Videolla 0-400kmh vie akusta 8% ja jarrutus tuo takaisin prosentin.
Normaalissa ajossa olisi tullut paljon enemmän takaisin. Tuossa tuli noin vähän, koska ilmanvastuksen jarrutusteho on noissa nopeuksissa niin suuri, ja lisäksi tuossa käytettiin ennätysajon takia pyöräjarruja täydellä teholla hukkaamaan liike-energiaa.
0-400, 17,35 s (keskiteho yli 1,4 MW mittarin mukaan, mutta ilmanvastus syö ison osan)
400-0, 8,44 s (regen-teho noin 0,3 MW mittarin mukaan)
Jarrutuksen regen-teho oli vain 20 % kiihdytystehosta, mutta silti aikaa samaan nopeudenmuutokseen kului alle puolet. Siitä voi päätellä ilmanvastuksen ja pyöräjarrujen rajuutta. Pelkkä regenin 0,3 MW riittää hidastamaan 8,44 sekunnissa nopeuden 400 -> 365 km/h, jos massana käyttää 2,4 tn (sis. pyörivät). Ilmanvastus ja pyöräjarrut hoitivat suurimman osan. Tarvittiin yhteensä 1,76 MW jarrutustehoa, jotta 2,4 tn hidastui 8,44 sekunnissa 400-0. Regenin 0,3 MW oli vain kuudesosan tuosta, joten ei ihmekään, että 8 %-kiihdytyksestä saatiin vain 1 %-yks. takaisin.
Edit.
Keskimääräinen hidastuvuus oli 1,34G, joten olihan tuossa hieman eroa arkijarrutukseen. Jos nopeus olisi ollut 400 km/h sijaan 100 km/h ja hidastuvuus 1,34G sijaan rauhallisempi 0,3G, niin regenillä olisi saatu suurin osa ripeään kiihdytykseen kuluneesta energiasta talteen.