Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Yeah. Kun rupesin miettimään noita skenaarioita ja miten tuota lasketaan, niin nyrkkisääntöä pikemmin etsin.
Tuolla mennään, thanks!
 
Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).

Tom Gorenkin kannattanee pelaa jenkkiservuilla: pieni ylimääräinen viive (tai mistäs me tiedetään pingejä edes europannuille) ei tunnu missään, kun kaikki muu on niin paljon sulavampaa. Omatkaan kudit eivät katoa matkalla serverille, niin sarjat ovat sarjoja eikä laukaus laukauksia myös killcameissa.
 
Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.

upload_2018-1-16_18-52-9.png


Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.
 
En lähtisi vaihtamaan alaspäin, ainakaan kolmosen kypärästä, kun se suojaa sillä yhdelläkin pisteellä mm. Karilta. Ja jos joku laskee tarkan sarjan otsaan, niin henki lähtenee joka tapauksessa.
 
Melkosta katseltavaa. Itse joutuu death camista enimmäkseen katsomaan mistä ammuttiin ja sisätilanteissa osumasektori on viisinkertanen hahmojen kokoon nähden... :)

Nyt tätä lukiessa aukesi jaa että jostain näkee tavaroiden kunnon. Näin alussa ihmetellyt lähinnä kuinka kaunis maisema eri kentissä on.
 
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.

upload_2018-1-16_18-52-9.png


Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.

Videoita löytyy tubesta kaikkine laskuineen millon on parasta vaihtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Laittaisko joku io discordiin kutsua, kiitos! Ei nuo vanhat kutsut pelitä enää..

edit. Eikun tuoltahan se löytyikin :vihellys:
 
Viimeksi muokattu:
Mistä näitä kiinalaisia sikiää? Tänään tulin pari kertaa kakkoseksi ja molemmilla kerroilla joku lapingcheng tai xenchong tappoi mut selkeillä koodeilla...
 
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
 
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice
 
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
 
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.


Itse en ole aivan noin tarkkaan jaksanut mittailla mutta bf2:sta lähtien olen säätänyt erikseen nuo akselit hiiren ajureista. En edes muista mistä lähti ajatus. Eipä sillä nyt varmaan kenellekkään suurempaa merkitystä ole, kyse on vain siitä miten kukin on tottunut hiirtä liikuttaa. Joskus harvemmin kun kaveri kaljoitellessa haluaa jotain fps:ää kokeilla niin onhan tuo hauska katsoa kun ei oikein osu. Mihinkään.

edit. Eli siis kyse on vain siitä mihin se oma käsi tottuu. Ei sillä miun mielestä sen suurempaa merkitystä ole.
 
Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
 
Hakkereiden määrä on kyllä räjähtänyt nyt 1.0:n jälkeen. NA:lla varsinkin. Yksi kaveriporukka haluaa pelata pääosin TPP:tä, niin siellä varsinkin tulee melkein joka toisessa pelissä vähintään yksi hakkeri vastaan. Suuri osa on kyllä "vain" norecoil kavereita, sen saa kai aikaan pelkällä hiirimacroillakin. Mutta toki silti huijausta ja aika turhauttavaa, kun kaveri ampuu AKM:llä sarjatulella 500m päästä täydestä helasta kuoliaaksi.
 
Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
Pudota inventorystä jotain isompaa, esim pari täyttä stackia luoteja, pura aseen lisärit inventoryyn, uus ase, kamat takas kii ja sit tiputetut kamat maasta. Voi olla vähä nopeempaa.
 
Toki kannattaa yrittää pitää se tavaramääräkin kurissa niin mahtuu tarpeen tullen romua reppuunkin. Ite oon huomannu että jos aseistuksena on karri ja vaikka m416, niin ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.
 
Pieni pätsi pistetty tulille.

Client Optimization
  • Reduced lowered performance issue when many players were in the same area
Bug Fixes
  • Fixed the issue where character movement was instantly stopped and adjusted
  • Fixed the issue where character movement seemed unusual during the replay

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vähän puolierikoisia viiveitä pelissä. :bored:
Esim. hipfire ja ADS on täysin eriliaset viiveet?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.

Itellä jos KAR käytössä niin max 100 kutia siinä, 5.56 koitan pitää max 200. Noinkaan paljon kumpiakaan usein ei tule tarvittua mut otan silti varuiksi. Oon koko tän pelin historian ajan pelannu niin et kerään joku 7 first aidia ja sit mul on vaan 5 bandagea, harvemmin otan ees kymmentä. :D Toimii ihan hyvin, joku 170 kanaa tullu.
 
Otappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Sain jo kerran bannit kun postasin tänne videon youtubesta. Huvittavaa noissa on et jengi maksaa rahaa noista :D Ja ei ole vaikea kuvitella kiinalaisessa kulttuurissa pelissä koodaamisen olevan aivan normaalia toimintaa. Tälläistä nettipelaaminen on aina ollut tietokoneella. Parhaista näyttelijöistä et pysty sanomaan että huijaavat.
Onko replay päällä? Sieltä ainaki selvä hack näkyy
Wall hack on ehkä hyödyllisin hackki ja ihan kuuluisat striimaajatkin on noita käyttäneet jäämättä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.

Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.

Onko tää miten 100% varma testi, ootko ottanu esim jonku fovin huomioon jne?
Jos tää on totta ni vois selittää miten pubg:in senssi tuntuu kauheelta paskalta ihan miten vaan sitä kokeilee säätää sopivaks.
Hyvä löytö myös jos totta.
 
@BOT toi karmeihin osuminen on varmaan ominaisuus. Jos esim jossain scarrissa tms on punapistetähtäin niin se punapiste on arviolta 4-5cm korkeemmalla kuin piippu. Jos siis tähtäät punapiste tai miksei raudatkin just karmin yli niin piippu ei oo viel yli.

Poraamisen tää peli kaipais kyl
 
Tosta horisontaalisen ja vertikaalisen senssin eroavaisuudesta on aiemminkin ollut puhetta, ainakin redditissä. Komppaa täysin tuota @herccu huomiota.
 
Pitääpä kokeilla tuota 0.7 suhdetta logitechin softasta. Olen kyllä tottunut tähän nykyiseen jokseenkin mutta ei se edelleenkään täydelliseltä tunnu.
 
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?
x: 800 dpi
y: 1360 dpi?
 
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?

Joko
X:560 Y:800
tai
X:800 Y:1142,85... (tai vaikka se 700 ja 1000)

näin mun logiikan mukaan

X siis vaaka ja Y pysty jos se oli vielä epäselvä tai ilmaistu logitechin softassa jotenkin toisin
 
Mistä saat tuon 1142?

800/0,7. Eli 800 on 70% tuosta luvusta. Ehkä helpompi laittaa toi 700/1000 ja säätää vähän pelin senssiä tarvittaessa. E: tekisin varmaankin niin että pitäisin tuon X-akselin DPI:n samana niin periaatteessa senssiä ei välttämättä kannata muuttaa. Tai ainakin lähellä sitä mitä se on. Mielenkiinnosta mistä sait oman lukusi :D
 
800/0,7. Eli 800 on 70% tuosta luvusta. Ehkä helpompi laittaa toi 700/1000 ja säätää vähän pelin senssiä tarvittaessa.
Ok, kokeilen eka tolla 800 ja 1142 kun kuitenkin on aika tottunut tuohon pubg perus senssiin mut joku siinä on aina ollut ongelmana (todennäköisesti tämä hitaampi vertical senssi)
 
Eikö se X-akseli oli tavallaan "kohdallaan", eli sen pitää samana kuin senssi yleensä. Sitä Y:tä pitää sitten nostaa kompensoimaan sen "hitautta".
Eikö se probleema pelin senssissä toi ollut, että Y on hitaampi.
 
