No nyt meillä on noi uudet xboxit mihin verrata. Luulen että ne on myynyt mitättömästi vrt. DeckNiin oikea vertailukohde olisikin just joku ps vita tai paremminkin nipan switch 2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt meillä on noi uudet xboxit mihin verrata. Luulen että ne on myynyt mitättömästi vrt. DeckNiin oikea vertailukohde olisikin just joku ps vita tai paremminkin nipan switch 2![]()
Modien kanssa saa monesti säätää. Osa helpompia, Skyrim VR:ssä meni pitkään etsiessä parhaat modit aikoinaan. Sitten vr-modit, joilla ei vr-pelin saa vr:ksi. MSFS asetusten saaminen optimaaliksi kesti kanssa.Ei mitään uutta että PC:llä tulee aina jotain säätämistä vastaan. Itsellä vähän aikaa sitten Leaguen peliclientti kaatui joka toinen matsi ennen matsin alkua mikä aiheutti lopulta niinkin pitkän cooldown penaltyn kun 24 tuntia ennen kun pääsit seuraavaan matsiin. Kaikki saakelin perusjutut kävin läpi; uninstallit, ajurien päivitykset...Supportissa kehoitettiin sammuttamaan muun muassa mounttaus ohjelma kun voi aiheuttaa ristiriitaa clientin kanssa ynnä muuta paskaa. Lopulta testasin biossin fläshäämistä uusimpaan versioon mikä lopulta poisti ongelman. Siinäkin oli se riski että jos en olisi kiinnittänyt huomiota siihen että onko kyseessä rev.1 vai rev.2 emolevy olisin voinut paskoa koko emon, ihanasti emon nimessä lopussa V3 mikä voisi jotain hämätä että tuo on oikea bios versio kyseiselle emolle mutta silti joudut pitämään huolen että onko kyseessä rev1 vai rev2 mikä ei tule selväksi pelkästä emolevyn nimestä. On tämä säätäminen niin ihanaa.
Lyön vasemmasta kiveksestäni veto että jokaiselle PC harrastajalle tällä foorumilla on tullut tämän kaltaisia ongelmia ainakin joskus vastaan PC:llä. Niistä ei vaan kerrota, taino kerrotaan mutta eri ketjussa ja niitä ongelmiahan riittää![]()
Sonyn PS5 näyttää olevan rahallisesti megamenestys. Nyt jo 136 miljardin myynnit takonut rahulia ja myynti jatkuu vahvana vielä 5v iässäkin. Jopa erittäin tuottoisa PS4 aikakausi jää kauas taakse jo tässä vaiheessa. Tällaisilla tuloksilla muutamat floppaukset katetaan kevyesti.According to Nishino’s presentation, Sony's Game & Network Services (G&NS) division, which includes Sony Interactive Entertainment, has generated $136 billion in sales during the PS5 generation so far (2020 onwards). This suppasses sales made during the reign of all previous Sony consoles, making the PS5 the “most successful generation to date.”
In comparison, G&NS made $107 billion from 2013-2019, aka the PS4 generation. The graph revealed that, over the past 31 years since the original PS1’s launch, each subsequent console generation has brought in more money than the last. For reference, sales during the PS3 lifecycle were $71 billion, the PS2 $44 billion, and the PS1 $24 billion.
Sony Says PS5 Is the 'Most Successful' PlayStation Generation Ever, Making $136 Billion in Sales So Far - IGN
Sonyn PS5 näyttää olevan rahallisesti megamenestys. Nyt jo 136 miljardin myynnit takonut rahulia ja myynti jatkuu vahvana vielä 5v iässäkin. Jopa erittäin tuottoisa PS4 aikakausi jää kauas taakse jo tässä vaiheessa. Tällaisilla tuloksilla muutamat floppaukset katetaan kevyesti.
Vähän sama kuin "PS3:n luvuissa" on mukana myös PS2:n samanaikaiset myynnit. Kertoo aika hyvin siitä generaation aiheuttamasta trendistä eli vaikka pohjalla PS2:n kaltainen megajymypaukku niin PS3 tuhosi melkein koko Sonyn pelidivisioonan. Nyt ollaan aika terveellä pohjalla.Siellä kerrotaan myös:
"It should be emphasized that these revenue figures encompass sales across the entire G&NS business during the time periods in question. So, that huge $136 billion in sales during the PS5 generation will include money Sony continues to make from PS4 hardware and software."
Kovaa toki PS5:llä menee ja on mennyt, mutta harmittavasti tuossa ei eritellä nyt eri sukupolvien saamaan aikaan tuottamaa pottia. Eikä silläkään nyt oikeasti merkitystä ole, mutta mielenkiintoista noita lukuja on aina puljata ees ja taas.
Enpä jaksa uskoa että boxin käsikoneet tulee miljoonia myymäänNo nyt meillä on noi uudet xboxit mihin verrata. Luulen että ne on myynyt mitättömästi vrt. Deck
Niin no ihmiset on aika erilaisia ostokäyttäytymisenkin suhteen. En muuten pelikokemuksesta tuossa viestissäni sanonut mitään. Totesin vaan, että PC:llä olen taas koittanut pelailla ja säätöä oli. Tänään huomasin, että oli muuten myös syystä tai toisesta tallentamani alivoltituksen asetukset ja se tuuletinkäyrä hävinneet. Uusiksi piti tehdä. Ei iso homma, mutta kuitenkin.
Vai olen tuonut PC pelaamisen ”surkeutta” esille. Millähän tavoin? Ettei nyt vaan vähän ylitulkittaisi, kun satun konsolipelaaja olemaan.
Vähän sama kuin "PS3:n luvuissa" on mukana myös PS2:n samanaikaiset myynnit. Kertoo aika hyvin siitä generaation aiheuttamasta trendistä eli vaikka pohjalla PS2:n kaltainen megajymypaukku niin PS3 tuhosi melkein koko Sonyn pelidivisioonan. Nyt ollaan aika terveellä pohjalla.
Eipä nuo luvut oikein vertailukelpoisia ole kun nykyään jokainen nettipelaaja ostaa sen konsolin käytännössä 2-3 kertaa kuukausilaskutuksen takia.Siellä kerrotaan myös:
"It should be emphasized that these revenue figures encompass sales across the entire G&NS business during the time periods in question. So, that huge $136 billion in sales during the PS5 generation will include money Sony continues to make from PS4 hardware and software."
Kovaa toki PS5:llä menee ja on mennyt, mutta harmittavasti tuossa ei eritellä nyt eri sukupolvien saamaan aikaan tuottamaa pottia. Eikä silläkään nyt oikeasti merkitystä ole, mutta mielenkiintoista noita lukuja on aina puljata ees ja taas.
Kalliita on kyllä nettipelaamisetEipä nuo luvut oikein vertailukelpoisia ole kun nykyään jokainen nettipelaaja ostaa sen konsolin käytännössä 2-3 kertaa kuukausilaskutuksen takia.
Koitan nyt saada kiinni tuosta sinun ajatuksestasi. Eli jos pelaa vanhan sukupolven pelejä niin revenue nousee eli se selittää miksi PS5 revenue on kovasti kasvava? Mutta toisaalta eihän PS4:lla kukaan pelannut PS3 pelejä mutta siinä revenue kans on rankasti kasvava? Paradoksi?Kyllä, sillä erolla että tässä sukupolvessa uuden konsolin myynti kerryttää osaltaan edellisen sukupolven pelimyyntiä koska yhteensopivuus (toki oli PS2 -> PS3, mutta hyvin marginaalisesti koska yhteensopivien konsolien valmistus lopetettiin alkuunsa). Toki tuo ylisukupolvinen pelimyynti voi olla mitä tahansa mitättömän ja mittaamattoman väliltä, mutta uskoisin että merkittävää. Itse ainakin pelaan PS5:llä useita PS4 pelejä. Koska Sony ei tarjoa tarkempia lukuja niin ei voi kuin arvailla.
Ai tämä sitten sun mielestä ei olekaan osa pelikokemusta? Aiemmin nimen omaan olet painottanut, että pelikokemus muodostuu kokonaisuudesta. Kirjoitit nyt että pelaamisen yhteydessä olet nyt joutunut säätämään, ja nyt se ei olekaan sinun mielestä osa pelikokemusta...
Selvä. Ihmeellisesti muuttuu nämä sinun pelikokemuksen määritelmät.
No en muista yhtään positiivista kommenttia kuulleeni sinulta PC-pelaamisesta. Sun mielestähän et saa mitään parempaa missään mielessä, jos pelaat PC:llä vs konsolit.
Koitan nyt saada kiinni tuosta sinun ajatuksestasi. Eli jos pelaa vanhan sukupolven pelejä niin revenue nousee eli se selittää miksi PS5 revenue on kovasti kasvava? Mutta toisaalta eihän PS4:lla kukaan pelannut PS3 pelejä mutta siinä revenue kans on rankasti kasvava? Paradoksi?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.