Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Kannattaa tosiaan ottaa se deathcam ja myös replayt pois päältä. Pyörii peli "hieman" paremmin eikä sillä tiedolla mitään muutenkaan tekisi. Pelaat enemmän niin alat hahmottamaan ympäristöä ja pikkuhiljaa opit pelaamaan.
 
Kannattaa tosiaan ottaa se deathcam ja myös replayt pois päältä. Pyörii peli "hieman" paremmin
Onko edelleen noin?
Ongelmahan tuli kun päivittivät pelin olikohan viime viikon Ke vai To. Sitten perjantaina, jos oikein muistan, fiksasivat tuon ja täälläkin osa raportoi että ongelmasi hävisi. Ilman sitä että optionit heitti veks.
 
Onko edelleen noin?
Ongelmahan tuli kun päivittivät pelin olikohan viime viikon Ke vai To. Sitten perjantaina, jos oikein muistan, fiksasivat tuon ja täälläkin osa raportoi että ongelmasi hävisi. Ilman sitä että optionit heitti veks.
No testaa itse. Pari kaveria otti nuo pois päältä eilen ja fps lukittautui/nousi samantien tasaiseen 144:ään.
 
Ei mulla ainakaan ole mitään vaikutusta FPS:ään noilla. Joskus on ihan hauska kattoa replaytä että miten on käynyt ja mistä jengi on liikkunut.
 
Ei itsellä ole noi replay / deathcam mitään ongelmia aiheuttanut. Se oli se yksi pätsi ja se korjattiin varmaan 12h sisään ongelmasta edellisellä viikolla.
 
No testaa itse. Pari kaveria otti nuo pois päältä eilen ja fps lukittautui/nousi samantien tasaiseen 144:ään.
Okei, juu ihan mielenkiinnnosta kyselin.
En ole pelannut PUBGia nyt kuukauteen kun tuli oltua reissussa, seurannut vain patch notes / uutisia / yms.
Tietää nyt sitten huomenna kun taas pääsee pelin pariin että jos on FPS ongelmia niin voi noiden poistoa vielä kokeilla.

Ei mulla ainakaan ole mitään vaikutusta FPS:ään noilla. Joskus on ihan hauska kattoa replaytä että miten on käynyt ja mistä jengi on liikkunut.
Sama täällä että on se ihan kiva nähdä edes suunnilleen mistä on ammuttu.
 
Ei itsellänikään mitään kovin suurta vaikutusta ole ollut. FPS ehkä dropannut vähemmän sellaisissa kohdissa, joissa se droppailee. Vaikutus on ehkä suurempi heikoimilla korteilla kuin GTX1060.
 
Oman käsitykseni mukaan FPS droppailu johtuu pääosin CPU kuormituksesta tässä pelissä. Kun ruudulle tulee paljon tavaraa, niin GPU kyllä ne jaksaa piirtää melko vakaasti jos vain CPU pystyy tarpeeksi nopeasti puskemaan.

Tämä taas pääsoin johtuu pelin melko huonoista optimoinneista, josta onkin paljon juttua ja pystyy ihan itsekin toteamaan kun seuraa CPU usagea pelin aikana, ei varmaan kenelläkään "kunnon koneen" omaavalla ole se kovin tapissa paitsi kuin ehkä sen yhden säikeen osalta tms. :)
 
Mulla ja kaikilla kavereilla deathcam ja replay tekivät pelin pelikelvottomaksi, nyt toimii ihan hyvin eikä kummallakaan paljoa tee. Kortit tosin 770/960/380 tasoa joten pyörii varmaan paremmin tehokkaammilla.
 
Olipahan peli. Piti ottaa rauhallinen reunoilta hissukseen loottailu keskemmälle. Tuloksena 8 tappoa ja puolet pelistä hirveetä munaravia alueelle. Silti vain kuudes. Äijää vaan juoksi tähtäimeen niin kuin se olis ollut menossa pois muodista :D

Tämmöiset jatkuvan tappamisen pelit on kyllä siitä mukavia, että pysyy hyvä "vire" päällä koko ajan eikä sit hyppää metriä ilmaan kun joku avaa tulen.

EDIT: Vector on kyllä tällaisen paskan ampujan paras kaveri. Lähitaistelussa vetää tähtäimen sinne päin ja nappi pohjaan niin yleensä on voittaja :D
 
Tuli tossa pelattua kaverin mieliks pari TPP duoa. Jengi on kyllä ihan hemmetisti hitaampia ampumaan takaisin eikä juuri tee nopeita peakkauksia vaan seisoo ja tähtää rauhassa :D Karkilla mukava laittaa päähän. Toki joskus tulee parempaakin pelaajaa vastaan ja vituttaaa edelleen se että pystyy lurkkimaan jossain aidan takana ja silti nähdä.
 
Tuli tossa pelattua kaverin mieliks pari TPP duoa. Jengi on kyllä ihan hemmetisti hitaampia ampumaan takaisin eikä juuri tee nopeita peakkauksia vaan seisoo ja tähtää rauhassa :D Karkilla mukava laittaa päähän. Toki joskus tulee parempaakin pelaajaa vastaan ja vituttaaa edelleen se että pystyy lurkkimaan jossain aidan takana ja silti nähdä.
Ei sillä etteikö pelityyleissä voisi olla eroja moodeissa, mutta tulee myös mieleen että jos menit kaverin mieliksi vähän TPP pelaamaan niin olikohan eri rankkista jannua vastassa? :)
 
Ei sillä etteikö pelityyleissä voisi olla eroja moodeissa, mutta tulee myös mieleen että jos menit kaverin mieliksi vähän TPP pelaamaan niin olikohan eri rankkista jannua vastassa? :)

Niin ja rankitkin (omatkin) just tais mennä sileäksi muutenkin kun uus season alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Ei sillä etteikö pelityyleissä voisi olla eroja moodeissa, mutta tulee myös mieleen että jos menit kaverin mieliksi vähän TPP pelaamaan niin olikohan eri rankkista jannua vastassa? :)

Seki voi muuten olla. Ei varmaan rankki ole TPP servuilla päässy nousemaan
 
Hoi! Twitchin 100 000$ kutsuturnaus alkaa tunnin päästä klo. 23!
16 squads of streamers will face off in a $100,000 PUBG tournament tomorrow on Twitch

Tämä on erikoinen turnaus kahdesta syystä. Nyt mukana on paljon suosittuja striimaajia ja myös super suosittu hyvin nyyppiä ampuva Shroud, joka ei pelaa koskaan ammattilaisia vastaan ja siksi epäilen etteivät hänen taitonsa riitä muita ammattilaisia vastaan vaikka ukkeli on kyllä selvästi 5/5. Toinen erikoisuus on että ilmeisesti kaikki tai ainakin suurin osa pelaajista striimavat myös oman pelinsä ja voin kertoa että näitä turnauksia on hauska katsoa kun näkee kartan & selostuksen yhdessä lähetyksessä, mutta samalla voi katsella myös oman suosikkinsa pelaamista ja järkeilyä miksi tekee mitäkin.

Päästriimi:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Päästriimin lisäksi tulee ainakin seurattua ChocoTacoa ja Shroudia.
 
Hoi! Twitchin 100 000$ kutsuturnaus alkaa tunnin päästä klo. 23!
16 squads of streamers will face off in a $100,000 PUBG tournament tomorrow on Twitch

Tämä on erikoinen turnaus kahdesta syystä. Nyt mukana on paljon suosittuja striimaajia ja myös super suosittu hyvin nyyppiä ampuva Shroud, joka ei pelaa koskaan ammattilaisia vastaan ja siksi epäilen etteivät hänen taitonsa riitä muita ammattilaisia vastaan vaikka ukkeli on kyllä selvästi 5/5. Toinen erikoisuus on että ilmeisesti kaikki tai ainakin suurin osa pelaajista striimavat myös oman pelinsä ja voin kertoa että näitä turnauksia on hauska katsoa kun näkee kartan & selostuksen yhdessä lähetyksessä, mutta samalla voi katsella myös oman suosikkinsa pelaamista ja järkeilyä miksi tekee mitäkin.

Päästriimi:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Päästriimin lisäksi tulee ainakin seurattua ChocoTacoa ja Shroudia.


Not sure if serious.. puhut nyt CSGO:ta 5v+ ammattilaistasolla pelanneesta Shroudista "nyyppiä ampuvana" jolla ei taidot tai aim riitä. Syy miksi hän ei pelaa ammattilaisia vastaan on se että hän lopetti ammattilaisena CSGO:n eikä häntä juurikaan kiinnosta enää kilpailullinen aspekti tai hän pelaisi kynäriä vähän isommista rahoista edelleen. Noh toki toi näkyy myös siten ettei hän jaksa juurikaan pelata ns. taktisesti järkevästi varman päälle vaan enemmän haastaa kaiken vastaan tulevan riippumatta siitä olisiko siinä järkeä. Eikä PUBG:ssa käytänössä edes ole edes yhtään ammattilaista vaan touhu on edelleen pelkkää puuhastelua skenen puolesta.
 
Ainakin se freestyle aiheutti tota jäätymistä kun ampui tai ammuttiin päin
 
Not sure if serious.. puhut nyt CSGO:ta 5v+ ammattilaistasolla pelanneesta Shroudista "nyyppiä ampuvana" jolla ei taidot tai aim riitä. Syy miksi hän ei pelaa ammattilaisia vastaan on se että hän lopetti ammattilaisena CSGO:n eikä häntä juurikaan kiinnosta enää kilpailullinen aspekti tai hän pelaisi kynäriä vähän isommista rahoista edelleen. Noh toki toi näkyy myös siten ettei hän jaksa juurikaan pelata ns. taktisesti järkevästi varman päälle vaan enemmän haastaa kaiken vastaan tulevan riippumatta siitä olisiko siinä järkeä. Eikä PUBG:ssa käytänössä edes ole edes yhtään ammattilaista vaan touhu on edelleen pelkkää puuhastelua skenen puolesta.
Joo siis tyyppi on 5/5, mutta CSGO ei käänny suoraan PUBG:in. Eikä hän pelaa edes scrimeissä muita ammattilaisia vastaan jotka ampuvat takaisin ja joilla on pelisilmää.

Saa silti nähdä ketkä siellä voisivat olla oikeasti edes mahdollisia vastustajia.
Forsen ja RaptorDaRaptor 3/5.
DrDisrespect 4/5, mutta pelaa varmaan samassa squadissa Shroudin kanssa.
ChocoTaco on 5/5, mutta hänen tiimistään en ole varma ja pelaaminen on Shroudmaisen agressiivista jolla vain kuolee turnauksissa.
 
Nyt alkanut tänään esiintymään omituista tipahtelua 60fps lockista -> ~55fps ja sitten takaisin tuohon ylös. Pitäisi vissiin uusilla ajureilla testata. Samoin kahdessa viimisessä pelissä jatkuvasti tyyppi pysähtyi ja lopetti liikkumisen. En tiedä olisiko näppäimistön patterit tässä syynä, mutta nyt kirjoitellessa ei kyllä esiinny mitään ongelmaa.

Taas pääsin 1vs2 tilanteeseen 3man squadissa, mutta rinki ei ollut armollinen. Toisen tapoin kun osuin ja rinki hoiti loput, mutta viimeisellä oli puu, minulla oli kivi, mutta kivi lähti ringin mukana alta pois. Ei mitään kranaatteja tai muutakaan jäljellä. Kovasti yritin osua, mutta ei pärjännyt. Olis ollut ihan kiva eka kana, mutta hyvä mieli jäi jo nyt noin tiukasta matsista.
 
Viimeksi muokattu:
No niin tiimit on julki ja tämä näköjään on pelkkiä striimaajia jotka eivät pelaa turnauksia. Viimeksi joulukuussa Twitchin Duon turnauksen voittivat eurooppalaiset turnausjätkät Ibiza ja SniperKing, siellä olivat myös Shroud ja ChocoTaco omissa tiimeissään.

Voittajasuosikit:
-Reid's Money Crew (ChocoTaco)
-Lejund Skwad (Shroud)
-ChickenNugged
 
HAHAHHA! Kyllähän se Shroudin tiimi tuon vei kevysti jopa tappojen puolesta. Oli kyllä erittäin lähellä ettei ChocoTacon tiimi olisi saanut heitä kaikkia alas, kun tilanne oli kummassakin tiimissä sama eli 3 knokissa ja yksi pystössä, Shroud veti sitten siitä kohtaamisesta voiton M249:llä. gg
 
Mahtava homma että Miramar on matkassa. :D

Toisen matsin alussa Shroud teki hyvän valinnan kun tiimi päätti hypätä Haciendaan riskillä. Muu tiimi ihmetteli miksi hyppäsit etuaikaan liian aikaisin? "Pitää tarkistaa hyppääkö vihollisia samaan paikkaan." Pelisilmä on kunnossa.

RaptorDaRaptorin menestys johdossa yllättää, mutta hän oli pitkään Methodin AndyPyron taistelupari ja kokemusta ammattilaismatseista löytyy rutkasti.
 
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu? Mulla tekee semmosta että fps:t kyllä nousee, mutta esim juostessa huomaa hyvin että peli nykäsee noin 10 sekunnin välein sen verran että juoksu loppuu. Semmonen mikrojumi. Tasaisin väliajoin ja tapahtuu vain jos kelloja nostaa. Kellojen kans ollaan vallan maltillisia, prossuna 3750k ja vesijäähy. Eikä tosiaan muitten pelien kans ole ongelmia ollu. Näyttistä en ees ole kellottanu.
 
Jos kellotuksesta tulee ongelmia niin on huonosti kellotettu. Pubg:ssa tulee tota jumia jos prossun kuormitus menee 100% joten voi siitäkin johtua mutta en tiedä miksei tuota tapahtuisi kellottamattomalla prosessorilla.
 
Shroudin tiimi voitti 3 matsia viidestä pelatusta.

Shroudin tiimi tosiaan voitti kolme peliä viidestä ja tappoi yhteensä kaksinkertaisen määrän pelaajia verrattuna muihin tiimeihin. Siitä huolimatta he olivat kokonaispisteissä vasta toisia. Forsenin tiimi vei kokonaispisteissä voiton kahdella pisteellä. Forsenin tiimin sijoitukset olivat (2,2,4,5,4) kun taas Shroudilla (1,7,9,1,1). Taas sarjassamme aivan typerä pisteytys (16p voittajalle, 15p kakkoselle, 14p kolmoselle jne.) Sinänsä kokonaispisteillä ei ollut merkitystä muuten kuin huuteluoikeuksien muodossa eli itse palkintorahat jaettiin pelikohtaisesti. Jokaisesta pelistä voittajatiimi sai 6000 dollaria, kakkonen 4000 dollaria jne. ja lisäksi eniten tappoja saanut tiimi sai pelikohtaisesti 1000 dollarin bonuksen. Shroudin tiimi sai rahaa $21,800, Forsenin tiimin saadessa $13,600.

Tarkemmat ainakin tiedot redditissä: TwitchRivals PUBG $100,000 Invitational | Match Discussion • r/PUBATTLEGROUNDS
 
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu?

Jos kellotuksesta tulee ongelmia niin on huonosti kellotettu.
Tämä ei kyllä pidä täysin paikkaansa.
Frostbite enginen pelit (Battlefield sarja) on tunnettu siitä, että vaikka prossu olisi täysin stabiili 24/7 stress testissä, niin BF peleissä saattaa esiintyä ongelmia.

PUBG:issa tosin mun tiedon mukaan on kyse ns. normaalimmasta ongelmasta, kuten jo sanoitkin. Eli jos pamahtaa CPU usage 100%, ja oletettavasti niin käy myös kellottamattomalla tietenkin.
lusikkamies kyllä tossa totesi ettei samat kellot olisi ongelma muissa peleissä, joten vähän erikoiseksi menee. Onko siis ihan useaan kertaan todettu että ilman kelloja PUBG ei tuota tee?
Mikäs lusikan GPU on? Entä jos sen kellotetun prossun tehot onnistuu jotenkin "kaataa kupin". :D

Noh, joka tapauksessa PUBG:in kohdalla en ole kyllä itse törmännyt kertaakaan toiseen keissiin että kellot olisivat ollut ongelma a'la Frostbite.
 
Joo, ei ole muissa peleissä ollu ongelmia kovemmillakaan kelloilla, peleinä mm: BF3 ja 4, Arma3, Assetto, Dirt, Elite, Fallout4.

Ja on tosiaan todettu useaan kertaan tuo ongelma. Ainoa muutos mitä olen tehny on nuo prossun kellot. Gpu on mopo 1060 3G. Eihän tuolla kellotuksella isoa hyötyä saa, silläpä en ole syvemmin jaksanu perehtyä tuohon ongelmaan, enempi vain kyrsii aina muistaa pistää vakikellot ko pubgille lähtee. Pittää tässä talviloman aikana tutkiskella asiaa.
 
lusikkamies kyllä tossa totesi ettei samat kellot olisi ongelma muissa peleissä, joten vähän erikoiseksi menee.
Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti. Kone on oikeasti vakaa vasta kun mikään peli ei kaada sitä. Asian varmistamiseen ei riitä että sitä kokeilee muutamalla pelilä tai testillä.

Minulla kävi tämän pelin kanssa juuri noin että olin pelannut BF1 seitseman kuukautta 4.8 Mhz kelloilla (3570k) ilman mitään ongelmia, mutta tämän pelin takia piti laskea kellot 4.7:aan kun jonkun patchin jälkeen peli alkoi kaatumaan jatkuvasti lähes joka pelissä. Kellojen laskun jälkeen omasta koneesta aiheutuvat ylimääräiset kaatuilut loppui ja jäljelle jäi vai pelin aihettamat kaatumiset joita on tapahtunut viimeisen puolen vuoden aikana vain kerran tuhannesta pelistä. Ainut päivittäinen kaatuminen on tuo bad module joka tulee kun ei halua pelata jotain karttaa ja yrittää läheä pois pelistä.
 
Mullakin GTA V ja BF1 on aiheuttanut kaatumisia prossun kelloilla jotka on toimineet kaikissa testeissä ja muissa peleissä. Juurikin 100 MHz lasku tai pieni volttien nosto on yleensä auttanut.
 
Mullakin on vähän vastaavanlainen ongelma ollut alusta asti PUBG:n kanssa, mutta näytönohjaimella. Jos näytönohjain on piiruakaan kellotettu, PUBG heittää randomisti pelin nurin työpöydälle ilman minkäänlaista virheilmoitusta. Vakiokelloilla tätä ei tapahdu. Kellotettuna toimii kaikki muut pelit normaalisti. Korttina 1070, muut tiedot näkyy specseissä.
 
Miten niin erikoiseksi. Juurihan sanoit itsekin että BF voi aiheuttaa ongelmia vaikka jokin toinen peli tai stressitesti toimisi täysin vakaasti
Erikoiseksi siksi etten ole kuullut moisesta ongelma PUBG:in kanssa.

Laquel tuossa yllä jo totesikin että voi kokeilla ihan pientä pudotusta kelloille tai pientä voltin nostoa.
Toki onko kyseessä sitten alunperin vakaat kellot.
BF pelien kanssa se oli vaan mystistä miten joku testi joka hakkaa kaikki coret 100% ei tee mitään, mutta peli yksi peli sitten kyykkäilee tai sekoilee. :)
 
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
 
Vajaa 500h tätä. Ja edelleen tuntuu että tulitaistelut täysin randomia kumpi kuolee. Tai sit oon vaan käsittämättömän paska:tdown:
 
Ainakin on laneissa väännetty pubgia yhen netin takaa, en tosin ole perehtynyt näkyykö yhtenä ip:nä ulos vai miten.
 
Täälläkin on 350h pelailtuna avovaimon kanssa samalla netillä ja ei ole banneja kummallekkaan tullut. Eiköhän tuo ihan turvallista ole.
 
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.

Vajaa 500h tätä. Ja edelleen tuntuu että tulitaistelut täysin randomia kumpi kuolee. Tai sit oon vaan käsittämättömän paska:tdown:
Asiat joihin et voi vaikuttaa:
-omat suojat
-vihun suojat
-headshotit sarjalla (tuurilla) tekevät aivan hulluna damagea

Asiat joihin voi vaikuttaa:
-yksittäisiä nopeita laukauksia kannattaa käyttää melkein joka tilanteessa, sarja toimii vain taloissa ja ehkä 50m mutta sitä kauempaa yksittäislaukauksia
-sarjalla prone on paras mutta hidas mennä (käytä vain jos huomaamaton)
-sarjalla polvelta nopeampi kuin pronesta ja pienempi rekyyli kun seisten (käytän aina tätä aukealla tai kesken juoksun jos vain yksi vastus)
-sarjalla seisaaltaan tulee vain hädässä ammuttua heittolaukauksia EDIT: lol wtf

Kertalaukaistaville sniperille neuvoksi että heti ekan kudin jälkeen vaihto rynkkyyn ja laukauksia perään jos sniperillä tuli osuma. Jos osumaa ei tullut vaihda silti rynkkyyn, kun ukkeli juoskee kumminkin jo karkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Tuleeko bannia jos pelaan 2 koneella pubgia saman ip:n takaa? Molemmilla koneilla eri steam-accot käytössä, molemmilla oma lisenssi&tunnus peliin? Ainut ongelma on vaan nettiyhteys, jonka takia siis näyttää serverille siltä että kahdella pelaajalla on sama ip.

Onko kellään kokemuksia? Vai pitääkö alkaa säätämään kännykällä toista yhteyttä :btooth:
Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja? :confused:
 
Olipa turhauttava kakkossija eilen. Solo FPP:ssä 12 tapolla ja vika äijä on kököttänyt koko ajan vajassa ja mulla on snipu kädessä kun se hiippailee siihen viereen ja teen siihen 90 lämää :mad: Ei vaan mikään riitä
 
Tuskin tulee, en huomaa miten tätä voisi käyttää hyväksi.


Asiat joihin et voi vaikuttaa:
-omat suojat
-vihun suojat
-headshotit sarjalla (tuurilla) tekevät aivan hulluna damagea

Asiat joihin voi vaikuttaa:
-yksittäisiä nopeita laukauksia kannattaa käyttää melkein joka tilanteessa, sarja toimii vain taloissa ja ehkä 50m mutta sitä kauempaa yksittäislaukauksia
-sarjalla prone on paras mutta hidas mennä (käytä vain jos huomaamaton)
-sarjalla polvelta nopeampi kuin pronesta ja pienempi rekyyli kun seisten (käytän aina tätä aukealla tai kesken juoksun jos vain yksi vastus)
-sarjalla seisaaltaan tulee vain hädässä ammuttua heittolaukauksia EDIT: lol wtf

Kertalaukaistaville sniperille neuvoksi että heti ekan kudin jälkeen vaihto rynkkyyn ja laukauksia perään jos sniperillä tuli osuma. Jos osumaa ei tullut vaihda silti rynkkyyn, kun ukkeli juoskee kumminkin jo karkuun.

Sitten on toki ne pro-ukkelit, jotka ampuu sut M4:llä sarjalla 100+ metristä sekunnissa täysistä nolliin. Rekyylinhallinta on joillain ihan käsittämättömän hyvin hallussa.
 
Sitten on toki ne pro-ukkelit, jotka ampuu sut M4:llä sarjalla 100+ metristä sekunnissa täysistä nolliin. Rekyylinhallinta on joillain ihan käsittämättömän hyvin hallussa.

No juu mutta meille kuolevaisille. Joskus kyllä onnistuu itsekin wreckaamaan M4 sarjalla tai M16 burstilla useamman äijän kasaan :D Feels good
 
Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).

Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.:rolleyes:

Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.
 
Saisivat korjata/implementoida sen, että vedessä olevia vihuja (tai vaikka pari metriä pinnan alla olevia) voisi ampua. Damagen määrä voisi laskea sen mukaan mitä syvemmällä ammuttava uiskentelee ja muutaman metrin syvyydessä ei ottas enää damagea (mikä nyt onkaan suurinpiirtein realistinen syvyys johon voi vielä ampua).

Pari päivää sitten soolon toiseksi viimeinen rinkula oli puoleksi vedessä ja puoleksi rannalla. Kaks pelaajaa uivat vedessä ja olin ainoana rannalla. Kummatkin kävivät kurkkimassa pinnalla ja koitin ampua niitä mutta ei osunut. Toinen pelaajista löysi juuri sen rajan, josta liikkumalla sentin pääsi uimasta seisomaan rantaveteen. Hän nousi seisomaan rantaveteen ja alkoi ampua sks:llä ja minä ammuin rannalta scarilla. Muutaman osuman sain mutta sks napsahti pari kertaa päähän eli 3. sija. Killcamista näkyi kun osuin pari osumaa mutta osa luodesta lätsähteli veteen keskivartalon kohdalle, joka oli vielä osittain pinnan alla.:rolleyes:

Viimeinen rinkula olisi ollut rannalla ja minulla oli etu mutta ahne kun olin niin piti mennä haastamaan.

Realismin nimissä veden alta et saa oikeastikaan ketään tapettua kuin ehkä pistooleilla ja muilla aseilla, missä lähtönopeus on pieni. Kivääreillä luoti hajoaa osuessaan veteen.
 
Ainakin kun on näin huono reagoimaan kun vihollinen hyökkää kuin minä olen pääsee selvästi pisimmälle pelissä kun pelaa rauhassa pois muista pelaajista. Loottaa mahdollisimman kaukana koneen reitistä niin saa rauhassa hankkia hyvät kamat alkuun. Sitten siirtyy pikkuhiljaa zonen suojaisiin paikkoihin. Tällä tapaa olen jopa voittanut yhden pelin, tappoja tuli vain kaksi ja nekin viimeisessä zonessa, toisen sain ehtimättä tähdätä kunnolla kun olin healaamassa, toinen oli puun takana, mutta väärällä puolella puuta ja tapoin senkin suoraan.

Olisi toki parempaa treeniä jos hyökkäisi välillä itsekin. Pelaan usein 1-man squadia huvikseni, tulin sijalle #5 joten taisi olla vain squad minun lisäkseni jäljellä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 734
Viestejä
5 049 748
Jäsenet
80 976
Uusin jäsen
Fr0sti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom