Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Mukava lopetus duo pelille jossa 7 tappoa alla :)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Taustamusiikiksi vahva suositus, ei jaksanu editoida
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Aseista ei ole oikein muuta valittamista kuin haulikkojen satunnaisuus. En ole käyttänyt niitä tammikuun jälkeen kun pääsin ampumaan pumppuhaulikolla 3 kertaa liikkumatonta vihua selkään 5 metrin päästä ja kuolin AKM:n sarjaan. Aikaa tuohon kolmeen laukaukseen meni alle 5 sekuntia ja sehän on erittäin pitkä aika tuolta etäisyydeltä. Kill camin mukaan ensimmäinen laukaus teki 10% damagea, toinen 50% ja viimeinen 20%! Olisin tarvinnut 4 laukausta pumppuhaulikolla vieressä istuvaan viholliseen! Ei näin isosta RNG:stä voi mitenkään pitää. Harmi että olin niin raivoissani etten ottanut kuolemaan videolle, sillä todellakin osuin jokaisella laukauksella ja tähtäin oli liikkumattoman vihun päällä.
 
Aseista ei ole oikein muuta valittamista kuin haulikkojen satunnaisuus. En ole käyttänyt niitä tammikuun jälkeen kun pääsin ampumaan pumppuhaulikolla 3 kertaa liikkumatonta vihua selkään 5 metrin päästä ja kuolin AKM:n sarjaan. Aikaa tuohon kolmeen laukaukseen meni alle 5 sekuntia ja sehän on erittäin pitkä aika tuolta etäisyydeltä. Kill camin mukaan ensimmäinen laukaus teki 10% damagea, toinen 50% ja viimeinen 20%! Olisin tarvinnut 4 laukausta pumppuhaulikolla vieressä istuvaan viholliseen! Ei näin isosta RNG:stä voi mitenkään pitää. Harmi että olin niin raivoissani etten ottanut kuolemaan videolle, sillä todellakin osuin jokaisella laukauksella ja tähtäin oli liikkumattoman vihun päällä.

Juuh itsekin tullut ammuttua pumppuhaulikolla 2 metrin päästä päähän niin että veri lentää ja vihulla ei mitään kypärää mutta silti pysyy pystyssä. Kaksipiippuinen sitten onkin täysin eri asia, todella kova pyssy varsinkin alkurähinöissä.
 
Haulikoita käytettäessä tärkeintä on muistaa, ettei haulikoita käytetä. Pelin ylivoimaisesti epäluotettavin ase.
 
Joo haulikko käteen lähinnä alussa jos pakko on. Microuzi tai vectori paljon parempia tollasiin spray and pray setteihin metrin päästä :dead:
 
Haulikolla pitäisi tähdätä, niin kudit menisi sinne mihin tähtää. Ainut vaan, että haulikolla tähtääminen lagaa aika pahasti vrt muut aseet, eikä sitä alussa kerkeä edes oikein tähtäilemään.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Meinas tulla kiire alueelle, onneks tieltä löytyi toinen pakoauto. Pitää alkaa suhtautuun pienellä varauksella näihin buggyihin jatkossa. :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Noniin, nyt se ensimmäinen voitto tuli duossa! 28 pelituntia takana. Kun saa vielä voiton soolossa, voikin lopettaa koko pelin, kun ei ole mitään saavutettavaa.
 
Noniin, nyt se ensimmäinen voitto tuli duossa! 28 pelituntia takana. Kun saa vielä voiton soolossa, voikin lopettaa koko pelin, kun ei ole mitään saavutettavaa.

Miten niin, siitähän se vasta alkaa ;) Sitten vielä 10 tapon soolo dinner, 20 tapon soolo dinneri, solo squad dinneri ja vaikka mitä
 
Ei ole saavutettavaa? :D
Avaa kaikki achievementit ;)

Turhia juttujahan nämä achievementit on, mutta tämä napostelisi enemmän, jos kyseessä olisi pleikkarin trophyt.

Kuinka paikkaansapitäviä nuo leaderboardsit ja ratingsit ym. on, nimittäin olisin niiden mukaan FPP Solo EU:ssa Top 0.39% joukossa?
 
Kuinka paikkaansapitäviä nuo leaderboardsit ja ratingsit ym. on, nimittäin olisin niiden mukaan FPP Solo EU:ssa Top 0.39% joukossa?

