Sähköauton kotilataus

Syitä rajoitukselle voivat olla olemassa olevan kaapeloinnin pituus ja koko tai manuaalisen kuormanohjauksen tarve.

Tässä tapauksessa ei taida olla ainakaan kaapeloinnista kiinni. Veikkaan, että asentaja on turvannut takamustaan. Tulee vähemmän jälkikäteen soittoja palaneista sulakkeista, kun tehot on rajattu heti kättelyssä. 13A kanssa mahtuu sauna ja kodin muut laitteet toimimaan yhtäaikaa paremmin kuin 16A kanssa.
 
On kielletty jatkojohdot.
Niin no ei edes schukojatkojohtoja saisi käyttää kotona sisätiloissa jatkuvassa käytössä. Vain tilapäisesti. Käsi ylös, jos tämä toteutuu kotona. Harva käsi nousee.

Voimavirtajatkojohtojakin on kaupat pullollaan, että jotain käyttöä niillekin sitten täytyy olla. Tietysti riskit aina kasvavat, kun liitoksia tulee enemmän, mutta omalla vastuulla ja maalaisjärjellä tässäkin asiassa pärjää. Jos toteaa, että liitokset eivät lämpene eikä niitä jatkuvasti irrotella, niin riskit lienevät olemattomat. Johtimien on syytä olla mahdollisimman paksut.
 
Aika nopeasti heikkenee metrien lisääntyessä se teho, mitä Type 2:sta tulee ulos autoon.
 
Uudet kaapelit tuonne vedettiin ja pyysin laittamaan sen verran järeät että menee vaikka vaihtaisi ne 32A sulakkeet ja lataisi 22kW teholla. Defa Power on se latausasema ja laitatin kuormantasaajankin, vaikka tuskin sillä näillä asetuksilla tulee tarvetta.
 
Vaikka pääsulakkeet olis kolmeviitoset niin eipä ne 22kW latausta kestä ellei muu kuorma ole pois talosta samaan aikaan. :comp:
 
Jostain speksistä se oli tuon lukenut, mutta ei jäänyt mieleen minkä.
Kun kerran sulla on kuormanhallinta niin syyttaisin kylla sahkomiesta osaamattomuudesta. Sen maksimin olisi voinut rajata 3x25A. Se 13A liittyy joko schukon rajallisuuteen tai paasulakkeiden kestavyyteen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 763
Viestejä
4 974 995
Jäsenet
79 846
Uusin jäsen
Mainosmoton toimari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom