Pankit

Tietty aina on mahis, että pankin järjestelmissä ollu jotain oongelmaa, jonka vuoksi lasku ei ollut päivittynyt ajallaan?

En tiedä miten laskuja voi päivittää, jos sellainen on jo lähetetty. Omalla kohdalla on aina ollut niin, että jos laskuttaja on korjannut laskua jälkikäteen, niin siitä on tullut minulle uusi E-lasku ja laskuttaja on vain pyytänyt minua jättämään sen aiemmin lähetetyn E-laskun huomiotta. Eli olen ymmärtänyt, että jos E-lasku on jo lähetetty asiakkaalle, niin ei siihen voi laskuttaja enää jälkikäteen tehdä muutoksia, vaan täytyy lähettää uusi lasku.

Esim. viimeksi kun vakuutusyhtiö lähetti laskun, niin soitin vakuutusyhtiöön ja kysyin että josko vähän pienennettäisiin laskua, ettei tartte lähteä kilpailutuskierrokselle, niin sanottiin vain että jätä lasku maksamatta, ja tulee uusi pienempi lasku perässä.

En tiedä miten laskuja voi päivittää, jos sellainen on jo lähetetty. Omalla kohdalla on aina ollut niin, että jos laskuttaja on korjannut laskua jälkikäteen, niin siitä on tullut minulle uusi E-lasku ja laskuttaja on vain pyytänyt minua jättämään sen aiemmin lähetetyn E-laskun huomiotta. Eli olen ymmärtänyt, että jos E-lasku on jo lähetetty asiakkaalle, niin ei siihen voi laskuttaja enää jälkikäteen tehdä muutoksia, vaan täytyy lähettää uusi lasku.

Esim. viimeksi kun vakuutusyhtiö lähetti laskun, niin soitin vakuutusyhtiöön ja kysyin että josko vähän pienennettäisiin laskua, ettei tartte lähteä kilpailutuskierrokselle, niin sanottiin vain että jätä lasku maksamatta, ja tulee uusi pienempi lasku perässä.
Joo.. tuli vain mieleen, ku henkilö puhui tosta, että lasku oli korjattu. e: mut luin väärin.. ei ollu korjattu, vaa oli tullu korjattu lasku :)

Joo.. tuli vain mieleen, ku henkilö puhui tosta, että lasku oli korjattu. e: mut luin väärin.. ei ollu korjattu, vaa oli tullu korjattu lasku :)

Jep. Tietty tässä on nyt hieman vielä hämärän peitossa se, että oliko isännöitsijä ja jos oli niin millä tavalla etukäteen ohjeistanut asukkaita maksamaan eri summan kuin mitä laskussa lukee. Vai oliko niin, että taloyhtiön päätöksellä vastike nousee kesäkuun alussa +2€, mutta silti oli lähetetty vanhalla summalla lasku. Kyllä jos asukas on maksanut hänelle läheteyn laskun, niin isännöitsijä on aika heikoilla väittäessään että on jättänyt jotain maksamatta.

Ja vaikka olisi mennyt niin, että oli lähetetty väärä lasku ja perään korjattu lasku, mutta pankki ei jostain syystä sitä välittänyt, niin vähintäänkin isännöitsijältä olisi pitänyt tulla ohjeistus jättää se väärä lasku maksamatta.

Statistiikka

Viestiketjuista
282 981
Jäsenet
78 508
Uusin jäsen
Onkeli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom