Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Jos en väärin muista niin m6 mutterit puree tuohon. Itse olen noita fiksaillut vaan isommalla aluslevyllä ja mutterailla mitä nyt tallin laatikoista on löytynyt ja muistelen et 6mm avain siihen sopi

Joo, tajusin tuon kirjoitettuani, että minulla on ennestään lajitelma peltiruuveja ja niiden taustalle tulevia U-kiinnikkeitä... Jos vain löytyy sopivan läpimitan kiinnike, niin ehkä senkin voisi pyörittää tuohon pulttiin mutterin sijaan.

Sitä vähän mietin, että miten nuo vanhat saa pois paikaltaan, mutta ehkä pihdeillä reunasta tarttumalla ja pyörittämällä?
 
Joo, tajusin tuon kirjoitettuani, että minulla on ennestään lajitelma peltiruuveja ja niiden taustalle tulevia U-kiinnikkeitä... Jos vain löytyy sopivan läpimitan kiinnike, niin ehkä senkin voisi pyörittää tuohon pulttiin mutterin sijaan.

Sitä vähän mietin, että miten nuo vanhat saa pois paikaltaan, mutta ehkä pihdeillä reunasta tarttumalla ja pyörittämällä?
Isolla kuusikanttisella hylsyllä lähtee, jos on yhtään reunaa jäljellä.
 
Olisko täällä ideaa jollakin, miksi kytkin alkanut uudestaan luistamaan, vaikka koko kytkinpaketti vaihdettu n. 2kk sitten? Autona manuaali VW Golf mk6 1.2 TSI.

Autohuollossa jossa paketti vaihdettiin, epäilivät että kytkinlevy olisi ollut huonolaatuinen ja halusivat tarkistaa sen uudelleen ja varmistaa että olisiko vika siinä. Mutta voisiko tosiaan olla näin... Tuleeko mieleen muita mahdollisia luiston aiheuttajia? Ainakin kun 3 ja 4 vaihteella kunnolla painaa kaasua niin selkeästi luistaa ja kierrokset nousee kattoon.
 
Olisko täällä ideaa jollakin, miksi kytkin alkanut uudestaan luistamaan, vaikka koko kytkinpaketti vaihdettu n. 2kk sitten? Autona manuaali VW Golf mk6 1.2 TSI.

Autohuollossa jossa paketti vaihdettiin, epäilivät että kytkinlevy olisi ollut huonolaatuinen ja halusivat tarkistaa sen uudelleen ja varmistaa että olisiko vika siinä. Mutta voisiko tosiaan olla näin... Tuleeko mieleen muita mahdollisia luiston aiheuttajia? Ainakin kun 3 ja 4 vaihteella kunnolla painaa kaasua niin selkeästi luistaa ja kierrokset nousee kattoon.
Oletko itse auton ainoa ajaja? Tulee mieleen et kasausvirhe, huono osa tai sitten kuski vaan lepuuttaa jalkaa kytkimellä et se menee hetkessä
 
Olisko täällä ideaa jollakin, miksi kytkin alkanut uudestaan luistamaan, vaikka koko kytkinpaketti vaihdettu n. 2kk sitten? Autona manuaali VW Golf mk6 1.2 TSI.

Autohuollossa jossa paketti vaihdettiin, epäilivät että kytkinlevy olisi ollut huonolaatuinen ja halusivat tarkistaa sen uudelleen ja varmistaa että olisiko vika siinä. Mutta voisiko tosiaan olla näin... Tuleeko mieleen muita mahdollisia luiston aiheuttajia? Ainakin kun 3 ja 4 vaihteella kunnolla painaa kaasua niin selkeästi luistaa ja kierrokset nousee kattoon.
Viallinen/ponneton asetelma tai vuotamaan alkanut kampiakselin stefa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 013
Viestejä
4 923 542
Jäsenet
79 291
Uusin jäsen
kaviizi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom