NVIDIA GeForce RTX 5090/5080/5070 Ti -ketju (Blackwell)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Onko täällä kellään kokemusta Gigabyten GeForce RTX 5090 WindForce 3 OC mallista? Halvin malli tällä hetkellä mitä saa hyllystä suomessa niin mietin että onko tuossa jokin syy tuolle hinnalle. Toisessa ketjussa joku puhui että jos asentaa vertical mounttiin niin tahnat valuu ulos??
Proshop näköjään myy tällä hetkellä tuota hintaan 2179,90€. Ei kai siinä muuta syytä ole kuin että 5090 kortteja ei enää osteta ns"normaalilla hinnalla" ja varastot suorastaan pursuaa tavaraa.
Tappiolla niitä pitää alkaa myymään, tai muuten jäävät kokonaan myymättä.

Onko täällä kellään kokemusta Gigabyten GeForce RTX 5090 WindForce 3 OC mallista? Halvin malli tällä hetkellä mitä saa hyllystä suomessa niin mietin että onko tuossa jokin syy tuolle hinnalle. Toisessa ketjussa joku puhui että jos asentaa vertical mounttiin niin tahnat valuu ulos??
Minulla on tuollainen. Ei mitään valittamista, ei kuulu sirinöitä ja toiminut ongelmitta.

Ei löydy 5090 korttia jossa ei ole kelojen pörinää / suhinaa / sirinää, onnittelut ettet kuule sitä.
Olen kyllä hyvin herkkä sirinöille, mutta jos nyt tuo sitten sattuu sirisemään niin etten sitä kuule niin aivan sama minulle. Joka tapauksessa tuo ei sirise vaikka olen kuunnellut korva kutakuinkin kortissa kiinni.

Olen kyllä hyvin herkkä sirinöille, mutta jos nyt tuo sitten sattuu sirisemään niin etten sitä kuule niin aivan sama minulle. Joka tapauksessa tuo ei sirise vaikka olen kuunnellut korva kutakuinkin kortissa kiinni.
Coil whine ei ole pelkkää sirinää, sitä on monessa muodossa, en ole yhtäkään modernia korttia kuullut jossa kelat ei pitäisi ääntä, ainoastaan kortit jotka saa alivoltitettua alle 200W on melkein äänettömiä. Itselläni on varmaa ylitarkka kuulo tai jotain, kehkeytynyt tästä hommasta jo jonkinlainen neuroosi :D

Näissä Gigabyten Windforce korttien tuutettimissa ollut vissiin jotain omaa kuultavissa olevaa tuulettimien jarrutteluääntä, kun kortin tuulettimet ovat pysähtymässä lämpötilojen laskiessa tarpeeksi alas.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 712
Jäsenet
78 459
Uusin jäsen
akumäkinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom