Mistä näkee pingin pelissä?
Netin pingi yleisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä näkee pingin pelissä?
Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Tätä ei tapahdu jos itse ammun, mutta vain silloin kun vihu ampuu.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Ei siulla satu olemaan GeForcen Freestyleä päällä? Itelläni teki tuota jäätymistä just tolla tavalla kun kuvailit kun se oli päällä ja jäätymiset katos kun otin sen pois päältä.
Ei näy muuten kuin pingaamalla pelin serveriä. PUBG Servers PingMistä näkee pingin pelissä?
Mulla kävi tuota monta kuukautta sitten koko ajan, onhan tuo todella rasittava bugi. Tekee pelistä käytännössä elinkelvottoman. Sitten joku päivitys korjas sen enkä muistanutkaan koko juttua ennen kuin nyt mainittiin.Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Niin saisi. Itse en harrasta skippailua vaan nielen kiltisti kaikki mitä peli mulle matsin valinnassa heittää, mutta alkaa kyllä hieman nyppiä kun saa 7-8 Erangelia putkeen. Tykkään Miramarista paljon enemmän.Saisi tosiaan tulla se mapin valinta tähän peliin. Tulee skipattua 90% miramarista ja silloin kun sitä sattuu pelaamaan niin pelaajia on ehkä 70 serverillä.
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?Nyt on monena kertana käynyt silleen, et peli pyörii tasaisesti yli 100 fps, mutta kun joku alkaa ampumaan minua niin peli jäätyy niin kauan kunnes olen kuollut tai vihu alkaa lataamaan asetta.
Kellään vastaavaa?
Peli on SSD asennettu, nettinä 200/10 ja pingit ollu alle 15 ms aina. Muuten speksien setti.
Noh, kuten tuossa yllä tuli ilmi kyseessä on jokin muu pingi. En tosin tiedä mikä on ns. "netin pingi yleisesti".Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
Asut vissiin keskieuroopassa tai Tanskassa, jos pingit on 15ms pubgin servuille?
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.Kyllähän varmaan meillä jokaisella on PUBG EU pingit 30-60 välissä, jos Suomessa asuu.
Ei ole minulla. DNA:n 200M valokuitu ja Oulusta Helsinkiin on jo 20 ms. Lähimmille peliservereille Lontoo/Frankfurt on 60 ms ja Irlantiin 80 ms.
Eilen tulikin sitten vastaan ensimmäinen bugi, jonka vuoksi matsin joutui luovuttamaan. Jäin Erangelissa jumiin kirkon kattolankkuihin. Ei voinut pronea, ei voinut nousta kyykystä, ei auttanut lean/pyöriminen/hyppiminen/mikään.
...ja just sellasessa tilanteessa jäin kiinni, että ensin kaverit suojautuivat tykistöä ja sitten vihollisia tuli kohti. Ajateltiin että otetaan minut irti kranaatilla kun tapettu. Noh, kaverit möhlivät 2vs1 tilanteen (en pystynyt auttamaan bugitukseltani). Sain sitten ammuttua yksinäisen suden, mutta sen jälkeen en voinut muuta tehdä kuin kranaatti-itsemurhan ja uutta peliä.
Ainakin sen verran kirkkaammin tuo näkyy, että käsittäisin hyötyä tulevan esim siitä, että tiedät varmemmin montako osumaa sait. Vihollinen menee piiloon, niin helpottaa arvaamista siitä, aikooko vetää healit päälle vai piikata kohta uudestaan joten puskemisen kannattavuutta on helpompaa esimerkiksi arvioida. Entäs kun et näe metsikössä vihollisia mutta kuulet, että lähistöllä ammutaan? Helpottaa mielestäni paljon.No eipä tosta nyt muuta etua saa kuin että tietää varmemmin osuneensa. Joka tapauksessa yleensä sitä ampuu niin monta kertaa että jompi kumpi kuolee/knockaantuu. Tietty helpottaa myös spottaamista jos joku muu ampuu jotain toista.
Ainakin sen verran kirkkaammin tuo näkyy, että käsittäisin hyötyä tulevan esim siitä, että tiedät varmemmin montako osumaa sait. Vihollinen menee piiloon, niin helpottaa arvaamista siitä, aikooko vetää healit päälle vai piikata kohta uudestaan joten puskemisen kannattavuutta on helpompaa esimerkiksi arvioida. Entäs kun et näe metsikössä vihollisia mutta kuulet, että lähistöllä ammutaan? Helpottaa mielestäni paljon.
Joo, muistaakseni juuri Carmageddonin kohdalla muistot vastaavasta koski Saksaa.Eikö saksassakin ollut ainakin jossain vaiheessa kiellettyä esittää verta ja gorea videopeleissä? En tiiä miten nykyään.
Onko ensimmäisiä testituloksia uusimmista Nvidian game-ready ajureista?![]()
Pidä sitä ampumis nappulaa pohjassa, niin se ei heitä pois ADS:stä.pulttilukot kun ikävästi heittävät pois ADS:stä laukauksen jälkeen, ja vaikea havaita, että tuliko osuma.
Enpä tiennyt tuotakaan. Kiitos!Pidä sitä ampumis nappulaa pohjassa, niin se ei heitä pois ADS:stä.
Muutaman tunnin ehdin eilen jauhamaan, ja suht neutraali fiilis jäi. Idea on hyvä, mutta jotenkin toteutus ei tuntunut loppuun asti hiotulta.
Peli tuntuu olevan betavaiheessa edelleen.
Pelituntuma myös täysin erilainen kuin esim. BF1, ehkä sekin hieman häiritsee ennenkuin tottuu.
Yksi aimbotti ehti jo tappamaan, etäisyyttä oli noin 100m ja kaveri vaan vilkuili ympärillensä, minä keräämässä tavaraa parvekkeella ja headshot. Ilman cheatteja ei olisi tuossa tilanteessa ehtinyt edes tajuamaan että siellä parvekkeella on joku.
Jos haluaa noita crateja avata niin pitää siis ostaa avain erikseen? Rahastus haisee...
Tuleeko red zonet ihan randomilla kartalle vai onko siinä joku logiikka?
On varmana erilainen pelituntuma koska täysin eri peli.
100m headshot parvekkeelle = cheat. Toivottavasti et reportannu. Pelaa vähään aikaan ennenku alat huuteleen cheatiksi ketään. Ite pelannu yli 1000h ja cheatteja tullut vastaan ehkä 2-3.
Et varmaan oo sitten pelannut muita pelejä jossa VOIT ostaa crateja? Ei oo pakko ostaa jos tuntuu rahastukselta.
Jos ei ollut cheatti niin aivan uskomaton tuuri sitten, kaverilla tosiaan kuvakulmat heilui siihen malliin että kunhan vilkuillaan ympärille ja sitten kun minä tulin kuvaan niin sekunnin murto-osassa pää oli jyvällä ja naps. Eikä se edes pysähtynyt siihen vaan jatkoi niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja totta vitussa reporttasin.
En tiennyt että niitä crateja saa auki myös ilmaiseksi. Tuntui vaan kummalliselta että tienaat pelissä pisteitä millä ei kuitenkaan tee mitään ilman oikeaa rahaa.

Voi luoja![]()
Niin, nykypäivänä pitäisi järjestää kaikille uusille pelaajille 10h mittainen tutoriaali ennen kuin pääsee pelaamaan eikä tuota tutoriaalia pystyisi skippaamaan. Kerrottaisi mitä nappeja pitää painaa ja kerrottaisiin, että kun liikuttaa hiiren vihollisen pään kohdalle ja painaa mouse1 niin saa headshotteja.Joo tosiaan pitäishän sitä uuden pelaajan automaattisesti tietää, että deathcam näyttää mitä sattuu ja että crateja on sekä lukittuja, että lukitsemattomia kun kummastakaan ei tässä pelinraakileessa ole pelin sisällä mitään mainintaa.
Alphalle/betalle tämä olisi ok. "Valmiille" pelille täyttä paskaa mutta kun kelpaa tällaisenaankin niin miksi korjata ja/tai lisätä siitä mitään mainintaa.
Niin, nykypäivänä pitäisi järjestää kaikille uusille pelaajille 10h mittainen tutoriaali ennen kuin pääsee pelaamaan eikä tuota tutoriaalia pystyisi skippaamaan. Kerrottaisi mitä nappeja pitää painaa ja kerrottaisiin, että kun liikuttaa hiiren vihollisen pään kohdalle ja painaa mouse1 niin saa headshotteja.

Tosiaan deathcam sekä replay saattavat heittää aika paljonkin, koska ne tilanteet tietenkin luodaan sun koneella uudestaan tallennetusta datasta.Jos tuo deathcam näyttää vähän sinnepäin niin voin vetää cheattisyytökset takaisin, tätäkään en tosiaan aikaisemmin tiennyt.
Heräsi kyllä eilen jo pieni epäilys tästä kun muutamaa tappoa katseli.
Ilmeisen vaiheessa tuntuu koko peli olevan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.