• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Tjaa... Urheilukello päätti sitten seota eilisellä kotimatkalla. Töistä lähtiessä kello toimi ja kotiin päästessä näyttö oli mennyt sameaksi ja vaakasuora viiva juoksi näytöllä. Voineen olettaa, että pyöräilin kaatumatta kotimatkan, koska mitään muuta ei ollut rikki :D. Katselin, että laite on postitettu 5.8.2024 ja eilen oli 9.8.2025. Takuuajaksi muutama kauppa kertoo 12kk ja keskisenkello 24kk. Laittelin myyjälle multitroniciin takuupyyntöä, saapa nähdä miten käy. Mutta 4 päivää tuon 12kk takuun päättymisen jälkeen kello kaput... ohhoh. Huonoa tuuria kun edellinen Garmin hajosi kahteen kertaan, eka meni akku, ei korvannut takuu, vaihdoin itse uuden, seuraavaksi hajosi näyttö... Arvelin että kokeilen muuta merkkiä. Nykyinen siis Amazfit T-Rex 2, joka on ollut ihan loistava ja olen tykännyt kyllä kellosta, mutta väkisinkin tulee mieleen planned obsolescence....
Oletko ollut suoraan yhteydessä Garminiin? Mulla on aika hyvät kokemukset Garminin tuesta. Kuten tuossa yllä mainittiinkin niin ei kannata puhua takuusta kun reklamoi tuoteongelmista, vaan suoraan vedota virhevastuuseen. Hieman tuotteesta riippuen se saattaa yllättävän pitkä, mutta vähintään kaksi vuotta.

Tjaa... Urheilukello päätti sitten seota eilisellä kotimatkalla. Töistä lähtiessä kello toimi ja kotiin päästessä näyttö oli mennyt sameaksi ja vaakasuora viiva juoksi näytöllä. Voineen olettaa, että pyöräilin kaatumatta kotimatkan, koska mitään muuta ei ollut rikki :D. Katselin, että laite on postitettu 5.8.2024 ja eilen oli 9.8.2025. Takuuajaksi muutama kauppa kertoo 12kk ja keskisenkello 24kk. Laittelin myyjälle multitroniciin takuupyyntöä, saapa nähdä miten käy. Mutta 4 päivää tuon 12kk takuun päättymisen jälkeen kello kaput... ohhoh. Huonoa tuuria kun edellinen Garmin hajosi kahteen kertaan, eka meni akku, ei korvannut takuu, vaihdoin itse uuden, seuraavaksi hajosi näyttö... Arvelin että kokeilen muuta merkkiä. Nykyinen siis Amazfit T-Rex 2, joka on ollut ihan loistava ja olen tykännyt kyllä kellosta, mutta väkisinkin tulee mieleen planned obsolescence....
Takuuajan laskenta alkaa siitä hetkestä kun olet saanut tuotteen haltuusi. Virheestä ilmoittamiseenkin saa mennä kohtuullinen määrä aikaa, eli vaikka ilmoittaisi takuuajan päätyttyä niin ei voi silti evätä takuuta (olettaen siis että virhe havaittu takuuajan sisällä). KKV:ltä lainattua:
Kuluttajan pitää ilmoittaa virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Virheilmoituksen voi kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja havaitsi tai hänen olisi pitänyt havaita virhe.

Kohtuullinen reklamaatioaika arvioidaan aina tapauskohtaisesti.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 780
Jäsenet
78 683
Uusin jäsen
kassu4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom