Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Vitossa sama Blamin setti ja hyvinkin tyytyväinen olen ollut. Varsinkin diskantti toi mielettömän heleyden verrattuna oem-skobeihin.Apuja erillissarjan valintaan vai lieneekö näissä isoja eroja samassa hintaluokassa..?
Tai torista vanhempaa mutta uutena ollut kalliimpi (parempi?) Focal 165 VB erillissarja , toimitettuna | Tori![]()
Sattumalta hyllystä löytyy jo saman sarjan performance 13" subi P 33 V2 | Focal America mutta ei ole vielä ehditty asentaa.
Tarkoitus ajaa täysaktiivisena etupää dsp soittimella + vahvistin.
Onko vahvistimella vai ilman? Itsellä myös tuo sarja, tällä hetkellä ilman vahvistinta, ja oma mielipide että vähän 50/50 oliko järkevää vai ei. Selkeämpi ääni, mutta jotenkin tosi korkea ääni. Bassoa ei juurikaan, vasta kun ääntä ruuvaa niin rupeaa hieman kuulemaan.Mulla on Vitossa sama Blamin setti ja hyvinkin tyytyväinen olen ollut. Varsinkin diskantti toi mielettömän heleyden verrattuna oem-skobeihin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.