Niin, kuten sanoin en pidä +3hp dynotestiä merkittävän taikka luotettavana.
Se että koneet kestävät ilman lisäaineistusta ei mitenkään todista ettei lisäaineesta olisi hyötyä, ymmärrätkö sen?
Vaikka nykyöljyt kuinka hyviä ovatkin niin pakkasella ne on pirun jäykkiä ja tulee hetkellinen metalli vasten metalli kontakti viimeistään jonkunajan seisomisen jälkeen. Kun oli -30 pakkaset ei 3h lohkolämmittimen käyttö 5w30 öljyjä notkistanut niin paljoa kuitenkaan.
Jos et ole valmis etsimään tietoa aiheesta niin miksi olet valmis kiistämään vahvasti aineen toiminnan? Näet kuitenkin vaivan arvoiseksi jatkaa denialismia.
Laitan nyt tähän alle kaksi linkkiä vertaisarvioituun tutkimuksiin jotka todistavat xadon toiminnan ja ne ovat tuoreita. Katsotaan mitäs tuumaat sen jälkeen. Meni muuten paljon "vaivaa" eli 2min etsiä nuo kaksi. Tulosten lukemiseen ei menee pitkään.
Valitettavasti ensimmäisestä en ehtinyt lukemaan kuin, että on testattu Kamazin moottoria, ennen kuin tuli ilmoitus, että sigh up for free. Jälkimmäistä ei voinut lukea ollenkaan, sillä se olisi ollut 40€ arvoinen lukukokemus kuten näet alla olevista kuvista. Laittaisitko suomenkielisen tiivistelmän, jos itse luit tekstit alusta loppuun?
Siihen on nyt 1 syy lisää, miksi en kannata näitä ihmeaineita. Kamazilla tehty testi. Iso maa, isot toleranssit. Toimii kurallakin, mutta takuulla paranee jo öljynvaihdolla.
Tässä kuvat kun yritin lukea tutkimuksiasi:
ja
Ja se, että koneet kestävät ilmankin ihmeaineita, tarkoittaa sitä, että on rahanhaaskuuta käyttää sellaisia.
Mitä juuri minä hyötyisin aineista, jotka EHKÄ auttavat Kamazissa (en siis saanut asiasta selvää, koska lukemiseni keskeytyi noin 15 sekunnissa)
Edit: En jaksa enää availla linkkejäsi, 20 vuotta olen jo seurannut että moottorit kestävät, kun vaihtaa öljyt usein, ei polje kylmää rautaa tai sammuta kuumaa. Tee itse tiivistelmät linkeistäsi jos koet tarpeelliseksi.
Edit2: Täällä oli talven pahimmat pakkaset -38. Luonnollisesti auto on silloin koko yön ja koko työpäivän lämmityksessä ja sammutteluja ei turhia tehdä. Ei tarvitse miettiä auttaisiko ihmeaine, koska öljy on kyllä pumpattavaa. Rekkakuskiaikoina meillä oli kosani sitä varten, että annetaan öljypohjalle lämpöhoitoa. Sillä saa helpon käynnistyksen ja öljyt kiertoon. Jos tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta vanhan ajan keinot, niin mikä ettei käyttää ihmeainetta joka ehkä toimii. Itse tiedän, että minun tapani takuulla toimii.