Oikeastaan hauskempia nämä pelit, joissa sattuu ja tapahtuu paljon, vaikka ei pääsisi edes top 5-10 sisään. Toissapelissä alussa ensin 4 haulikolla (jälkimmäiset kaksi ilman kypärää, armoria tai muutakaan ja sentti helaa, mutta hyvä yhteistyö pelasi), sitten yksi täysin tuuri osumalla 50+m päästä AKM:llä pelkällä rautatähtäimellä ikkunasta sisään. Pööpöilin hieman ja kaveri kuoli, mutta sain downatun ja sen kaverin vielä tiputettua molemmat, vaikka olivat saaneet vielä itsensä ylös. Lopussa yksin pelatessani Hit-And-Run Dacialla, jossa ajoin paikalle, ammuin yhden lähennelleen, ja kun jäin jumiin hävivään tilanteeseen, heitin 3x savukranaatteja jotta pääsin savujen verhoissa Dacialle ja karkuun

Saldo 7 tappoa.
Toisessa pelissä taas Miramarin silloilla yli puolen pelin sniputtelut sillan toisia pelaajia + alapuolen kerrostaloihin, jossa tilanteet olivat tiukkoja mutta kukaan ei kuollut. Jotenkin saatiin itsemme pois sieltä, ja en ymmärrä miten, mutta kun istuin kiven vieressä, metrin päähän tippui myöhemmin care package (en ollut seurannut konetta lainkaan). Laatikosta kaivetulla Grozalla sai vielä yhden duo-tiimin tiputettua kun olin jättänyt kaverini uhriksi ja kiertänyt selkään. Tässä jäi 2 tappoon ja johonkin sijalle ~8-12.
Molemmissa peleissä loppu tuli typerään "menin alueelle, ja joku muu tuli myöhässä hakemaan minusta ilmaisen tapon siitä ainoasta suunnasta jota en vartioinut", mutta itse pelit olivat niin vauhdikkaita ja koko ajan jännitettä ilmassa, ettei haitannut yhtään.
Vaikea vaan sanoa miten noita vauhdikkaampia pelejä saisi, kun en minä tästä huolimatta halua hypätä johonkin kouluun/Pecadoon/Pochinkiin, jossa aina löytyy näitä supernopeasti aseet kerääviä jotka ovat ampuneet selkään ennen kuin ehdin kissaa sanoa.