Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käytä rotojet suutinta ja huuhdo pois runsaalla vedellä. Hidasta hommaa. Voineet pestä noin 15 cm tai 10 cm leveällä pesuviuhkalla tuota ja etenemä niin hitaasti, että joka neliö senttimetri tulee putsattua.Miten saisi katoksen alueelta asfaltista talven kurat pois? Painepesurilla ja autoshampoilla ei ainakaan lähde, jää vaan pesurin kiilasta raitoja ja ympärille jää rusehtava pinta. Mikä olisi hyvä tuote pesurin kanssa?
Oisko jos ihan harjalla harjaisi?Miten saisi katoksen alueelta asfaltista talven kurat pois? Painepesurilla ja autoshampoilla ei ainakaan lähde, jää vaan pesurin kiilasta raitoja ja ympärille jää rusehtava pinta. Mikä olisi hyvä tuote pesurin kanssa?
Miten saisi katoksen alueelta asfaltista talven kurat pois? Painepesurilla ja autoshampoilla ei ainakaan lähde, jää vaan pesurin kiilasta raitoja ja ympärille jää rusehtava pinta. Mikä olisi hyvä tuote pesurin kanssa?
Terassipesuri on muuten joo yllättävän tehokas, jos on vähintään joku kärkker K5 tms peruspesurin tuotolla -- tai isompi . Ei roisku p*ska ympäriinsä ja terassilaudastakin lähtee pinta (liikaa) irti, jos on kulahtanut ja hetkenkin pitää vahingossa paikoillaan suutinta.Painepesurista ei selvästi tule vettä tarpeeksi, sehän irroittaa lian hyvin mihin suihku osuu, mutta sentin päässä suihkusta paska pysyy paikoillaan. Enemmän vettä ja harja, tai sitten pesuriin terassiharja pää, mutta loppu huuhtelu perus vesiletkulla, että saa litroja tarpeeksi läpi.
Kyllä mä olen ainakin pikkukränzlellä ihan hienosti saanut asfaltit puhtaaksi ihan pelkällä vedellä ja omalla suuttimella. Pesee vaan, niin, että paska jatkaa kulkuaan edeltä, ja riittävältä etäisyydeltä, niin on leveä viuhka.Toimisiko tämä myös asfalttiin? Kränzlen 1152TST löytyy jo.
![]()
Kränzle M22 Round Cleaner lattia- ja terassipesuri | Karkkainen.com verkkokauppa
Kätevä apu terassien, ulkolattioiden tai vaikka kivetyksien pesuun.www.karkkainen.com
Koitin harjata manuaalisesti, mutta eihän siitä mitään tule. Selkä siinä vaan näyttää menevän kun sillä vetää karkeaa pintaa vasten.
Vai riittäisikö tämä? Kränzle D12 pyörivä pesuharja | Karkkainen.com verkkokauppa
Kolme päivää tähän nyt jo käyttänyt. Nyt tänään sain vissiin yhden 1x1 m alueen korjattua, enkä tiedä yhtään miten. Siitä kohtaa kuitenkin lähti raidat. Pelästyin ensin että olen pilannut koko asfaltin, mutta ei vissiin sitten.Kyllä mä olen ainakin pikkukränzlellä ihan hienosti saanut asfaltit puhtaaksi ihan pelkällä vedellä ja omalla suuttimella. Pesee vaan, niin, että paska jatkaa kulkuaan edeltä, ja riittävältä etäisyydeltä, niin on leveä viuhka.
Ei se toki mikään 5-min homma ole.
Oot vetänyt liian läheltä, kun tekee tommosta viivaa. leveällä viuhkalla vaan hiljalleen ja järjestelmällisesti. lähtee kyllä... ja kyllä noi raidat siitä häviää aikanaan.Kolme päivää tähän nyt jo käyttänyt. Nyt tänään sain vissiin yhden 1x1 m alueen korjattua, enkä tiedä yhtään miten. Siitä kohtaa kuitenkin lähti raidat. Pelästyin ensin että olen pilannut koko asfaltin, mutta ei vissiin sitten.
Ei ole itse ottama kuva alla, mutta tällaista serpentiiniä siihen jää. En ole edes kovin lähelle mennyt. Asfaltissa vaikuttaa vaan olevan käsittämättömän tiukassa oleva rusehtava kurapinta ja huuhtomalla turha kuvitella että tapahtuu yhtään mitään. Pesun jälkeen pitää se päivä taas odotella että näkee miten kävi. Hankala sanoa mistä kiikastaa, kun ei asfaltista ole aiempaa kokemusta. En sitten tiedä tasottuisiko nuo serpentiinit ajan kanssa.
![]()
Katos täynnä autoista tullutta paskaa. Ei sade auta.Tota, varmaan tyhmä kysymys mutta jos siinä ei mitään hiekkaa tmv. irtonaista ole niin miksi sitä pestä tarvitsee? Asvaltti harmaantuu ja kuluu käytössä, niin ei siitä nyt pikimustaa mielestäni tarvitse saadakaan. Itse asiassa ensimmäinen kerta kun kuulen että asvalttipihaa joku erikseen pesee talven jäljiltä. Kyllähän sade siitä ne suolat yms. huuhtelee.
Tämä juuri. Ja on lujaa kiinni, ei voi muuta todeta. Kivan näköinen kun etuoven edustalla oleva asfaltti näyttää sille että olisin pari viikkoa siihen ripuloinut vieraita varten. Nyt siinä on ripulit ja seassa serpentiinit.Katos täynnä autoista tullutta paskaa. Ei sade auta.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.