Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei ollut äänet päällä, mutta tuli sellainen ikkuna "haloo, oletko paikalla, nyt ois sun vuoro, sun täytyy painaa tätä nappulaa ihan varmuuden vuoksi" ja sit se jäi tohon.Tuleeks tosta joku äänimerkki sit kun on oma vuoro?![]()
Was only a couple minutes in Queue, but can't add the 6800 XT because apparently it keeps asking for captcha over and over. Called AMD and they're having a widespread issue. Supposedly we're suppose to keep trying over and over while they fix it. Wow.
Tuleeks tosta joku äänimerkki sit kun on oma vuoro?![]()
Sitä tässä itsekin yritän, laittaa hyvää kiertämään.Toi on kyllä aika upeeta. Jos joku päivä itse saan korttia ostettua, niin pitää kyllä koittaa saada ostettua muille foorumilaisille myös kortti.
Siis ihan tämän foorumin porukasta on kyse. Jos olet aktiivinen ja osallistut yrityksiin + keskusteluun ja muiden auttamiseen, niin saattaa joku hyvinkin lähestyä säälistä sua YV:llä (kuten minuakin) ja tarjota ostettavaksi korttia pienellä vaivanpalkalla. Niitä avuliaita ja kanssapelaajia tukevia ihmisiäkin oikeasti on olemassa, kaikesta kyynisyydestä huolimatta.
![]()
Nyt on linja suljettu. Ei siellä varmaan paljon kauppoja sitten tehty, mistäs senkin sitten tietää, koska sirkus aukeaa taas vai pitääkö huomenna vaan tulla väijyyn?
Mulla on tuo kauppasivu kyllä vielä auki mutta eipä toimi vieläkään. Jono tosiaan sulkeutui.
En tiiä oliko huono tuuri, mutta helvetin hankala oli löytää äänimerkin jälkeen oikea chrome-ikkuna. Jos siinä oli pieni äänikuvake sekunnin, niin ei sen perusteella nähnyt mitään. Kesti 30s riuhtoa tabeja läpi että löysi. Vaikka ne oli asetettu "kaikki näkyville".Tuleeks tosta joku äänimerkki sit kun on oma vuoro?![]()
mä pääsin minuutin odottelulla sisään kolmella välilehdellä, eikä ollut 6800xt:tä tarjolla. Ennen kun jonoon jonotus alkoi niin sivusto uppi vaan 6900xt. 6800 ja 6700xt ylös. Eli liekkö 6800xt tänään ollut muutenkaan saatavilla...Hardwareluxx.de perusteella suurin osa tavaroista jäi vielä kauppaan, ainoastaan 6800 XT ei ollut enää tarjolla. Eli olisko uusintadroppi tosiaan huomenna.
mä pääsin minuutin odottelulla sisään kolmella välilehdellä, eikä ollut 6800xt:tä tarjolla. Ennen kun jonoon jonotus alkoi niin sivusto uppi vaan 6900xt. 6800 ja 6700xt ylös. Eli liekkö 6800xt tänään ollut muutenkaan saatavilla...
Sain ostettua tuosta jonotus-versiosta 6800:n parisen viikkoa sitten ilman mitään botteja, oiskohan ollut kuusi selainta auki. Nykyisin kyllä lienee "mahdotonta" kun kaikilla on miljoona tabia auki tavalla tai toisella (ellei sitten myös itsellä ole sama methodi vähintäänkin)Kuulemma boteilla on jo keinot ohittaa jono kokonaan. En tiiä pitääkö paikkaansa. Ei tuolta ainakaan 6800XT:tä tai 6800:aa pysty tavallinen ihminen saamaan. Onko kukaan täältä saanut?
Aiemmalla tavalla tilatessa ainakin oli 1 kortti per asiakas jokaista mallia. Itse koitin tilata toista 6800xt huvikseen ja peruttiin.Jotenkin tuntuu, ettei tuolla AMD:n puolella osata yhtään hoitaa tätä kaupan myyntipuolen toteutusta. Tuonne joku pakollinen rekisteröinti johon kuuluu toimitusosoitteet ja luottokortit ja nimet ja jokaisen pitää olla joka kortin ostossa uniikkeja, eli mitään luottokorttia, osoitetta, puhelinnumeroa tai nimeä ei voi käyttää kuin kerran per tuote, niin loppuu nämä idioottimaiset jonotussysteemit ja saadaan kortit niille, jotka haluaa niitä muuhun kuin leikkirahahommiin.
Ellei sitten saannot ole niin huonoja, että ei saisi edes kaikille pelaajille noita kortteja vuodessa toimitettua 1kpl / halukas.
Voit tilata vain yhden kortin per malli, mutta voit tilata samalla kertaa monta eri mallia jos et ole niitä aikaisemmin tilannut.Aiemmalla tavalla tilatessa ainakin oli 1 kortti per asiakas jokaista mallia. Itse koitin tilata toista 6800xt huvikseen ja peruttiin.
Okei. En ole tiennyt mistä tiedoista se riippuu mutta hyvä tietää tämäkin. Ei siinä että enää yrittäisin tuolta ostaa mitään kun tuo jonotussysteemi on 10^n kertaa paskempi kuin vanha systeemiVoit tilata vain yhden kortin per malli, mutta voit tilata samalla kertaa monta eri mallia jos et ole niitä aikaisemmin tilannut.
Rajoitusta on ilmeisesti mahdollista kiertää vaihtamalla toimitustiedoiksi vaikka mummon kaiman vaikka maksaisit oston omilla maksutiedoilla.
Ei näytä olevan tulossajaa liekkö eilisen farssin jälkeen mitään paikkausta tulossa edes...
Jos eivät ole saaneet CAPTCHAa toimimaan... Tai sit ei vaan kumminkaan ollut romuja mitä myydä...Laimeat setit.
Olisikohan mahdollista että jotkut niistä jotka saivat eilen tilattua peruivatkin tilauksensa ja näitä peruutuksia laitetaan uudelleen myyntiin?Oliko toi 6900XT oikeasti tuolla hetken aikaa myynnissä?
Tässähän tulee vainoharhaiseksi jos jatkuvasti täytyy sivustoa kytätä. Tuo tai 6800(XT) on nimittäin metsästyksessä ollut, laihoin tuloksin![]()
Chromella tuntuu olevan vaikeata saada mitään koriin ihan yhdellä ikkunalla. Joka kolmas kerta suunnilleen onnistui. Captchaa ei myöskään aina tule. Mutta ei mene aina koriin, vaikka se tuliskin. Edgellä tulee aina captcha, ja menee aina koriin.Multilogin lisäkilkkeestä sen verran, että itse testailin sitä ennen eilispäivän näyttismyyntejä ja muutamalla välilehdellä add to cart namiska vielä toimi mutta useampi tuntui hajottavan sen. Tämä tuli todettua parilla eri koneella ja kahdella eri selaimella. Mitenkä muilla? Ja ihan hyvä vain jos kyseinen lisäpalikka ei toimi![]()
Multilogin lisäkilkkeestä sen verran, että itse testailin sitä ennen eilispäivän näyttismyyntejä ja muutamalla välilehdellä add to cart namiska vielä toimi mutta useampi tuntui hajottavan sen. Tämä tuli todettua parilla eri koneella ja kahdella eri selaimella. Mitenkä muilla? Ja ihan hyvä vain jos kyseinen lisäpalikka ei toimi![]()
Chromella tuntuu olevan vaikeata saada mitään koriin ihan yhdellä ikkunalla. Joka kolmas kerta suunnilleen onnistui. Captchaa ei myöskään aina tule. Mutta ei mene aina koriin, vaikka se tuliskin. Edgellä tulee aina captcha, ja menee aina koriin.
AdBlockin poisto tosiaan tuntui auttavan, kiitos. Pitää ottaa tästä lähin pois päältä.Nyt vai? Tosiaan tuota ovat jotkut muutkin sanoneet. Outoa jos ei ole mitään adblockia tai vastaavaa yksityissyyssuojaa rikkomassa.
Mitä mieltä Jimmsillä tarjouksessa olevasta ROG nestejäähdytteisestä 6900XT:n kortista? Onkohan ihan perusteltua/järkevää maksaa 1 799,90 € tuosta premium-mallista
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.