Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Juu, noin se menee.Oiskohan mennyt niin, että panssari vähentää ja absorboi tietyn prosenttiosuuden lämästä. Sadan pinnan laakista melonikypärä imee 33 ja ukko 67 (plus pärstäkertoimet).
Juu, noin se menee.
Tarkemmat arvot tossa, eli prosentit on lämä mitä ukko ottaa. Alla sitten durabilityt. Täällä koko taulukko.
![]()
Mietin vain sitä miten ne menee rikki.
Eli tavallaan missä kohtaa ehkä kannattaa vaihtaa. Koska aina 1 durability pisteeseen asti toi lämän vähennys on yhtä iso.
Uutta videota! Feedbackki taas tervetullutta!
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRiceOtappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Kiitos!Helvetin asiallista toimintaa!!!!!!
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.
Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice
Pudota inventorystä jotain isompaa, esim pari täyttä stackia luoteja, pura aseen lisärit inventoryyn, uus ase, kamat takas kii ja sit tiputetut kamat maasta. Voi olla vähä nopeempaa.Onko tuohon aseen purkamiseen mitään nopeata keinoa?
Eli jos haluaa vaihtaa asetta, niin oon maahan tiputellut lisärit ja siitä noukkinu kun yleensä ne ei mahdu reppuun.
ei mun kannata raahata 200+ kpl 7.62 mukana. Bandageja myös helposti kertyy liikaa mukaan, 4 first aidia ja 25 bandagea on vähän overkill jo.
Sain jo kerran bannit kun postasin tänne videon youtubesta. Huvittavaa noissa on et jengi maksaa rahaa noistaOtappa vähän videota talteen niistö selvistä koodeista, kiinnostaisi katella. Itelle ei oo kuin pari epäilyttävää tullut vastaan, tosin ei oo kyllä liiemmin näkyny linglonggejakaan
Wall hack on ehkä hyödyllisin hackki ja ihan kuuluisat striimaajatkin on noita käyttäneet jäämättä kiinni.Onko replay päällä? Sieltä ainaki selvä hack näkyy
Teinpäs tuossa vähän tutkimusta hiiren liikkeistä, ja keskiarvo x- ja y-akselin senssien (varmaan väärä termi tässä kohtaa) suhteesta oli aika tasan 0,7. Eli hiirtä pitää liikuttaa vaakasuunnassa 70% siitä mitä pystysuunnassa, jotta tähtäin liikkuu yhtä pitkän matkan pystyyn ja sivulle. Logitechilla ainakin pystyy softasta säätämään x- ja y-akselin dpi:t erikseen, pelaillut nyt muutaman pelin x-700 ja y-1000 -dpi:llä (pelistä general sensitivityä muutettu saman verran vastakkaiseen suuntaan kuin tuo x-akselin dpi:n prosentuaalinen muutos alkuperäisestä dpi:stä, tiedä sitten, miten lineaarinen tuo pelin oma herkkyydensäätö on) ja tuntuu kyllä huomattavasti paremmalta omaan käteen.
Toki jos on pelannut pitemmän aikaa pelkkää pubgia, niin todennäköisesti uponnut jo lihasmuistiin tuo epäsuhta, eikä kannata turhan päiten mennä säätämään. Itsellä kyllä tökkii, kun enemmän tulee muita räiskintöjä pelattua.
Mittasin siten, että jätin kahden samankorkuisen hiirimaton väliin naftin viivoittimenlevyisen raon, viritin hiiren (sensorin) raon päälle paikalleen liimapuristimella ja liikuttelin hiirimattoa inauksen verran ohuempaa viivoitinta edes takasin sensorin alla. Koitin myös saada sensorin kursorin liikkeen perusteella mahdollisimman hyvin linjaan (tai suoraan kulmaan vaakaherkkyyttä mitatessa) viivoittimen liikkeen suhteen. Sitten toisella hiirellä ohjaten etsin pelistä kuution mallisen laatikon ja mittailin, paljonko viivoitinta pitää liikuttaa, jotta tähtäin liikkuu yhden laatikon särmän verran pystyyn tai sivulle. Laskin sitten matkojen keskiarvojen (millin parin heittoja suuntaan ja toiseen, kun mittalaitteisto tosiaan viivoitin ja oma silmä) suhteen, ja lopputulos oli ~0,698.
Eli mitkä numerot tohon logitechiin pitäis laittaa jos mulla nyt normi on 800 dpi?
Joko
X:560 Y:800
tai
X:800 Y:1142,85... (tai vaikka se 700 ja 1000)
näin mun logiikan mukaan
X siis vaaka ja Y pysty jos se oli vielä epäselvä tai ilmaistu logitechin softassa jotenkin toisin
Mistä saat tuon 1142?
Ok, kokeilen eka tolla 800 ja 1142 kun kuitenkin on aika tottunut tuohon pubg perus senssiin mut joku siinä on aina ollut ongelmana (todennäköisesti tämä hitaampi vertical senssi)800/0,7. Eli 800 on 70% tuosta luvusta. Ehkä helpompi laittaa toi 700/1000 ja säätää vähän pelin senssiä tarvittaessa.
Eikö se X-akseli oli tavallaan "kohdallaan", eli sen pitää samana kuin senssi yleensä. Sitä Y:tä pitää sitten nostaa kompensoimaan sen "hitautta".
Eikö se probleema pelin senssissä toi ollut, että Y on hitaampi.
. En tiiä kaippa se auto vielä millin liikkui mutta aika heikot on nilkat kaverillaJuu en mene varmaksi sanomaan, mutta kyllähän sen paljaalla silmälläkin huomaa, ettei nuo ole samat. Ja paljon luonnolisemmalta tuntuu tähtäily ja rekyylin hallinta nyt kun y-akselia herkisti. Järkeilin, ettei fovin vääristymää tarvi ottaa huomioon, kun käytetään ruudun keskipistettä mitatessa. Olin muuten pronessa, kun sitä laatikkoa tähtäilin. Oli kyllä sen verran lyhyet tähtäimen liikkeet, etten usko tuon vaikuttaneen.Onko tää miten 100% varma testi, ootko ottanu esim jonku fovin huomioon jne?
Seuraavaksi otan kyllä videolle. Eli siis näiden riisiviljelijöiden tähtäin vaan yhtäkkiä teleporttaa suoraan pelaajaan. NotHacksJustSomeRice
Pieni pätsi pistetty tulille.
Client Optimization
- Reduced lowered performance issue when many players were in the same area
Juu en mene varmaksi sanomaan, mutta kyllähän sen paljaalla silmälläkin huomaa, ettei nuo ole samat. Ja paljon luonnolisemmalta tuntuu tähtäily ja rekyylin hallinta nyt kun y-akselia herkisti. Järkeilin, ettei fovin vääristymää tarvi ottaa huomioon, kun käytetään ruudun keskipistettä mitatessa. Olin muuten pronessa, kun sitä laatikkoa tähtäilin. Oli kyllä sen verran lyhyet tähtäimen liikkeet, etten usko tuon vaikuttaneen.
Logitechin softa muuten antaa asettaa dpin vain 50:n välein. Muuten olisin kyllä itsekin pitänyt x-akselin dpin samana.
E: Uuden pubgin senssin saa tuon muutoksen perusteella laskettua, esim. jos x-akselin dpi kasvoi kaksinkertaiseksi, niin pubgin senssi pitäisi tiputtaa puoleen. Olettaen siis että se pelin säädin käyttäytyy lineaarisesti.

Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.
Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen![]()
Ei vaan erillinen epävirallinen ohjelma SBZ Switcher: SBZ SwitcherTarkoitatko tätä kuvan ohjelmaa? https://i.imgur.com/POZVXQj.jpg
On nimittäin itselläkin käytössä ja pitänee poistaa jos tuosta ne bännit voi tulla. Vielä ei ole ainakaan tullut.
Aikaisemmin kerroin, kuinka sain ikibannit peliin tuntemattomasta syystä ja sain vastauksen kyselyyni, tyylin "No can do -olet huijari, se näkyy meidän datassa." Tänään kuitenkin käynnistin Steamin ja bannit oli peruttu. Redditin keskusteluun aiheesta oli vastannut ilmeisesti joku tekijätiimiin kuuluva, jolle muiden ihmisten tapaan laitoin yksityisviestillä tarkempia tietoja ja vajaa viikko myöhemmin bannit peruttiin. Minä ja muut bannatut veikkasimme syyksi SBZ Switcher -ohjelmaa, jota siis käytetään Soundblaster Z -äänikortin kanssa vaihtamaan esim. kuulokkeiden ja kaiuttimien välillä helposti. Ohjelma on AutoHotKey -scriptattu ja myöhemmin huomasin, että siellähän on asetuskohta "Evade blacklisted processes", jossa luki, että jotkin PunkBusteria käyttävät pelit voivat tulkita ohjelman huijaukseksi ja seurauksena saattaa olla bannit. Nämä meikäläisen bannit pistää miettimään kuinka moni tuosta niiden mainostamasta 1,5 miljoonasta bannista on ns. ohilaukauksia.
Eli varoitus tuosta softasta tai AutoHotKeystä, vaikkei sillä tekisi mitään peliin liittyvää. No poistin koko softan koneelta varmuuden vuoksi ja jatkan pelailua parin viikon jäähyn jälkeen![]()
Eipä se nyt varmaan muutenkaan ole alle 50:stä DPI:stä kiinni kun mittauksissa on kuitenki vähän virhemarginaalia. No aattelin kuitenki pudottaa x-akselin nykyisestä 1500:sta 1400:aan ja sitten Y: menee mukavasti tasan 2000:een. Senssi on nyt pelissä muistaakseni 4 niin katotaan sitten tarviiko säätää.
Siinä ainakin yksi, en tähän hätään muuta löytänyt replay historiasta.
En myöskään näe.Missaanko mä jotain vai miksen mä näe 100% varmuudella häksejä tässä?
Mistä lähtien tässä pelissä on ollut aim assist?En myöskään näe.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.