Kerro sit millä irttareilla tulokset nousi ja kuinka paljoOtan testiin, kiitos ja katotaan miten käy![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro sit millä irttareilla tulokset nousi ja kuinka paljoOtan testiin, kiitos ja katotaan miten käy![]()
Mulla ja vaimolla käytössä Aitofit. Tekoälypohjainen sovellus joka on kyllä mainio. Ei oo tullut jumittautumisia painoihin ja on erittäin helppokäyttöinen ja myös kotimainen. Meillä ainakin ollut hintansa arvoinen.Oliko kukaan täällä enemmän kokeillut jotain maksullista treenisovellusta, eli siis tyyliin Juggernautia tai vastaavaa? Sellaista joka olisi se viimeinen vaihtoehto ennen oikeaa ihmisistä, joka laatii treeniohjelman.
Vuosi 2025 meni valitettavasti omalta osaltani suurimmaksi osaksi kevyen ylläpidon parissa, tai vääjäämättä varmaan tällaisia vuosia tulee itse kullekin joten eipä siinä mitään. Mutta kiinnostaa palata sinne missä olin ennen viime vuotta, ja jotenkin kiinnostaisi ottaa selvää miten joku ulkopuolinen kirittäjä vaikuttaisi treeneihin. Toki nyt käyn raudan kimppuun ihan ominkin päin, mutta kokemuksia on kiva kuulla. Jossain päin nettiä oli toi Juggernaut ainakin kehuttu, mitä nyt noilla hinnoilla pitäisikin olla.
Meidän salilla tultiin ehdottamaan myös jotain painonnoston alkeiskurssia, joka olisi kiinnostava, mutta toistaiseksi on hyvin hankala sovittaa työt säännöllisesti yhteen sen kanssa.
MItä kokeneemmat salilla kävijät tekisi jos on jäänyt jumiin samojen painojen ja toistojen kanssa? Kaikki muut laitteet mitä teen olen nostanut painoja tasaseen tahtiin mutta incline bench press jumittaa 30kg per käsi 3x8 toistoa. Pystyn nostamaan 35kg per käsi mutta vaan muutaman toiston niin mietin että onko ideaa nostaa painot ja tehdä vaan pari vai jyystää tolla 30kg:lla ja toivoa että jossain välissä etenee?
Kilomääriä voi säätää, sellanen kohtuullinen kasi tai kutonen jonka jälkeen 90% ykkönen. Sitä kiertoa x 3.Otan testiin, kiitos ja katotaan miten käy![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.