Gigantti, Power, Verkkokauppa.com+muut vastaavat liikkeet. Asiakaspalv.ja palautuskokemukset

”Mulla on Saunalahden vanha multisimmi edelleen käytössä” toimii myös noihin yli-innokkaisiin myyjiin

• Tykkää
Reactions: Hcc
2 vuotta sitten Powerista ostaessa ei mitään liittymää edes yritetty myydä. Tosin oli liikkeen avajaiset Itiksessä, niin siellä oli täysi hulina päällä.

meillä paikallisesta Powerista pitää oikeasti olla ostohaluja jos sieltä aikoo jotain ostaa.. eivät vahingossakaan huomaa asiakkaita eikä myynti-intokaan mitenkään huipussa tunnu olevan. Tai sitten olen vaan niin köyhän näköinen..

meillä paikallisesta Powerista pitää oikeasti olla ostohaluja jos sieltä aikoo jotain ostaa.. eivät vahingossakaan huomaa asiakkaita eikä myynti-intokaan mitenkään huipussa tunnu olevan. Tai sitten olen vaan niin köyhän näköinen..
Saman olen huomannut paikallisessa Power-myymälässä. Saa kyllä ihan rauhassa pyöriä myymälässä eikä kukaan tule tyrkyttämään mitään. Pikemminkin kun tarvitsisi myyjää niin niitä saa oikeasti jahdata, tuntuu että jos ne huomaavat että joku edes katsoo heihin päin niin yrittävät lähteä karkuun.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 806
Jäsenet
78 686
Uusin jäsen
pva3000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom