Käyttövoimakeskustelu: Diesel vs. bensa vs. kaasu vs. sähkö vs. vety yms.

Missä katuautoissa edes on automaatissa taakse isommalle? Ainakin kasarilla kunnon penareissa oli 1-2-3-D-N-R, eli ykkönen lähimpänä ja isompaa tulee työntämällä eteenpäin. Vai onko valittu itselle sopiva (vuosi)malli ja siitä on tullut universaali totuus?

Onko tällä enää käyttövoiman kannalta merkitystä?
Ainakin kaikissa bemareissa viimeset parikyt vuotta. Vanhemmissa taisi olla eteenpäin isommalle.
 
Missä katuautoissa edes on automaatissa taakse isommalle? Ainakin kasarilla kunnon penareissa oli 1-2-3-D-N-R, eli ykkönen lähimpänä ja isompaa tulee työntämällä eteenpäin. Vai onko valittu itselle sopiva (vuosi)malli ja siitä on tullut universaali totuus?

Olikos jossain bemareissa, tosin ei noin, vaan miinus eteen, plus taakse.
Onko tällä enää käyttövoiman kannalta merkitystä?

Tämä siirtynyt toisesta ketjusta kun pohdittiin eri käyttövoimien ääni ja ajokokemuksista siis kiihdytys. vähän sitä että polttiksessa on hyvää ne äänet ja kulmikas kiihdytys, joku taitaa tykätä käsivaihteista. Niin toivottiin keskustelun siirtyvän tänne.

Äänistä mielipiteet käyty, nyt sitten keskustelua millainen olisi oikeaoppinen vaihteisto. Hyvä automaatti polttiksessa tosin lähenee sähkistä käyttökokemuksessa, mutta selkeästi kysyntää olisi kulmikuudelle ja jollekkin käsin nykäysten valinnalle.
Polttiksiin ilmeisesti halutaan myös sähkiksstä tuttua valintaa moottorijarrutuksen voimakkuudelle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 342
Viestejä
4 967 738
Jäsenet
79 775
Uusin jäsen
KLA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom