Lisävalot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noz
  • Aloitettu Aloitettu
Jos on bi-xenon, niin lienee samanlainen kuin xc60:ssa. Umpio irti ja siihen tulevasta johdosta sai herätteen. Liitintä jos katsoo niin olikohan oikea alimmainen pinnin paikka, siitä lähtevästä johdosta. Kannattaa mittaamalla varmistaa että on oikea.
Eikö noi herätteet + johdotukset ja releet kannata laittaa suoraan sinne sulakeboksiin?
 
Kummasta toi heräte otetaan lisäpitkille auton omasta H7 pitkästä, valkoinen vai ruskea johto?

thumbnail_IMG_9729.jpg
 
Onko laillista jättää herätejohto kokonaan pois niin, että lisäpitkien ohjaus tapahtuu pelkästään ohjaamoon sijoitetulla erillisellä kytkimellä? (Ref pysyy alle 100 vaikka lisäpitkät ja omat pitkät on yhtäaikaisesti päällä)
 
Onko laillista jättää herätejohto kokonaan pois niin, että lisäpitkien ohjaus tapahtuu pelkästään ohjaamoon sijoitetulla erillisellä kytkimellä? (Ref pysyy alle 100 vaikka lisäpitkät ja omat pitkät on yhtäaikaisesti päällä)
Laki tuskin tuota kieltää, vaikka kielellä yhdistää kaapelit. Onhan niitä lisävaloja autoissa pitkiinsä ja niille omat katkaisimet.

Edit. Onhan siinä jotain ohjausta:

"Vaihdettaessa takaisin lähivaloille on kaikkien kaukovalaisinten sammuttava yhtäaikaisesti."
 
Laki tuskin tuota kieltää, vaikka kielellä yhdistää kaapelit. Onhan niitä lisävaloja autoissa pitkiinsä ja niille omat katkaisimet.

Edit. Onhan siinä jotain ohjausta:

"Vaihdettaessa takaisin lähivaloille on kaikkien kaukovalaisinten sammuttava yhtäaikaisesti."
Makes sense. Ei auta muu ku lähtee ettimään herätettä valoille
 
Mitenhän vitussa tää REF tulkitaan. Autossa on xenon low-beam ja H7 high. Linssissä on H7 jälkeen kaksi lukemaa päällekkäin, 20 ja 37,5

Cayenne_REF.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 318
Viestejä
4 980 419
Jäsenet
79 997
Uusin jäsen
Ronik

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom