Uusi kenttä on tosi jees. Enemmän actionia! Ensimmäinen peli kyllä päättyi kuolemaan 16 parhaan joukkoon...
Hauskasti sanottu, 16 parhaan joukkoon. Mikähän se sijoitus oli siinä 16 parhaan joukossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi kenttä on tosi jees. Enemmän actionia! Ensimmäinen peli kyllä päättyi kuolemaan 16 parhaan joukkoon...
Hauskasti sanottu, 16 parhaan joukkoon. Mikähän se sijoitus oli siinä 16 parhaan joukossa![]()
Seuraava eventti.
Miramarissa ja vaan haulikot, sekä toki melee. Level 3 armorit droprate 3x, kuin myös haulikoissa.
Vaan squads, ja EU:ssa saa valita FPP tai TPP.
Pakko sanoa että henk koht ei kiinnosta kyllä tämä nyt lainkaan.
Ehkä kuriositeettinä voi yhden pelin pelata.
Käyttääkö porukka vielä launch optionseja? Ovatko vielä tarpeen?
Miten nuo Twitch-starat, kuten esim. TSM_Viss ovat saaneet nuo varjot käytännössä nolliin? Itsellä on todella mustaa eikä varjossa olevia kyllä näy. Ei taida olla pelkkä brightness-säätö?
Edelleenkin sitä loottia pitää olla riittävästi sadalle pelaajalle. Lisäksi porukka tulee tiheämmin niin on se tavallaan vaadittua, että jokaisella pitäisi olla kohtuullinen mahdollisuus saada loottia. Otetaanpa esimerkki: hyppäät jommassakummassa vanhassa mapissa suht syrjään, jonne päädyt todennäköisesti yksin, loottaat parit syrjäiset mestat ja saat sen AR:n, melko todennäköisesti scarlin tai M4, kohtuullisesti healia ja jotkut, keskimäärin kakkosen suojat ja repun. Suuntaat kohti lopputaisteluita kohdaten satunnaisia vihollisia. Riippumatta siitä, onko viholliset lähteneet samalla taktiikailla tai selvinneet hotspoteista, on niillä silti AR/snipuosastoa kuten sullakin. Tossa uudessa mapissa saat vaan nopeammin tarvittavat kamat, joka sinänsä on ihan perusteltua sillä väkeä per pinta-ala on 4-kertainen määrä. Jos hyppäät hotspottiin niin toki silloin saat suhteessa helpommin kamat, jota en myöskään pidä huonona asiana.Jos porukka ei yksinkertaisesti halunnut pelimekaniikan muuttuvaan olennaisesti vaan haluttiin pelkästään pienempi mappi? En ole itse pelannut tuota mutten ole kyllä innoissani siitä, että kiväärejä on luokkaa kolmen metrin välein. Samapa tuo olisi jakaa kaikille täydet varusteet jo lentokoneessa niin ei tarvitsisi sitten lootata ollenkaan.
Seuraava eventti.
Miramarissa ja vaan haulikot, sekä toki melee. Level 3 armorit droprate 3x, kuin myös haulikoissa.
Vaan squads, ja EU:ssa saa valita FPP tai TPP.
Pakko sanoa että henk koht ei kiinnosta kyllä tämä nyt lainkaan.
Ehkä kuriositeettinä voi yhden pelin pelata.
Ei ja ei.Käyttääkö porukka vielä launch optionseja? Ovatko vielä tarpeen?
Tuli pitkästä aikaa taas tätäkin pelattua. 10 erää pelasin ja joka kerta tämä aavikko kenttä, ei ole omasta mielestä onnistunut kartta. Kaveri parhaalla scopella voittaa käytänössä aina, jossain vaihessa pakko juosta aavikolla vailla suojaa.
Squad moodia pelasin ja vähemmän yllättäen missään erässä ei puhuttu englantia, kiinaa pitää opetella jos haluaa kommunikoida muiden kanssa...
Jep. Samalla opettelee puhumaan venäjää ja koreaa. Sitten voit pelata tätä peliä eu serverillä.Kiina nyt sattuu olemaan maailman puhutuimpia ellei jopa puhutuin kieli joten sitä kannattaa opetella jo ihan senkin takia.
Jep. Samalla opettelee puhumaan venäjää ja koreaa. Sitten voit pelata tätä peliä eu serverillä.
Miksi porukka valittaa että uudessa mapissa liikaa loottia?
Eiköhän tekijöiden tarkoitus ollutkin tehdä "arcademaisempi" ja tiiviimpi kokemus, ja lisäksi siinä mielessä tasapainoinen kaikille
että noita parempiakin aseita on nopeammin käsillä. Eli jos joka jätkällä on lopussa 3-liivit ja M4 niin hyvä niin,
sitä lootin puutetta ja huonoa arpaonnea on kyllä riittävästi muissa mapeissa.
