Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Realismin nimissä veden alta et saa oikeastikaan ketään tapettua kuin ehkä pistooleilla ja muilla aseilla, missä lähtönopeus on pieni. Kivääreillä luoti hajoaa osuessaan veteen.

Totta, mutta lähinnä nyt tarkoitin veteen ampumista. Ainakin pinnan lähettyvillä olevia.
 
Olisi toki parempaa treeniä jos hyökkäisi välillä itsekin. Pelaan usein 1-man squadia huvikseni, tulin sijalle #5 joten taisi olla vain squad minun lisäkseni jäljellä.

4 squadia oli vielä sinun lisäksi jäljellä.

Kannattaa välillä koittaa hyppiä hotspotteihin, että saa aseisiin tuntumaa.
Jos vetää top 10 niin silloin on käyttänyt yli 20min peliin. Tommosia kolme peräkkäin hiipimistaktiikalla, niin ei montaa kertaa tule ammuttua.
Ampuminen on omansalaista tässä, joten sitä kannattaa mielestäni harjoitella.
Läheskään aina noista hotspoteista ei selviä, mutta sen kerran kun selviää esim 5 tapolla, niin fiilis on mahtava.
 
Totta, mutta lähinnä nyt tarkoitin veteen ampumista. Ainakin pinnan lähettyvillä olevia.

Joku 30 cm ehkä jalkaan ammuttuna tekisi jotain. Sitä syvemmälle ei juuri vaikutusta. Mythbusters testasi tätä. Pistooleilla tosiaan jännästi ampuu paljon syvemmälle tehokkaasti.
 
Tässäpä vielä jonkinlainen video tuosta veteen ampumisesta. Kaliipereja olisi toki mielenkiinnon vuoksi saanut olla enemmänkin, erityisesti .223 rem verrokiksi 7.62x39.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tänään alkaa sitten LanTrek pelit:

newflyer.jpg


Striimit lohkovaiheesta ja finaaleista tulee normaalista (ja kuvasta) poiketen Twitchiin XPUBG kanavalle. Iltapäivällä siis aloitellaan lohkoilla ja huomenna on finaalit.

Tervetuloa seuraamaan!
 
Pientä damagea voisi ottaa juuri pinnan alla osumista aseesta riippuen (myöskin huomioida miten kaukaa luoti on ammuttu). Tämä toisi painetta vedessä olevalle pelaajalle, jos muut pystyy tuottamaan pientäkin damagea ampumalla maalta tai veneestä lähialueilta.

Tai sitten kuten toimintaleffoissa, että porukka ottaa hittiä luodeista parikin metriä pinnan alla, koska onhan tämäkin toimintapeli:tup:
 
Miksi ihmeessä tästä tulisi banneja? :confused:
no en tiedä, sen takia kysyinkin että onko jollain kokemuksia että on sallittua. Kun en asiantuntija ole, niin mistäs minä tiedän josko vaikka joku huijjaussofta näkyy ulkopuolelle siten että samasta ip:stä kaksi eri tunnusta = autoban jonkun Battleyen mielestä. Onhan Bluehole jo reshadenkin (vaikkei banneja aiheuttanutkaan) julistanut jo "huijaussoftaksi."

Kun ei noista deveistä koskaan tiedä niin ajattelin siis kysyä ennekuin riskeeraan tietämättömyyttäni 29.99€:n "sijoituksen" - anteeksi. Mutta ei siis tullut banneja.
 
Usko ihmisiin ei ole menetetty, törmäsin ekan kerran tilanteeseen, jossa yksinpelissä kuudentena kuollessa deathcam näytti kahden pelaajan pelaavan yhdessä.

Kuitenkin tarkkaan toisen tekemistä valvoen. Ottivakkohan nyrkkierän viimesinä. :)
 
Niin soolo yhdessä? Ei temppu eikä mikään esimerkiksi kaverin kanssa. Itse en harrasta, mutta joskus kokeiltiin ja esim kahdella squadilla tai duolla onnistui 9/10 kertaa. Toki oltiin saman netin takana.

Tuohan toki on kiellettyä myöskin.
 
Pientä damagea voisi ottaa juuri pinnan alla osumista aseesta riippuen (myöskin huomioida miten kaukaa luoti on ammuttu). Tämä toisi painetta vedessä olevalle pelaajalle, jos muut pystyy tuottamaan pientäkin damagea ampumalla maalta tai veneestä lähialueilta.

Tai sitten kuten toimintaleffoissa, että porukka ottaa hittiä luodeista parikin metriä pinnan alla, koska onhan tämäkin toimintapeli:tup:

Kohtuu hälyttävää että täällä puhutaan tavallaan ohi asian, tai sitä sivuten. Eli: Pelissä on kyllä vesipenetraatio, mutta kuten yllä todettiin, aivan kuten oikeassa maailmassa, hitaammat aseet toimii, nopeat ei. Parhaiten penetroi nuolet, sitten pienikaliiberiset pistoolit, jne. Kannattaa siis Erangelissa kantaa pistoolia.
 
Niin soolo yhdessä? Ei temppu eikä mikään esimerkiksi kaverin kanssa. Itse en harrasta, mutta joskus kokeiltiin ja esim kahdella squadilla tai duolla onnistui 9/10 kertaa. Toki oltiin saman netin takana.

Tuohan toki on kiellettyä myöskin.

Välillä on tehty siten että jos liikaa porukkaa peleillä niin pilkotaan porukka duoiksi ja aloitusalueella tarkastetaan että kaikki samassa pelissä - sitten parit eri kanaville Discordissa. Tulee aivan uusi jännityselementti peleihin kun siellä saattaa tulla kaveria vastaan :D

Tuohon liittyen, onko ne luvatut custom-pelit (ja modituki) tulossa tavallisille ihmisille joskus? Voisi olla mukava tehdä kaveriporukalle omat setit.
 
Välillä on tehty siten että jos liikaa porukkaa peleillä niin pilkotaan porukka duoiksi ja aloitusalueella tarkastetaan että kaikki samassa pelissä - sitten parit eri kanaville Discordissa. Tulee aivan uusi jännityselementti peleihin kun siellä saattaa tulla kaveria vastaan :D

Tuohon liittyen, onko ne luvatut custom-pelit (ja modituki) tulossa tavallisille ihmisille joskus? Voisi olla mukava tehdä kaveriporukalle omat setit.

Laneilla tuli parilla squadilla pelattua samoja pelejä myös, eri päissä autotallia ja erit ts (koska kaikilla luurit päässä). Sen verran "yhteispeliä" tehtiin että huudeltiin mihin hypätään, jottei heti listitä toisiamme. Maahanlaskun jälkeen ei keskinäistä kommunikaatiota ennenkuin jompikumpi porukka oli vainaa. Parit kerrat sain kavereita napsutella, oli hauskaa :vihellys:
 
Tänään on sitten LanTrekin finaalit klo 16 alkaen Twitchissä XPUBG kanavalla. Viihdettä luvassa n. 3 tunnin ajaksi, eli tervetuloa seuraamaan.
 
Olipa turhauttava kakkossija eilen. Solo FPP:ssä 12 tapolla ja vika äijä on kököttänyt koko ajan vajassa ja mulla on snipu kädessä kun se hiippailee siihen viereen ja teen siihen 90 lämää :mad: Ei vaan mikään riitä

Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
 
Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
No mut loottipaska on winner taktiikka :D Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.

Copteri linjoilla ollaan. Telkkuun Stream auki.
 
No mut loottipaska on winner taktiikka :D Joo en tiedä miten osa jaksaa. Välillä ne on kyl niin huonoja ampujia et ei väliä. Prot välttää välillä mun mielestä taloja just siks.

Copteri linjoilla ollaan. Telkkuun Stream auki.

Juu, eniten ehkä harmittaa että tuoli tuonne mentyä ku oli ihan ok kamat :D
Ei vaan tullu mieleen, et siellä olisi pari tyyppiä jaksanut yli 5min kämppiä.
 
Välillä kyllä ärsyttää miten vammaisesti jotku jaksaa pelata soolopeliä.
Koululla oli hyvät 10min faittingit, sain 8 tappoa ja pääsin pois like a hero.
Kävin vielä uimahallin läpi, niin eiköhän siellä joku ollu kyykkypaskalla.
Replaysta katoin, niin oli heti löytänyt akm, jättäny muut luutit ottamatta ja 8min tuijottanut oviaukkoa. Samassa pelissä oli toinen vastaava uimahallissa. Harmi kun ei tiedä kumpiko voitti, mutta hieman turhauttavaa kuolla hyvien tappojen jälkeen tuollaiselle.
Duossa eikä squadissakaan noin oikeastaan edes käy.
Itse harrastelen sitä, että hyppään esim. hospitalin viereen ja loottaan sieltä jonkun tuliluikun. Tästä suoraan kohti sairaalaa ja ennakoin ensimmäisen rinkulan perusteella mistäpäin tämmöinen sairaalan sankari mahtaa tulla ulos. Aina ei onnistu mutta kun onnaa niin saa tapon ja koko sairaalan lootin samalla. Easy peasy. Toimii myös muilla vastaavilla mestoilla.
 
Itse harrastelen sitä, että hyppään esim. hospitalin viereen ja loottaan sieltä jonkun tuliluikun. Tästä suoraan kohti sairaalaa ja ennakoin ensimmäisen rinkulan perusteella mistäpäin tämmöinen sairaalan sankari mahtaa tulla ulos. Aina ei onnistu mutta kun onnaa niin saa tapon ja koko sairaalan lootin samalla. Easy peasy. Toimii myös muilla vastaavilla mestoilla.

Jep, tämä on ihan toimivaksi todettu taktiikka.
 
Jep, tämä on ihan toimivaksi todettu taktiikka.

Tätä tuli jossain vaiheessa syksyllä harrastettua prisonilla, että hyppäsin niille punaisille taloille pikkasen prisonista itään/pohjoiseen. Keräsin lootit ja sitten menin odottelemaan että porukka alkaa poistumaan sieltä, kun pois ei pääse muuta kuin yhtä reittiä.
 
2 promillen kerhoon koitettiin päästä. Video sisältää humalaista horinaa, Avataan omalla vastuulla. Ei myöskään liity oikeasti mitenkään koodareihin, kunhan nyt pelattiin AS servulla IO-Techin porukan kanssa. Äänet hiljemmalle. Varoitus on annettu.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
20 tapon haamuraja rikki viimein. Muutaman kerran ollu jo lähellä 19 tapolla mutta eilen se viimein puhkes.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Enemmän seuranneet, onko missään ollut juttua korjaavatko missään kohtaa tuota piirtoetäisyysmokaa, eli ruohon näkymistä liian lyhyen matkaa?

Tänään taas 10 jäljellä kyttäilyn alussa joku ruiskasi pääosuman toiselta puolelta jo kohtuu pientä ympyrää. Death camista kattelin niin päivä yö ero siinä millaisessa suojassa olin. :(
 
Tässä on nyt varmaan 10 vikaa peliä päättynyt siihen, kun joku vartin samassa nurkassa istunut on tappanut kun olen johonkin hökkeliin mennyt tarkoituksena katsoa karttaa. Ei luoja

Jokaseen hökkeliin naatti edellä :)
 
Enemmän seuranneet, onko missään ollut juttua korjaavatko missään kohtaa tuota piirtoetäisyysmokaa, eli ruohon näkymistä liian lyhyen matkaa?
Ei taida olla tulossa, laajenevan näkökentän takia piirrettävän ruohon määrä moninkertaistuisi kokoajan kauemmaksi mentäessä. Vältyin tuolta kun kuulin ensimmäisten pelipäivien aikana isoilta pojilta, ettei pronessa kannata olla muutenkaan, kun ei sieltä näe mitään FPP:tä pelatessa ja jos joku huomaa niin ylös nouseminen on liian hidasta. Parempi tähystellä jos on edes jonkinlaista suojaa.

Miramarissa tuota ongelmaa ei oikeastaan ole koska maasto on sen verran kuoppaista, että pronena voi olla suojassa yllättävän hyvin täysin aukealta näyttävällä paikalla.
 
Joo se on itselle ainakin viimeinen vaihtoehto makuulleen heittää. Ihan viimeisessä ympyröissä ehkä jos ei suojaa ole tai jollain 8x kilometriin ammuskellessa (jos olen varma ettei ammuta takaisin.) Muuten aina kyykky/pysty suojassa ja pikkuliikkeessä ellen yritä olla hipihiljaa

Kaverilla (ja olen nähnyt muitakin) oli outo tapa heittää makuulle aina kun joku ampui, helppohan ne on nakuttaa siihen paikoilleen.
 