Ihan paikkaansapitäviä nuo on, ei vaan heti matsin jälkeen päivity. Miettii että viimekuussa peliä myyty (yhteensä) 30 miljoonaa kipaletta, jos oot 0.39% niin oot öbaut 117 000.
Tuo taas ei oo niin vaikee saavuttaa siinä ratingissa, kun se tuntuu nousevan enemmän sijoituksen mukaan (?) kuin minkään muun. Ja sijoitusta on taas tosi helppo saada juuri mainitsemallasi pasifistityylillä.

Tästä tuli mieleeni, miksei voida enää mainita ihan numeroissa kuinka mones on listoilla? Ihan aluks se oli niin että oot esim #93993, sit ne vaihto sen tähän %, sit taas tuo eka nyt ollaan taas näissä prosenteissa? Ei sillä rankingilla mitään kovin suurta merkitystä oo, mut on se ihan hauska välil kattoo et miten se laskee parin huonon squadipelin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Joo muistaakseni TOP10 pääseminen nollalla tapolla nostaa enemmän ratingiä kuin tyyliin koululta 10 tappoa mutta kuolee sitten alkuun. Alkuun pelasin itsekin pelkkää sijoitusta mutta nykyään varsinkin soolossa pelaan aika aggressiivisesti ja hypin johonkin mähinäpaikkaan. Vaikkaa pääsis vaan neljäsosassa peleistä hengissä alun yli niin se on silti hauskempaa kuin se 20 minuutin nyylääminen jossain peräkylässä ja jos sattuu pääsemään TOP20 niin voi alkaa vähän jo miettimään sitä sijoitustakin :D
 
Ihan paikkaansapitäviä nuo on, ei vaan heti matsin jälkeen päivity. Miettii että viimekuussa peliä myyty 30 miljoonaa kipaletta, jos oot 0.39% niin oot öbaut 117 000.
Tuo taas ei oo niin vaikee saavuttaa siinä ratingissa, kun se tuntuu nousevan enemmän sijoituksen mukaan (?) kuin minkään muun. Ja sijoitusta on taas tosi helppo saada juuri mainitsemallasi pasifistityylillä.

Tuo prosenttiosuus näyttää kyllä hienommalta kuin sija 117000. Tämänhän voi laittaa jo CV:hen.
 
Hieman sivuten, achievementit tuntuvat olevan useimmiten tapa tekohengittää pelaajia pelaamaan, ketä ei enää itse peli kiinnosta. Ehkä hieman sama asia @Kaatis22 kanssa, peli ei erityisemmin kiinnosta enää?
 
Mulla kans samat fiilikset, alkaa vituttaa aina yhä enemmän ja enemmän kaikki ongelmat mitä tässä on vielä vuodenkin jälkeen...
Muutenkin ihmetyttää, miten tätä voi olla muka niin saatanan vaikee tehdä paremmaks? Just jos laskee päässään nopeesti ton 30 miljoonaa peliä myyty. Jos laskis että jokainen pelaaja ostanut sen tolla 30€ (mitä ei tietenkään ole), ois peli tehnyt pelkästään noissa jo 900 000 000€. Jos kaikki olis ostanut 20€ mitä useimmat sivut nykyään tota myy, niin peli tehnyt jo 600 000 000€.

Fortnite ottaa, tai on tainnut jo vähän ottaa ainakin Twitchin puolella, vallan näistä peleistä. Ja ihan oikeutetusti kun meno on tämmöstä. Viimeisin hyvä uudistus oli tuo scope, ja sitä ennen en edes muista millon viimeks tuli oikeesti jotain hyvää. Joskus 9 kuukautta sitten tuli videota esille takedown-animaatioista, ja että ne tulee "very soon". No ei vieläkään oo näkynyt? Puhutaan vaan kuinka koitetaan saada peliä paremmin pyörimään samalla kun valitellaan 8 kertaa viikossa Twitterissä että servut ei nyt toimi ihan kympillä... :D
 
Varmasti osalla alkaa puuduttamaan jo. Omistajia onneksi niin roimasti, että pelin pelaajamäärät yleisesti ei ole juuri muuttuneet jos sivuutetaan ne 1.0 julkaisun reilun 3 miljoonaan lukemat. Siitä on tasaannuttu n. 2.5M concurrent users.

Sanoisin että jos peliin on upottanut jo toista sataa tuntia, niin ihan hyvin se on huomioiden että pitkään oli vain yksi kartta. Onhan kahdellakin kartalla melkosen kapea pelin sisältö. :D Toista sataa tuntia tuntuu olevan vielä se alapää ainakin tämän ketjun lukijoiden keskuudessa.
Nyt on toki kaksi karttaa, ja kaksi lisää on tulossa. Sitten toki uudet pelimoodit myös suunnitelmissa.

Sillä vaan että ei se väärin ole jos alkaa meno jo puuduttaa. Breikkiä kehiin ja tulee katsomaan muutaman kuukauden päästä mikä meno. Oletettavasti ainakin yksi kartta lisää, ja toivottavasti muutenkin viilattu. :tup:
 
Noh kolmas kartta tulossa. Siinä missä Fortnite panostaa päivittäisiin edes jonkinlaiseen progressioon ja limited time modeihin niin PUBGissa pukkaa lisää karttoja.

Molempi toki parempi ja olisi hienoa jos PUBGiinkin tulisi erilaisia limited time spesiaaleja.
 
Kiinnostus PUBGiin menee kausittain. Aluksi kun syksyllä pelin ostin tuli sitä tahkottua hullunlailla kun itselleni ihan uusi pelimuoto tämä battle royal. Sitten alkoi pugit vituttaa niin, että menin ajelemaan simuja pitemmäksi aikaa. Taas hetki tuli alkuvuodesta pelattua mutta pelin jatkuva tökkiminen ja microstutterointi vei CS:GOn sulavaan meininkiin pariksi kuukaudeksi. Nyt tuli taas mitta täyteen ryssiä (vaikka on prime yms.) ja PUBGikin toimii kivuttomasti. Dinnereitä haettu soolosta, duosta ja squadista ja hyvältä tuntuu taas.

Nykyisin on oikein mukavaa välillä pelata rauhassa sooloja kun muuten tulee porukalla niin paljon pelailtua. On omaa rauhaa suunnitella sneakkaamisia tai räyhätä alusta asti eikä tartte miettiä toisten haluja sijoituksen suhteen. Lisäksi on kiva tappaa porukkaa suoraan sen ainiaisen knockaamisen sijaan.

Aika paljon tullut huomattua miten huonosti osa pelaajista käyttää ääniä apunaan tai on vain huonot kuulokkeet/asetukset. Todella usein varsinkin sooloissa saan ilmaisia tappoja kun kuulen porukan tulevan tai juoksevan vaikka itsekin olisi liikkeessä. Toinen on katsella ja etsiä mihin lähelle laskeutuneet menee ja mennä venailemaan niitä rakennuksien ulkopuolelle kun väki vaan loottaa kikkeli ojossa eikä katsele paljoa ympärilleen.

Eniten sooloaterioita on tullut peleissä missä pelaan agressiivisesti tappojen perässä ja ajelen autolla välittämättä tietääkö porukka missä menen. Tainnut tulla vain yksi 2 tapon voitto ja muut olleet siinä 5-10 välissä.
 
Eikös se näytä sijoituksen kun pääsee Top 999 joukkoon? Oma paras sijoitus ollut eu fpp soolo joku 840 ja sillon näky sija eikä prosentit.
 
Kertokaas muuten joku, kun ed. sivulla oli noista äänistä, että mikä mun setupilla olisi se asetus, jossa surroundit toimisivat oikein: Pöytäkoneessa ei erillistä äänikorttia, mutta HyperX Cloud -headsetti sen omalla USB-liittimellä kiinni (eli "kortti" lienee tuo pieni palikka johdossa, jossa on napit). Johdon palikassa äänenvoimakkuuden säätö ja mikin mykistys + virtuaalisen 7.1-kanavaisen äänen toggle käytössä/pois käytöstä.