Uuden mapin idea on olla lähempänä perinteistä Deathmachia tai last man standing fps:ää, battle Royal- mausteilla.
Toinen kysymys on että miksi porukka olettaa että osittain teksturoimattoman ja muutenkin keskeneräisen closed alpha kentän lootti edustaa jotenkin lopullista versiota? Ainakin Shroud kommentoi että Miramarin ensimmäisissä testiversioissa oli ihan sama tilanne eli loottejä oli runsaasti saatavilla eikä käytännössä mitenkään optimoitu kenttään ja julkaisu/nykyversiossa tilanne on kovin erilainen. Pikkukentän osalta joudutaan toki muutenkin miettimään aika monta asiaa uusiksi eli voi olla että lootti jää tuon tyyppiseksi tai sitten ei. En kuitenkaan tekisi mitään johtopäätöksiä vielä nykyversiosta.
Länkkärimoodista tosin puuttuisi kaikkein olennaisin eli hatut. Jos Miramariin lisäisi erivärisiä stetsoneita, jotka vielä vaikka toimisi ykköstason kypärinä, niin en enää muuta pelaisikaan.Tää on toivottavasti ainakin suht hyvä treeniä haulikoiden käyttöön...Yleensä niitä ei tule käytettyä muuta kuin alussa & joskus harvoin sisätiloissa. Joku ehdotti Redditin puolella myös western modea eli pelkät winchesterit & revolverit käytössä Miramarissa. Kyllä sekin kelpaisi
![]()
Mietin vaan jos shroud sanoi että lootin määrä oli Miramarin testeissä myös korkeampi.
Tuli pitkästä aikaa taas tätäkin pelattua. 10 erää pelasin ja joka kerta tämä aavikko kenttä, ei ole omasta mielestä onnistunut kartta. Kaveri parhaalla scopella voittaa käytänössä aina, jossain vaihessa pakko juosta aavikolla vailla suojaa.
Squad moodia pelasin ja vähemmän yllättäen missään erässä ei puhuttu englantia, kiinaa pitää opetella jos haluaa kommunikoida muiden kanssa...
Uskon että tämä on myös syy siihen miksi välillä tulee normaalissa pelissä Erangelia taikka Miramaria kohtuullisen paljon eikä ole mappivalintaa. Painottavat mappia mihin tehty muutoksia tai josta halutaan enemmän dataa, jotta saavat palautetta / statseja nopeammin tehdyistä muutoksista.

Tähän kyllä menee välillä hermo.Tähtäin keskellä naamaa ja johonki se kuti vaan katoaa. Replayssä ei näy, mutta zerotus oli asetettu kyllä sataan metriin, eli ei ole siitä kiinni. Onko PUBG:in servut edelleen niin paskoja, että ei rekisteröi osumia vai liekkö tolla pelaajalla ollut jotain yhteysongelmia?
Oli ihan pakko käydä kattomassa replaystä vihun POV:ista ja ei osunut rintaan. Ei osunut siis mihinkään.Osuit varmaan rintaan. Jos olisit ampunut toisen kerran niin se olisi kuollut.
ninja-e: Ja olit keskellä aukeata. Ota nyt edes se puu siihen viereen ja kurki sen takaa.
Replay:n perusteella vaikea sanoa mitään, kun ei ole 1:1 oikean tilanteen kanssa.
Plus zerotus 100m, en oikein videon laadun takia saa selvää mikä etäisyys on ruutujen mukaan?
Savagessa kuulemma otettu vaatteet pois loot tablesta ja niiden sijaan tulee pyssyjä. Tästä ilmeisesti johtuu aseiden suuri määrä.
Toisten pelaajien vaatteiden nostamisen ymmärrän, voihan siellä olla joku erittäin pähee stetsoni otettavissa. Maassa olevia rytkyjä ei nosta kukaan, koskaan. Vai, ilmoittautuuko joku nyt sit?![]()
Ilmoittaudun. Nappaan aina takin mukaan, jos sellaisen löydän. Takit on hienon näköisiä, mutta omassa inventaariossa sellaista ei ole eikä viitsi hankkiakaan.Toisten pelaajien vaatteiden nostamisen ymmärrän, voihan siellä olla joku erittäin pähee stetsoni otettavissa. Maassa olevia rytkyjä ei nosta kukaan, koskaan. Vai, ilmoittautuuko joku nyt sit?![]()
Toisten pelaajien vaatteiden nostamisen ymmärrän, voihan siellä olla joku erittäin pähee stetsoni otettavissa. Maassa olevia rytkyjä ei nosta kukaan, koskaan. Vai, ilmoittautuuko joku nyt sit?![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.