vähä tuommone vammanen että siihe ympäristöön ei ihan heti sormuksellakaan osu.
Teslassa myös ratin varsin korostuneesti, sekä niskatuen jos käytät mitään hiustuotteita. Itsellä sormuksia ja käytin Teslan aikoihin paljon hiusten muotoilutuotteita, päätuki vaihtoon tehtaan takuuseen. Ratissakin oli pari aika rajua vekkia talven ja nopeiden ohjausliikkeiden takia.
 
Mulla on varmaan joko toimistokyttyrä tai sitten ajan "makuuasennossa" mutta aika harvoin takaraivo tapaa siihen teslan niskatukeen.
 
Eli mikä auto minulle ketjusta jatkoa. Premium ei ole enää niin premium ja keskiluokka on lähempänä premiumia kuin koskaan.

Itsellä yksi lisättävä asia mitä en aivan ymmärrä. Esim omassa Lexuksessa on painavat paksut ovet ja turvallisuuden pitäisi olla kunnossa miljoonineen airbageineen. Miksi tuntuu että joka suuntaan on enemmän tilaa? Muut ovat sanoneet samaa. Myös esim faijani joka ajelee E-mersulla. Juu oma on long wheelbase, joten jalkatilaa ei lasketa. Mutta sama fiilis oli Toyota Crownissa. Näiden premiumista en kommentoi koska ovat eri hintaluokan laitteita. MUTTA miksi jopa pihassa seisova 2021 Corolla tuntuu yllättävän hyvältä noin muovit ja pinnat mitä kosket huomioiden, esim tuohon faijan E-mersuun. Mikä juttu on että en saa sitä premium auton fiilistä istuessa faijan autoon, vaan saan hiukan paremman fiiliksen kuin hyvin varusteltu Focus.
 
Osansa tekee autovalmistajien trendi kasata ohjaamo "kuljettajan ympärille", joka sitten tekee ahtaan vaikutelman.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
285 268
Viestejä
4 897 399
Jäsenet
78 959
Uusin jäsen
mikael40

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom