No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.Onko 50€ liian kallis, jos vastaus on kyllä, niin suosittelen auton myyntiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.Onko 50€ liian kallis, jos vastaus on kyllä, niin suosittelen auton myyntiä.
Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.
Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.
Tällaisesta ei ollut kyse ja tottakai omatoiminen korjaaminen kannattaa, mutta jonkun vaijerin kanssa nysvääminen ei ole mielekästä saati kovin kannattavaa.Aina ei elämäntilanteetkaan anna mahdollisuutta pitää sitä kalliimpaa autoa ja auto on aina huono sijoitus jokatapauksessa. Tuollaisessa tonnin parin mörskässä ei tarvitse pitää mitään kalliita vakuutuksia tai muutenkaan miettiä sellaisia, mitä kalliimmassa. Jos itseltä löytyy taitoa niin omatoiminen korjaaminen kyllä kannattaa näissä.
No jos tämä romun tusaaminen on harrastus, niin en näe siinä mitään ongelmaa.Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.
Siellä on jotain muuta vikaa kuin pelkästään kaasujen vähyys.Auton ilmastointi toimii täysin normaalisti jos lämpötila on +20 aamulla ja sitten työpäivän jälkeen, kun auto on auringossa ja ulkona muutenkin lähemmäs 30 niin ei enää toimi. Kaasuja ei saatu täytettyä, kun täyttölaite valitti jostain paineista eikä suostunut täyttämään ja tuolloin auto oli ollut työpäivän auringossa. Voiko olla joku anturi mikä on rikki ja antaa virheellistä tietoa?
Luulisi aineita olevan sisällä, kun aamulla toimi ja tuli todella kylmää ilmaa ja kyseessä oli sama päivä milloin tuota täyttöä yritettiin, mutta se täyttö tapahtui vasta töiden jälkeen jolloin auto oli ollut auringossa paahtumassa koko päivän.
Sitä en epäile etteikö olisi jotain muuta vikaa kuin kaasut, mutta kiinnostaisi tietää mikä komponentti siellä lämmetessään auringossa estää toiminnan, kun aamulla yön jälkeen toimii taas ihan normaalisti ja temppuilu alkanut työpäivän jälkeen, kun ei varjopaikkaa oikein löydy mihin autoa saisi.Siellä on jotain muuta vikaa kuin pelkästään kaasujen vähyys.
Toki, ihan kokemuksesta voin sanoa, että vaikka omassakin autossa ilmastointi toimii myös päivällä, niin kyllä sen huomaa että varjossa on +31c ja auringossa +40c, ilmastointi huutaa täysillä todella pitkään ja juuri ja juuri saa +10c ilmaa työnnettyä kun kaikki paikat on vain niin kuumia.
Voi olla paineanturi tai sitten kompurassa jotain vikaa, missä kunnossa kenno keulilla on? Veisin huoltoon kun ilmat viilenee ja sellaiseen missä tehdään muutakin kuin lisätään ainetta.Sitä en epäile etteikö olisi jotain muuta vikaa kuin kaasut, mutta kiinnostaisi tietää mikä komponentti siellä lämmetessään auringossa estää toiminnan, kun aamulla yön jälkeen toimii taas ihan normaalisti ja temppuilu alkanut työpäivän jälkeen, kun ei varjopaikkaa oikein löydy mihin autoa saisi.