Eikö se X-akseli oli tavallaan "kohdallaan", eli sen pitää samana kuin senssi yleensä. Sitä Y:tä pitää sitten nostaa kompensoimaan sen "hitautta".
Eikö se probleema pelin senssissä toi ollut, että Y on hitaampi.

Juuri näin. Sillä tavalla pitäisi pysyä sama nopeus vaaka-akselilla eikä tarvitse muuttaa senssiä pelissä. Jos siis senssi on ollut 800 niin sitten nostaa Y-akselin siihen 1142 (tai pyöristää lähimpään) Toki jos laskee X:än 700:aan ja nostaa Y:n 1000:een niin ei pitäs paljon eroa tulla.
 
Voi pojat näiden autojen kassa pitää olla kyllä kärppänä. Hyvä rundi menossa on silut snipuissa ja kaikkee, nii pistän auton parkkiin käsijarru käännöksellä ja hyppään ulos autosta niin kuolen ja teksissä lukee "ajoit itsesi yli":cigar2:. En tiiä kaippa se auto vielä millin liikkui mutta aika heikot on nilkat kaverilla:rofl::rofl:. No eiku uutta matoa onkeen.
 
Onko tää miten 100% varma testi, ootko ottanu esim jonku fovin huomioon jne?
Juu en mene varmaksi sanomaan, mutta kyllähän sen paljaalla silmälläkin huomaa, ettei nuo ole samat. Ja paljon luonnolisemmalta tuntuu tähtäily ja rekyylin hallinta nyt kun y-akselia herkisti. Järkeilin, ettei fovin vääristymää tarvi ottaa huomioon, kun käytetään ruudun keskipistettä mitatessa. Olin muuten pronessa, kun sitä laatikkoa tähtäilin. Oli kyllä sen verran lyhyet tähtäimen liikkeet, etten usko tuon vaikuttaneen.

Logitechin softa muuten antaa asettaa dpin vain 50:n välein. Muuten olisin kyllä itsekin pitänyt x-akselin dpin samana.

E: Uuden pubgin senssin saa tuon muutoksen perusteella laskettua, esim. jos x-akselin dpi kasvoi kaksinkertaiseksi, niin pubgin senssi pitäisi tiputtaa puoleen. Olettaen siis että se pelin säädin käyttäytyy lineaarisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice

Kuten @laquel laittoi, niin kannattaa se replay laittaa päälle, siitä näkee hyvin miten se tappo tuli niin ei tarvitse spekuloida.

Pieni pätsi pistetty tulille.

Client Optimization
  • Reduced lowered performance issue when many players were in the same area

Tämä on hyvä, koska tuo aiempi "korjaus" vähensi mielestäni hieman liikaa muiden varjojen näkyvyyttä alussa, kun saattoi välillä tulla vähän yllätyksenä siinä 50 m korkeudessa kuinka v*tun paljon varjoja täällä nyt sitten oikeasti onkaan. :)
 
Juu en mene varmaksi sanomaan, mutta kyllähän sen paljaalla silmälläkin huomaa, ettei nuo ole samat. Ja paljon luonnolisemmalta tuntuu tähtäily ja rekyylin hallinta nyt kun y-akselia herkisti. Järkeilin, ettei fovin vääristymää tarvi ottaa huomioon, kun käytetään ruudun keskipistettä mitatessa. Olin muuten pronessa, kun sitä laatikkoa tähtäilin. Oli kyllä sen verran lyhyet tähtäimen liikkeet, etten usko tuon vaikuttaneen.

Logitechin softa muuten antaa asettaa dpin vain 50:n välein. Muuten olisin kyllä itsekin pitänyt x-akselin dpin samana.

E: Uuden pubgin senssin saa tuon muutoksen perusteella laskettua, esim. jos x-akselin dpi kasvoi kaksinkertaiseksi, niin pubgin senssi pitäisi tiputtaa puoleen. Olettaen siis että se pelin säädin käyttäytyy lineaarisesti.

Eipä se nyt varmaan muutenkaan ole alle 50:stä DPI:stä kiinni kun mittauksissa on kuitenki vähän virhemarginaalia. No aattelin kuitenki pudottaa x-akselin nykyisestä 1500:sta 1400:aan ja sitten Y: menee mukavasti tasan 2000:een. Senssi on nyt pelissä muistaakseni 4 niin katotaan sitten tarviiko säätää.
 
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.

Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen :happy:
 
Hyvä näin, hyvä että kuitenkin oikeasti tutkivat ja huomasivat että false positivea puskee.
 
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.

Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen :happy:

Tarkoitatko tätä kuvan ohjelmaa? https://i.imgur.com/POZVXQj.jpg
On nimittäin itselläkin käytössä ja pitänee poistaa jos tuosta ne bännit voi tulla. Vielä ei ole ainakaan tullut.
 
Tarkoitatko tätä kuvan ohjelmaa? https://i.imgur.com/POZVXQj.jpg
On nimittäin itselläkin käytössä ja pitänee poistaa jos tuosta ne bännit voi tulla. Vielä ei ole ainakaan tullut.
Ei vaan erillinen epävirallinen ohjelma SBZ Switcher: SBZ Switcher
Tuo on siis luotu helpottamaan kuunteluprofiilien ym. vaihtamista. Ja erityisesti pidin siitä, että pystyi näppäinkomennolla vaihtamaan kaiuttimilta kuulokkeille niin, että äänenvoimakkuus automaattisesti laski haluamalleni tasolle. Ei vahingossa unohtunut volat täysille kun laitto luurit päähän. Kaikin puolin kätevä ohjelma tuon Soundblasterin oman softan rinnalle, mutta harmi kun ei uskalla enää käyttää.
 
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.

Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen :happy:

Varmasti niitä ohilaukauksia on just tommosten takia mut jos katsoo vähänkään reddittiin niin kyllä siellä aika paljon oikeita koodareita on.
 
Eipä se nyt varmaan muutenkaan ole alle 50:stä DPI:stä kiinni kun mittauksissa on kuitenki vähän virhemarginaalia. No aattelin kuitenki pudottaa x-akselin nykyisestä 1500:sta 1400:aan ja sitten Y: menee mukavasti tasan 2000:een. Senssi on nyt pelissä muistaakseni 4 niin katotaan sitten tarviiko säätää.

Mistäs tuon x ja y dpi:n muuten saa?
Omassa versiossa tuota näköjään ei ole, työpaikan logitechissa oli.
Näköjään ei ole tommosta ominaisuutta näissä uusissa logitecheissa.

Noh tein itekki nyt vähän omaa epätieteellistä testausta niin en kyllä saanut mitenkään näkviin että olisi eri senssi.
Se kyllä tuntuu että senssi olisi pienempi kun hiirtä liikuttaa ylös ja alas vähä niinku joka pelissä.
Mutta kun sormimitalla about kokeilin mittailla niin kyllä se aika sama oli vaaka ja pysty suunnassa.
Mut tämä tosiaan tämmösellä ihan sormimittailulla hiirimatosta ja näytöstä jne.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvin tuntuu PUBG toimivan nykyisin, ei enää tökkimis ongelmia, niin kuin ennen 1.0 oli.

3840x2160
FPS FOV: 103
Scale: 100
AA: Ultra
PP: High
Shadows: Medium
Textures: Ultra
Effects: Ultra
Foliage: Very Low
View Distance: Ultra

Tuollaisen asetus combinaation löytänyt ja FPS pysyy 66-70 tienoilla. FPS on gäpätty asetustiedostosta 70:een. Suurimman osan hakkaa rajoitinta vasten.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Siinä ainakin yksi, en tähän hätään muuta löytänyt replay historiasta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 812
Viestejä
5 052 459
Jäsenet
80 985
Uusin jäsen
davids

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom