No ketjukohtaisuudesta puheen ollen tuo koko juttu lähti tästä:Minä en sitä ajatusta tähän ketjuun nostanut vaikka saatan pitää itsekin sitä haittana. Tämän osoitin siteeraamalla sitä kolmikirjaimista nimimerkkiä, joka tuon esille otti. Seuraa ketjua.
Naapurithreadiin listasin sulle monia muitakin hyötyjä mutta et halunnut ottaa niitä kuuleviin korviisi.
Mitä sen on väliä että et tuonut ajatusta ketjuun. Valehtelit asiasta että et ole niin sanonut, vaikka sanoit. Keskustelun paskomista.Ja mä listasin tänne haittoja. En koe hyötyjen olevan niin suuret, että kannattaa ottaa haitat ja tehdä kaikki vaadittavat muutokset.
Se, että parisuhteet on parisuhteen itsensä vuoksi jotain arvokasta on edelleen sinun kehitelmääsi.
Minä siis olen täysin päinvastaisella kannalla. Tuo on kysymys sinulle, ymmärrätkö. Onko parisuhde parisuhteen takia jotenkin tavoiteltavaa? Jos ei niin miksi kannatat että suhde jatkuu jossa miestä hyväksikäytetään? Kun et kerran halua että tuollaiset suhteet loppuisi testaamisen seurauksena.
Mistä kaikki tuo vihaisuus? Oliko sulla jotain asiaakin?
En ole vihainen, mitä jos lopettaisit oletuksien tekemisen ja keskittyisit siihen asiaan sen sijaan että paskot tätä johonkin juupas eipäs suuntaan, menee vain aikaa siihen kun täytyy kaivella lainauksia sulle mitä olet itse sanonut.