Ei huhhuh. 408 tuntia pubgia takana mutta mikään ei ole tärisyttänyt näin eikä mikään tule tuntumaan samalta enää. 1-man squadista kana. Tossa lopussa oli täysi squad mikä piti lahdata. On toi DP-28 vaan kova. Imgur
 
Miramarissa tuota ongelmaa ei oikeastaan ole koska maasto on sen verran kuoppaista, että pronena voi olla suojassa yllättävän hyvin täysin aukealta näyttävällä paikalla.
Tämä on yksi syy, miksi tykkään Miramarista enemmän. Sitä on haukuttu liian avoimesta maastosta, mutta käytännössä joka paikasta löytyy noita kuoppia ja kumpareita joita voi käyttää suojana. Erangelissa maasto on tasainen lätty ja puita.
 
Ihme nykimistä ollut tänään, joka pelissä kun putoo maahan niin ensimmäinen minuutti lähes pelikelvotonta. Jos pystyy pysymään hengissä yli minuutin niin sitten toimii taas normaalisti.

e: voi helvetti, oli VPN päällä :D:facepalm::facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Oikeastaan hauskempia nämä pelit, joissa sattuu ja tapahtuu paljon, vaikka ei pääsisi edes top 5-10 sisään. Toissapelissä alussa ensin 4 haulikolla (jälkimmäiset kaksi ilman kypärää, armoria tai muutakaan ja sentti helaa, mutta hyvä yhteistyö pelasi), sitten yksi täysin tuuri osumalla 50+m päästä AKM:llä pelkällä rautatähtäimellä ikkunasta sisään. Pööpöilin hieman ja kaveri kuoli, mutta sain downatun ja sen kaverin vielä tiputettua molemmat, vaikka olivat saaneet vielä itsensä ylös. Lopussa yksin pelatessani Hit-And-Run Dacialla, jossa ajoin paikalle, ammuin yhden lähennelleen, ja kun jäin jumiin hävivään tilanteeseen, heitin 3x savukranaatteja jotta pääsin savujen verhoissa Dacialle ja karkuun :D Saldo 7 tappoa.

Toisessa pelissä taas Miramarin silloilla yli puolen pelin sniputtelut sillan toisia pelaajia + alapuolen kerrostaloihin, jossa tilanteet olivat tiukkoja mutta kukaan ei kuollut. Jotenkin saatiin itsemme pois sieltä, ja en ymmärrä miten, mutta kun istuin kiven vieressä, metrin päähän tippui myöhemmin care package (en ollut seurannut konetta lainkaan). Laatikosta kaivetulla Grozalla sai vielä yhden duo-tiimin tiputettua kun olin jättänyt kaverini uhriksi ja kiertänyt selkään. Tässä jäi 2 tappoon ja johonkin sijalle ~8-12.

Molemmissa peleissä loppu tuli typerään "menin alueelle, ja joku muu tuli myöhässä hakemaan minusta ilmaisen tapon siitä ainoasta suunnasta jota en vartioinut", mutta itse pelit olivat niin vauhdikkaita ja koko ajan jännitettä ilmassa, ettei haitannut yhtään.

Vaikea vaan sanoa miten noita vauhdikkaampia pelejä saisi, kun en minä tästä huolimatta halua hypätä johonkin kouluun/Pecadoon/Pochinkiin, jossa aina löytyy näitä supernopeasti aseet kerääviä jotka ovat ampuneet selkään ennen kuin ehdin kissaa sanoa.
 
Viimeksi muokattu:
Erangelissa: shelter, prisonin ympäristö (joko ne talot tai mäen päälle), ruins, quarrystä psri taloryhmää keskelle päin, stalhberi (varauksella), sjooting range

Miramar: power grid, pecadon ympäristö, minas generalssin eteläpuoli, impalasta vähän alas päin, chumachera ynnä muut "pikkukylät".

Noihin tulee ite pompittua jos haluaa nopeasti päästä tappelemaan niin, että saa kuitenkin aseen noukittua ja ei yli kymmentä äijää/ryhmää tule samaan tönöön.
 
Muutaman kerran nähnyt, kun vastustaja ampuu mut itse heinikossa maaten täysin sokeana. Toki voi tuurilla ollut vedellyt sokkona, mutta välillä tuntuu, että joku on keksinyt keinon estää ruohojen piirtymisen kokonaan.
 
Mulle kävi kerran niin, että makasin ruohikossa röllipuku päällä ja joku hermanni ajoi autolla päältä. Toki tuo saattoi olla hyvää tuuriakin.
 
Laita 4x scope siihen kiinni ja tee sama.

Olisi ollut vain helpompaa. Se kamera tärisee ihan täysillä mutta kun keskittyy siihen ristikkoon niin huomaa että siinä ei juuri rekyyliä ole. Tuo kameran extra-täriseminen antaa kuvan että olisi epätarkempi. Enkä nyt kehu itseäni koska olen keskinkertainen pelaaja vaan DP:tä.
 
Joo paitsi että se SKS tai kunnon tarkkuuskivääri heittäisi porukat parhaimmillaan kanveesiin yhdestä pääosumasta. Tottakai LMG:n pitäisi tuolta matkalta heittää bipodille asetettuna porukkaa kanveesiin, jos eivät osaa edes mennä suojaan. Sä kuitenkin roiskit noihin koko lippaallisen (47 kutia) kun SKS:llä riittäisi 4-6 hyvin tähdättyä osumaa ja KARilla 2.
 
Joo paitsi että se SKS tai kunnon tarkkuuskivääri heittäisi porukat parhaimmillaan kanveesiin yhdestä pääosumasta. Tottakai LMG:n pitäisi tuolta matkalta heittää bipodille asetettuna porukkaa kanveesiin, jos eivät osaa edes mennä suojaan. Sä kuitenkin roiskit noihin koko lippaallisen (47 kutia) kun SKS:llä riittäisi 4-6 hyvin tähdättyä osumaa ja KARilla 2.

Juu no toki jos on taitoa sen verran että osuu kumpaakin päähän. Jooh mut vähän kieli poskessa tässä näitä DP-ylistyksiä heitän. Mutta siitä ei pääse mihinkään että on muuten nautinnollista laittaa se koko lipas vihu-squadiin! Seuraavana olis listalla asemoitua tien viereen ja laittaa dacia räjähtämään täysi squadi sisällään.

Edit. Parastahan tässä pelissä on että kaikilla tuntuu olevan ne omat suosikkipyssyt, kertonee siitä että on hyvin tasapainotettu aseet keskenään.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän PUBG huomattavaa parannusta on saanut aikaan netcodeen parissa kuukaudessa.

upload_2018-3-5_12-56-29.png

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mitä enempi tätä peliä pelaa, sitä enemmän harmittaa kunnollisen ampumaharjoittelutilan puute. Ja ei, heti alussa hotspottiin hyppääminen ei ole sellainen, enimmillään tosipaska korvike, jossa on liikaa randomimuuttujia ja etenkin ihan vitusti liian pitkä odottelu ennen kuin peli alkaa.
 
Joo paitsi että se SKS tai kunnon tarkkuuskivääri heittäisi porukat parhaimmillaan kanveesiin yhdestä pääosumasta. Tottakai LMG:n pitäisi tuolta matkalta heittää bipodille asetettuna porukkaa kanveesiin, jos eivät osaa edes mennä suojaan. Sä kuitenkin roiskit noihin koko lippaallisen (47 kutia) kun SKS:llä riittäisi 4-6 hyvin tähdättyä osumaa ja KARilla 2.
MORE DAKKA! Puuttuva ampumataito on parasta korvata ammuttujen kutien määrällä. Kaikkein tärkein asia aseessa on lipaskoko. Vihollisen saa paljon varmemmin hengiltä, kun losottaa 50 paukkua sen yleiseen ilmansuuntaan vs. kaksi tarkkaan tähdättyä luotia, joista vähintään toinen menee ohi, ja lataaminen kestää minuutin. Tämän vuoksi paras tarkkuuskivääri on SKS ja paras konepistooli Tommy Gun. En ole tuota DP:tä hirveästi kokeillut, mutta näyttää kyllä videon perusteella tosi lupaavalta. Olisikohan siitä snipun korvikkeeksi?
 
MORE DAKKA! Puuttuva ampumataito on parasta korvata ammuttujen kutien määrällä. Kaikkein tärkein asia aseessa on lipaskoko. Vihollisen saa paljon varmemmin hengiltä, kun losottaa 50 paukkua sen yleiseen ilmansuuntaan vs. kaksi tarkkaan tähdättyä luotia, joista vähintään toinen menee ohi, ja lataaminen kestää minuutin. Tämän vuoksi paras tarkkuuskivääri on SKS ja paras konepistooli Tommy Gun. En ole tuota DP:tä hirveästi kokeillut, mutta näyttää kyllä videon perusteella tosi lupaavalta. Olisikohan siitä snipun korvikkeeksi?

Jos ei ole mikään shroud tai aculite niin kyllähän siitä on. Jos saa napsittua niitä Kar98 headshotteja liikkeessä oleviin vihuihin muutenkin niin sitten ei. Tuli tuossa muuten juuri verrattua M249:iä DP:een ja mielestäni DP:ssä on paljon hallittavampi rekyyli ja spray pattern pronessa kuin M249:ssä. Vaikka tuo käyttää 7.62:sta.
 
DP:tä on tullut käytettyä harvoin ja silloin minua on hämännyt juuri tuo kameran heiluminen, vaikka tähtäin ei tosiaan näytä paljoa liikkuvan. Harmi ettei siihen käy 8x kuten ei M16:stakaan. Nykyään suosikkiase on Scar-L koska saan sen sarjan pidettyä paremmin hallinnassa kun M4:n. Viime viikkoina on tullut myös ammuttua enemmän kertalaukauksia ja M16 on noussut toiseksi suosikiksi nopean luodin ja olemattoman bullet dropin takia. Vielä kun saisi vähän otetta AKM:stä, ei sillä tehokkuudella paljoa tee jos luodit menevät huti kertalaukauksillakin.

Mitä enempi tätä peliä pelaa, sitä enemmän harmittaa kunnollisen ampumaharjoittelutilan puute. Ja ei, heti alussa hotspottiin hyppääminen ei ole sellainen, enimmillään tosipaska korvike, jossa on liikaa randomimuuttujia ja etenkin ihan vitusti liian pitkä odottelu ennen kuin peli alkaa.
Sama täällä, ja nyt kun aloitusalueelta on poistettu aseet voi aloittelijoilla olla ihan oikeita ongelmia niiden käyttäytymisen oppimisen kanssa.

Battle Royale Trainer (4.99€)
Battle Royale Trainer on Steam
Ostin tuon kuukausi sitten pelkästään sarjojen ampumisen opetteluun, mutta jouduin palauttamaan kun rynkkyjen rekyylit eivät tuntuneet pitävän paikkaansa ollenkaan. Snipereiden ja liikkuvien kohteiden harjoitteluun tuo varmaan toimii silti hyvin. Toivottavasti päivittelevät tuota ahkerasti, mutta ainakin Steamin forumin mukaan rekyylit ovat vieläkin vain "sinnepäin."
 
Eikai tuolla ole pubgin kanssa mitään tekemistä?
Vähän sinnepäin kopioitu menu ja ui? Vai enkö nyt ymmärrä jotain?
 
Eikai tuolla ole pubgin kanssa mitään tekemistä?
Vähän sinnepäin kopioitu menu ja ui? Vai enkö nyt ymmärrä jotain?

Ymmärsit ihan täysin oikein, mutta juuri niinhän @Jumi antoikin ymmärtää. Kyseessä on siis sinnepäin kopioitu harjoittelumode-pelitekele, joka ihan selvästi yrittää täyttää PUBGin jättämää aukkoa kunnon harjoittelutilasta. Epäilemättä 99% tuon ostajista ostaa sen juuri siksi, että haluaa tulla paremmaksi nimenomaan PUBGissa. Tässä ei kuitenkaan ole onnistuttu ja esimerkiksi rekyylit eivät tuntuneet pitävän paikkaansa ollenkaan PUBGiin verrattuna. Tämä toisaalta tuskin ketään yllättää?

Itse jättäisin ostamatta jo ihan kuvauksen perusteella.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 734
Viestejä
5 049 748
Jäsenet
80 976
Uusin jäsen
Fr0sti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom