Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Kyllä se on jo myynnissä, ei tosin Suomessa vielä HUAWEI 5G CPE Max 6 H362-383 IP65 POE 5.5G Outdoor RouterHuaweilla on ilmeisesti ensi vuonna tulossa tuosta uudempi malli tehokkaammilla antenneilla.
No, kuten jo aiemmin arvelinkin, ei tuo SQM bufferbloattiin sisäänpäin tehnyt oikeastaan minkäänlaista muutosta. Ulospäin parani hieman. Mutta tulipa nyt päivitettyä pienellä rahalla verkkoa kuitenkin paremmin itse hallittavaan tilaan. Pykälällä parani arvosana testeissä joka tapauksessa.Täytynee käydä vaikka Cudyn WR3000S hakemassa tuonne landellekin, työntää openwrt sisälle ja testata tuolla SQM:llä. Toki voisin napata tuosta vaikka kaapista Edgerouterin kainaloon, ja testata piuhalla ensin vaikutuksen ennen ylimääräisten laitteiden hankintaa..
Ihan kotona kuidunkin kanssa vaihtu waveform.comin testillä testattuna Grade B -> A+![]()
Filogicin kans pitää kääntää hw offload firewallista pois tai softwarelle että tekee jotain ja on silloinkin n. 200 Mbps maksimitNo, kuten jo aiemmin arvelinkin, ei tuo SQM bufferbloattiin sisäänpäin tehnyt oikeastaan minkäänlaista muutosta. Ulospäin parani hieman. Mutta tulipa nyt päivitettyä pienellä rahalla verkkoa kuitenkin paremmin itse hallittavaan tilaan. Pykälällä parani arvosana testeissä joka tapauksessa.
Tuskinpa tätä yhteyttä 4G:n varassa tuon paremmaksi saa, lisäantenneja pitäisi käydä askartelemaan. En jaksa uskoa, että ulkomokkula merkittävästi parantaisi tilannetta.
No, kuten jo aiemmin arvelinkin, ei tuo SQM bufferbloattiin sisäänpäin tehnyt oikeastaan minkäänlaista muutosta. Ulospäin parani hieman. Mutta tulipa nyt päivitettyä pienellä rahalla verkkoa kuitenkin paremmin itse hallittavaan tilaan. Pykälällä parani arvosana testeissä joka tapauksessa.
Tuskinpa tätä yhteyttä 4G:n varassa tuon paremmaksi saa, lisäantenneja pitäisi käydä askartelemaan. En jaksa uskoa, että ulkomokkula merkittävästi parantaisi tilannetta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.