No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.Onko 50€ liian kallis, jos vastaus on kyllä, niin suosittelen auton myyntiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.Onko 50€ liian kallis, jos vastaus on kyllä, niin suosittelen auton myyntiä.
Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.No ehkä sun mielestä ei ole kallis, mun mielestä on. Kyseessä kuitenkin alle tonnin auto, niin ei ole mielekästä käyttää tähän omaisuuksia.
Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.
Tällaisesta ei ollut kyse ja tottakai omatoiminen korjaaminen kannattaa, mutta jonkun vaijerin kanssa nysvääminen ei ole mielekästä saati kovin kannattavaa.Aina ei elämäntilanteetkaan anna mahdollisuutta pitää sitä kalliimpaa autoa ja auto on aina huono sijoitus jokatapauksessa. Tuollaisessa tonnin parin mörskässä ei tarvitse pitää mitään kalliita vakuutuksia tai muutenkaan miettiä sellaisia, mitä kalliimmassa. Jos itseltä löytyy taitoa niin omatoiminen korjaaminen kyllä kannattaa näissä.
No jos tämä romun tusaaminen on harrastus, niin en näe siinä mitään ongelmaa.Silti on mielekästä käyttää järjettömästi aikaa tuollaiseen tusaamiseen, joka ei kuitenkaan edes korjaa ongelmaa.
Siellä on jotain muuta vikaa kuin pelkästään kaasujen vähyys.Auton ilmastointi toimii täysin normaalisti jos lämpötila on +20 aamulla ja sitten työpäivän jälkeen, kun auto on auringossa ja ulkona muutenkin lähemmäs 30 niin ei enää toimi. Kaasuja ei saatu täytettyä, kun täyttölaite valitti jostain paineista eikä suostunut täyttämään ja tuolloin auto oli ollut työpäivän auringossa. Voiko olla joku anturi mikä on rikki ja antaa virheellistä tietoa?
Luulisi aineita olevan sisällä, kun aamulla toimi ja tuli todella kylmää ilmaa ja kyseessä oli sama päivä milloin tuota täyttöä yritettiin, mutta se täyttö tapahtui vasta töiden jälkeen jolloin auto oli ollut auringossa paahtumassa koko päivän.
Sitä en epäile etteikö olisi jotain muuta vikaa kuin kaasut, mutta kiinnostaisi tietää mikä komponentti siellä lämmetessään auringossa estää toiminnan, kun aamulla yön jälkeen toimii taas ihan normaalisti ja temppuilu alkanut työpäivän jälkeen, kun ei varjopaikkaa oikein löydy mihin autoa saisi.Siellä on jotain muuta vikaa kuin pelkästään kaasujen vähyys.
Toki, ihan kokemuksesta voin sanoa, että vaikka omassakin autossa ilmastointi toimii myös päivällä, niin kyllä sen huomaa että varjossa on +31c ja auringossa +40c, ilmastointi huutaa täysillä todella pitkään ja juuri ja juuri saa +10c ilmaa työnnettyä kun kaikki paikat on vain niin kuumia.
Voi olla paineanturi tai sitten kompurassa jotain vikaa, missä kunnossa kenno keulilla on? Veisin huoltoon kun ilmat viilenee ja sellaiseen missä tehdään muutakin kuin lisätään ainetta.Sitä en epäile etteikö olisi jotain muuta vikaa kuin kaasut, mutta kiinnostaisi tietää mikä komponentti siellä lämmetessään auringossa estää toiminnan, kun aamulla yön jälkeen toimii taas ihan normaalisti ja temppuilu alkanut työpäivän jälkeen, kun ei varjopaikkaa oikein löydy mihin autoa saisi.
Ei ainakaan silmään kennosta mitään erikoista iskenyt. Autossa on Toyota relax voimassa eli varmaan sinne sitten, kun määräaikaishuoltokin on jo lähettyvillä.Voi olla paineanturi tai sitten kompurassa jotain vikaa, missä kunnossa kenno keulilla on? Veisin huoltoon kun ilmat viilenee ja sellaiseen missä tehdään muutakin kuin lisätään ainetta.
Jos autossa on takuu, niin totta kai viet auton takuu huoltoon. En käsitä miksi ihmiset kyselee takuullisten autojen ongelmia täällä? Ei se ole sun ongelmasi selvitellä sitä ja toisaalta, vaikka selvittäisitkin, niin tuskin mikään huolto vaihtelee osia elleivät he itse pysty todentamaan ongelmaa.Ei ainakaan silmään kennosta mitään erikoista iskenyt. Autossa on Toyota relax voimassa eli varmaan sinne sitten, kun määräaikaishuoltokin on jo lähettyvillä.
Ei relax ole mikään varsinainen takuu vaan Toyotan tarjoama lisäturva mikä kattaa vain tietyt määritellyt asiat ja enhän edes tiedä kuuluuko tuo vika siihen.Jos autossa on takuu, niin totta kai viet auton takuu huoltoon. En käsitä miksi ihmiset kyselee takuullisten autojen ongelmia täällä? Ei se ole sun ongelmasi selvitellä sitä ja toisaalta, vaikka selvittäisitkin, niin tuskin mikään huolto vaihtelee osia elleivät he itse pysty todentamaan ongelmaa.
Vasta siinä vaiheessa, kun relax nostaa tuon osalta kädet pystyyn, kysyisin täältä apuja.Ei relax ole mikään varsinainen takuu vaan Toyotan tarjoama lisäturva mikä kattaa vain tietyt määritellyt asiat ja enhän edes tiedä kuuluuko tuo vika siihen.
kun auto on auringossa ja ulkona muutenkin lähemmäs 30 niin ei enää toimi.
Hybridissä ei ole perinteistä kompuraa, niin paha sanoa? Kompuraa pyöritetään sähköllä.Tarkoittaako tämä "ei toimi", että kompura ei lähde silloin ollenkaan käyntiin, vai sitä, että kompura lähtee kyllä käymään, ei vain tee kylmää?
Jaa tää olikin joku mystinen uusi auto, en nähnyt mainintaa mistä pelistä tässä on kysymys.Hybridissä ei ole perinteistä kompuraa, niin paha sanoa? Kompuraa pyöritetään sähköllä.
Kyllä se mielestäni yrittäisi tehdä kylmää, kun ilmakanavista tuli ainakin hetki sitten viileämpää mitä ulkona oli ilman lämpö, mutta toki se saattoi ajoviiman aiheuttamaakin olla.Tarkoittaako tämä "ei toimi", että kompura ei lähde silloin ollenkaan käyntiin, vai sitä, että kompura lähtee kyllä käymään, ei vain tee kylmää?
Onko joku perehtynyt volkkarin sähköihin? Potilaana -99 Beetle. Vaihdoin takaluukkuun kokonaan uuden lukon salpa osan mikrokytkimineen päivineen (Metzger), nyt kojetaulussa palaa koko ajan takaluukun varoitusvalo, itse peräkontin sisävalo taasen palaa vaan silloin kun luukku on oikeastikkin auki.
Tuon lukkosalvan vaihdoin porsineen mikrokytkimen takia, kumpikaan em. valoista ei palanut
Onko joku perehtynyt volkkarin sähköihin? Potilaana -99 Beetle. Vaihdoin takaluukkuun kokonaan uuden lukon salpa osan mikrokytkimineen päivineen (Metzger), nyt kojetaulussa palaa koko ajan takaluukun varoitusvalo, itse peräkontin sisävalo taasen palaa vaan silloin kun luukku on oikeastikkin auki.
Tuon lukkosalvan vaihdoin porsineen mikrokytkimen takia, kumpikaan em. valoista ei palanut