Mun järjellä tässä on kaksi (tai kolme) mahdollisuutta, mutta en tiedä kumpi on tosi:
  1. PUBG lähettää valmiiksi virtuaalista surroundia stereolähtönä, joten kuulokkeiden surround off -asento tuottaa halutun äänimaiseman. Surroundin aktivointi sekoittaa sen.
  2. PUBG saa äänilaitteelta tiedon onko käytössä stereo vai surround, ja antaa sen perusteella jompaa kumpaa. Surround käytössä kuulokkeissa tuo spatiaalisen äänen, pois käytöstä stereon ilman suuntia.
(Ja 3. PUBG ei tajua kuulokkeita monikanavaiseksi millään ilveellä, ja tuottaa aina normistereon ilman suuntia -> analogisena kuulokkeet kiinni äänikorttiin ja äänikortilta muunto surroundiksi/tieto PUBGiin. TAI tuottaa aina virtuaalisen surroundin, mutta kuulokkeet saattavat sekoittaa sen.)

Headsetin 7.1-asetuksen aktivointi muuttaa ääniä aina vähän, vaikka soittaisi stereona olevaa musiikkia. Aiemmilla kuulokkeilla ja muissa peleissä olen mielestäni tuon spatiaalisen äänen kokenut ihan selvästikin, mutta jostain syystä PUBGissa en ole vielä pystynyt varmaksi sanomaan mikä asetus tuottaa parhaan lopputuloksen (en ole kuullut selvää eroa), enkä ole analogisena kokeillutkaan, koska ei ole tähän hätään adapteria nelinapaisesta kahdeksi kolmenapaiseksi (kuulokkeet/mikki) stereoplugiksi.
 
No niin, 72h peliä takana (~ekat 30h pelkkää soloa), nyt lähti ensimmäinen chicken dinneri squadin muodossa. Vielä hienosti kaikki 4 pelaajaa selvisi, lopuksi oli jo aika varma fiilis voitosta kun 5 elossa ja tiesit että siellä on 1vs4. Vielä lopussa ajoin aika riskisti sivuun kavereista, mutta tämä olikin nimenomaan hyvä vaihtoehto, koska sain sooloyllätyksenä sivusta hoitaa 2 viimeistä pelaajaa. Tuntuihan se hyvältä, vaikkei enää edes pistänyt top kympissä sydän pamppaamaan. Solona varmaan vieläkin alkaisi kauhea tykytys. Saman sydämen pamppailun saanut tähän asti aikaiseksi vain Nuclear Throne, kun ensimmäistä kertoja siinä pääsi "läpi".

Seuraavaksi kelpaisi duo-kana. Yksin en ehkä enää jaksa, aika raivostuttava peli itsekseen pelattuna. :P Muut pelaajat on ihan huomattavasti uhmakkaampia ja riskejä ottavampia tiimipeleissä, ja loottiminenkaan ei käy vanhaksi kun kavereille samalla höpöttää.
 
Duo on kyllä varmaan oma lemppari pelimuoto. Pystyy menemään isommalla riskillä kuin squadissa tai soolossa kun ei tule neljää äijää yleensä vastaan eikä peli toisaalta ole poikki heti kun voi knockaantua. Kaks vihollista on viel suht helppo tappaa itsekin mutta neljä on jo vähän vaikeempi :D
 
Kertokaas muuten joku, kun ed. sivulla oli noista äänistä, että mikä mun setupilla olisi se asetus, jossa surroundit toimisivat oikein: Pöytäkoneessa ei erillistä äänikorttia, mutta HyperX Cloud -headsetti sen omalla USB-liittimellä kiinni (eli "kortti" lienee tuo pieni palikka johdossa, jossa on napit). Johdon palikassa äänenvoimakkuuden säätö ja mikin mykistys + virtuaalisen 7.1-kanavaisen äänen toggle käytössä/pois käytöstä.

Mun järjellä tässä on kaksi (tai kolme) mahdollisuutta, mutta en tiedä kumpi on tosi:
  1. PUBG lähettää valmiiksi virtuaalista surroundia stereolähtönä, joten kuulokkeiden surround off -asento tuottaa halutun äänimaiseman. Surroundin aktivointi sekoittaa sen.
  2. PUBG saa äänilaitteelta tiedon onko käytössä stereo vai surround, ja antaa sen perusteella jompaa kumpaa. Surround käytössä kuulokkeissa tuo spatiaalisen äänen, pois käytöstä stereon ilman suuntia.
(Ja 3. PUBG ei tajua kuulokkeita monikanavaiseksi millään ilveellä, ja tuottaa aina normistereon ilman suuntia -> analogisena kuulokkeet kiinni äänikorttiin ja äänikortilta muunto surroundiksi/tieto PUBGiin. TAI tuottaa aina virtuaalisen surroundin, mutta kuulokkeet saattavat sekoittaa sen.)

Headsetin 7.1-asetuksen aktivointi muuttaa ääniä aina vähän, vaikka soittaisi stereona olevaa musiikkia. Aiemmilla kuulokkeilla ja muissa peleissä olen mielestäni tuon spatiaalisen äänen kokenut ihan selvästikin, mutta jostain syystä PUBGissa en ole vielä pystynyt varmaksi sanomaan mikä asetus tuottaa parhaan lopputuloksen (en ole kuullut selvää eroa), enkä ole analogisena kokeillutkaan, koska ei ole tähän hätään adapteria nelinapaisesta kahdeksi kolmenapaiseksi (kuulokkeet/mikki) stereoplugiksi.

3. PUBG suoltaa pelkkää stereoääntä.
 
3. PUBG suoltaa pelkkää stereoääntä.

Eli tuosta tulkitsen niin, ettei headsetin oma virtuaalisurroundi ainakaan paranna elämystä, korkeintaan sekoittaa sen vähänkin. Pitää kai saada vain lisää tunteja alle, niin alkaa ne suunnat hahmottua selkeämmin.
 
Tää on ihan hyvä video aiheesta ja voi ainakin joten kuten testata miten oma headsetti toimii
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Meinasin kirjoittaa että replaystahän kuulee hyvin ja voi vertailla miltä mikäkin on kuulostanut vihollisen korvaan ja voi tutkia etäisyyksiä, kun laukauksen on vielä itse ampunut, jne.

Höpöhöpö, juuri eilen katsoin tuossa mielessä replayn jossa ammuin vihua Katariinalla kaksi kertaa. Yllätys oli aikamoinen kun 200m päässä oleva vihu otti osuman eikä laukausta kuulunut, ukkeli meni suojan taakse ja vasta sitten 3 sekunnin jälkeen kuuluivat molemmat laukaukset putkeen, pa-pam!

Toivottavasti Blueholella on tarkoitus saada replayt tarkemmiksi, kun eihän nuista karsituista 32MB filuista saa kokoon samanlaista settiä mitä se oli itse pelissä. Aivan sama vaikka koko kasvaisi kymmenkertaiseksi.
 
Tää on ihan hyvä video aiheesta ja voi ainakin joten kuten testata miten oma headsetti toimii

Kiitoksia, kyllä tuossa ainakin tuntui ne suunnat olevan sinne päin, vaikka aika epätarkka mun korviin ainakin oli sekä virtuaalisurroundilla että ilman. Ehkäpä pelatessa juuri luodin rapinat/suhinat ovat vieneet liikaa huomiota ja itse aseen pauke jäänyt kuuntelematta. Harjoitusta lisää siis. Eilisillan sessioissa kyllä rakennuksen katolla olijan askeleiden kopinan kuulin mielestäni aika selkeästi, vaikka en tietenkään tajunnut että oli katolla eikä yläkerrassa.
 
Ei oikein luonnistu kunnolla tuo Pubg.n pelaaminen itseltä puhelimella.. Napit koko ajan hukassa :D

Kannattaa laittaa ääniä hiljaselle ettei lähe kuulo


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Ei saatana nuita kosketusnäyttömobiilipelejä! :D (3DS ja oikeat handheld-alustat erikseen)

Oletteko miettineet että joku 10v mukula ei välttämättä ole koskaan päässyt pelaamaan näppis+hiirellä oikealla peli-PC:llä, ja ehkä kokemukset tietokoneesta jäävät äidin läppärin touchpadiin. He ovat pelanneet koko ikänsä vain kännykän kosketusnäytöltä ja tottuneet siihen niin hyvin, että tuollaiset pelit otetaan ilosylin astaan. :-|
 
Ei saatana nuita kosketusnäyttömobiilipelejä! :D (3DS ja oikeat handheld-alustat erikseen)

Oletteko miettineet että joku 10v mukula ei välttämättä ole koskaan päässyt pelaamaan näppis+hiirellä oikealla peli-PC:llä, ja ehkä kokemukset tietokoneesta jäävät äidin läppärin touchpadiin. He ovat pelanneet koko ikänsä vain kännykän kosketusnäytöltä ja tottuneet siihen niin hyvin, että tuollaiset pelit otetaan ilosylin astaan. :-|

Kyllä. Ja tästä syystä talosta löytyykin kakaroille oma ihan semipätevä pelikone uudempiinkiin peleihin (3570k @4,5ghz + gtx1060 + 144hz näyttö kunnon näppiksen ja hiiren kanssa ettei pääsisi tuollaista kuvailemaasi vahinkoa käymään.
 
Joo, kyllä heti kun nuo alkaa sen kokosia olla että löytyy koneelta järkeviä pelejä niille (jotku anssiapinan aapiskoulu eivät näitä ole) niin hiiri ja näppis eteen. Vanhoja näppiksiä ovat leikeissä jo käytelleetkin.


Edit: kirosana pois, olin olevinaan räpellyksessä. Viestikin vähän ot tänne asiapuolelle, haittaakse?
 
Miksi noita chainlink aitoja tai sitten talon kaltereita ei voida korjata? Miksi niitä ei voi poistaa sitten pelistä jos ei saada korjattua?
 
Soolosta eka ateria tänään..liian monta kertaa lähellä/huonossa paikassa ollut top 5.
Tänään oli viimeinen ympyrä itselle edukas, 10 pelaajaa jäljellä Miramarissa menin peltomökkiin ja odottelemaan, nousin pois kun 2 enää jäljellä.
Viimeisen paikansin kun ampui 3. pelaajan. 6 tappoa overall pelissä.

Tullut sen verran monesti sutena juostua vain kaikkia vastaan että nyt arvelin ottaa varman päälle kun tarjottiin tilaisuus.
 
Kyllä. Ja tästä syystä talosta löytyykin kakaroille oma ihan semipätevä pelikone uudempiinkiin peleihin (3570k @4,5ghz + gtx1060 + 144hz näyttö kunnon näppiksen ja hiiren kanssa ettei pääsisi tuollaista kuvailemaasi vahinkoa käymään.


Asiaa. Mikään ei ole pahempaa kuin jos kukaan pelaa tosissaan mobiili/konsolipelejä. PC on se ainoa valinta, konsoli menee sitten soffapelailussa iltasella.
 
Oli kyl.

15215856215101109169016.jpg
 
Otti aika koville tuon vedessä olevan tyypin tappaminen :lol:

Mikä tuossa oli kun sähän ammuit ties miten monta luotia suoraan kohti ja äijä vaan ui eikä kuole :eek:
Veden alle ei voi ampua, tai no pari kk vanhan "ballistics updaten" jälkeen ilmeisesti voi jos tyyppi pari senttiä pinnan alapuolella, syvemmälle ei osu.

Tässä MUST-KNOW TIPS #1 - Stuff you need to know in PUBG videossa on lopussa vähän vesijuttuja. Heti alussa tulee hyvä tieto autojen väistelystä, en tiennyt että tuollainen täyttä vauhtia juokseminen on nopein tapa.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Otti aika koville tuon vedessä olevan tyypin tappaminen :lol:

Mikä tuossa oli kun sähän ammuit ties miten monta luotia suoraan kohti ja äijä vaan ui eikä kuole :eek:
Joo se ei suostunu oikein kuolemaan.. Tuo tähtääminen muutenki tuolla puhelimella on pirun hankalaa kun ei tuu pelattua puhelimella koskaa
 
Joo se ei suostunu oikein kuolemaan.. Tuo tähtääminen muutenki tuolla puhelimella on pirun hankalaa kun ei tuu pelattua puhelimella koskaa

OT:

Tulee ihan mieleen kun joskus törmäsin ja asentelin sen "mobiiliwotin" tablettiin ja ihmettelin kun turpaan tulee niin että tukka lähtee. Kunnes tajusin, että sehän jostain syystä pistää samoihin matseisin tietokoneella samaa peliä pelaavien kanssa, paineli asetuksista mitä tahansa :dead:
 
  • Tykkää
Reactions: Tpa
Koitin kans pikaisesti tuota mobiiliversiota.
Yllättävän toimivaksi tehty, mutta ei tuota jaksa, kuin kerran päivään korkeintaan pelailla.
Eka soolo ja #2, 9 tapolla.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 725
Viestejä
5 049 432
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom