Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai yksinkertaisesti "ei, en aio vaihtaa liittymää" toimii myös.Sanoo vaan et puhelinetu/työsuhdeliittymä niin ei tarvii jatkaa asiaa sen enempää.
Tämä toimi ennen hyvin mutta nykyään saatetaan alkaa myymään nettiä kotiin, tablettiin, viihdepakettia, Ruutu-tilausta jne.. Suoraan vaan "ei kiitos, en osta mitään".Sanoo vaan et puhelinetu/työsuhdeliittymä niin ei tarvii jatkaa asiaa sen enempää.
2 vuotta sitten Powerista ostaessa ei mitään liittymää edes yritetty myydä. Tosin oli liikkeen avajaiset Itiksessä, niin siellä oli täysi hulina päällä.
Saman olen huomannut paikallisessa Power-myymälässä. Saa kyllä ihan rauhassa pyöriä myymälässä eikä kukaan tule tyrkyttämään mitään. Pikemminkin kun tarvitsisi myyjää niin niitä saa oikeasti jahdata, tuntuu että jos ne huomaavat että joku edes katsoo heihin päin niin yrittävät lähteä karkuun.meillä paikallisesta Powerista pitää oikeasti olla ostohaluja jos sieltä aikoo jotain ostaa.. eivät vahingossakaan huomaa asiakkaita eikä myynti-intokaan mitenkään huipussa tunnu olevan. Tai sitten olen vaan niin köyhän näköinen..
Tää, jos tarvitsee apua, niin sitä voi kysyä itse myyjältä.Tuohan on hyvä vaan, että saa rauhassa katsella.![]()
Ymmärrän että tuputtaminen ärsyttää , mutta jos nyt ei puhuta mistään itsepalvelu myymälästä niin toivoisi että sitä palveluakin olisi saatavilla ilman etsimistä ja jahtaamista.Tää, jos tarvitsee apua, niin sitä voi kysyä itse myyjältä.
Juu, oikein mukava kun kukaan ei tule heti kauppaamaan mitään puhelin- ja sähköliittymiä mutta tosiaan, ainakin tuossa Power-liikkeessä sen myyjän tavoittaminen sitten kun sitä tarvitsisi on jo haastavaa, pirulaiset kun yrittävät juosta karkuun. Itse olin erästä vitriinissä olevaa tarjoustuotetta ostamassa ja tosiaan kun yritti myyjää saada kiinni niin sai juosta niiden perässä puoli myymälää että sai asiansa kerrottua. No, tietty olisi voinut kävellä kassalle ja pyytää sieltä myyjää avuksi.Tää, jos tarvitsee apua, niin sitä voi kysyä itse myyjältä.
Harvoinpa myyjä tietää mitään mitä ei jo tietäisi. Tai itse ainakin tiedän mitä ostan ennen myymälään menemistä jos kyse on viihde-elektroniikasta ja muista kodin härveleistä. Ainoa minkä voi joutua kysymään on toimituspäivämäärä. Muutenhan on sama tilata netistä, ei sielläkään tule kyseltyä chatkuplalta mitään. Onhan tuo semmoinen kuoleva ala työntekijöille jota pitää elossa lähinnä vanhat ja muut pihalla olevat ihmiset.niin toivoisi että sitä palveluakin olisi saatavilla ilman etsimistä ja jahtaamista.
Aha, ok. Hintakaan ei kiinnosta ?Harvoinpa myyjä tietää mitään mitä ei jo tietäisi. Tai itse ainakin tiedän mitä ostan ennen myymälään menemistä jos kyse on viihde-elektroniikasta ja muista kodin härveleistä. Ainoa minkä voi joutua kysymään on toimituspäivämäärä. Muutenhan on sama tilata netistä, ei sielläkään tule kyseltyä chatkuplalta mitään. Onhan tuo semmoinen kuoleva ala työntekijöille jota pitää elossa lähinnä vanhat ja muut pihalla olevat ihmiset.
Hinnat nyt Suomessa lienee varsin kattavasti myymälöissä esillä?Aha, ok. Hintakaan ei kiinnosta ?
Hehe, no Verkkokauppa.com siellä kiinteämmät hinnat kuin LIdlissä.Hinnat nyt Suomessa lienee varsin kattavasti myymälöissä esillä?
Harvassa kamppeessa on liukumaa yhtään, esim Applen tuotteet ja harvassa paikassa myyjä pystyy mitenkään merkittävästi hintaa koskemaan. Ainoa syy käydä jossain Sikantissa tai powerilla ihan myymälässä on jo valmiiksi revitty alehinta ja niin, että vain nouto mahdollinen. Muutenhan sinne ei ole syytä mennä.Aha, ok. Hintakaan ei kiinnosta ?
Ja tuo on vain hyvä ja kaikille yhdenmukainen käytäntö. Volyymeistä ym. diileistä riippuvat yritysalennukset ovat sitten eri asia, mutta tommonen yksittäisen tinkaaminen jostain mikroaaltouunista tai pesukoneesta on turhaa ja mennyttä maailmaa. Ja mitä verkkokauppahintoihin vs. kivijalkahintoihin tulee, niin se kivijalkahinta pitäisi olla nettihintaa korkeampi, ei toisinpäin. Siinä kun jää se myyjän ja kassahenkilön palkka pois välistä. Mutta ymmärrän toki, että samasta yhdenvertaisuussyystä monella liikkeellä on linja, jossa hinnat ovat samat molemmissa. Ihan vaan välttääkseen sen parkumisen.Se toki totta että netti tai joku tehnyt sen että asiakkaat maksaa mukisematta sen mitä hinalapussa, tai sen mitä netissä.
Ja tuo on vain hyvä ja kaikille yhdenmukainen käytäntö. Volyymeistä ym. diileistä riippuvat yritysalennukset ovat sitten eri asia, mutta tommonen yksittäisen tinkaaminen jostain mikroaaltouunista tai pesukoneesta on turhaa ja mennyttä maailmaa. Ja mitä verkkokauppahintoihin vs. kivijalkahintoihin tulee, niin se kivijalkahinta pitäisi olla nettihintaa korkeampi, ei toisinpäin. Siinä kun jää se myyjän ja kassahenkilön palkka pois välistä. Mutta ymmärrän toki, että samasta yhdenvertaisuussyystä monella liikkeellä on linja, jossa hinnat ovat samat molemmissa. Ihan vaan välttääkseen sen parkumisen.
Se "hintalappuhinta" on tiukan kilpailun tulos, näitä voi toki jokainen netistä vertailla. Jos ei sattumoisin ole päällä jotain poistokampanjaa tmv, niin ne erot on aika järisyttäviä, ja kuten täällä jo on todettukin, myyjän vaikutusvalta hinnoitteluun on nykyään äärimmäisen pientä. Olisiko vain niin, että itsellesi on jäänyt "vanhasta maailmasta" tällainen tinkaamisen jäänne, eli tuntuu hyvältä diililtä kun sai tingattua 99€ lähtöhinnan 90 euroon, vaikka naapurikauppa olisi myynyt ilman tinkaamismahdollisutta suoraan 89€ hintaan? Itse en kyllä kaipaa yhtään tuollaista säätöä, markkinat tekee sen jo, kun vähän katsoo mistä ostaa.Okei, saat maksaa hintalappuhinnan, tai enemmän, sehän sopii kauppiaalle.
Mutta iselle ne hintalaput on kauppiaat tekemä ensimmäinen tarjous, johon ei tarvi ja kannata suostua.
Tiedostan että tinkaaminen on vähentynyt ja asiakkaat maksaa sen mitä pyydetään, mutta en ymmärtänyt että ihan näin laajasti, tai sitten ketju kovasti kuplaantunut.
Annatko esimerkkejä tinkauksista, mikä tuote, mistä kaupasta ja mikä hinta? Hifikauppoja ei lasketa mukaan.Okei, saat maksaa hintalappuhinnan, tai enemmän, sehän sopii kauppiaalle.
Mutta iselle ne hintalaput on kauppiaat tekemä ensimmäinen tarjous, johon ei tarvi ja kannata suostua.
Tiedostan että tinkaaminen on vähentynyt ja asiakkaat maksaa sen mitä pyydetään, mutta en ymmärtänyt että ihan näin laajasti, tai sitten ketju kovasti kuplaantunut.